Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה היילקס 2001 הנעה קשה בבוקר ומעשנת


רונן28
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום

 

אתמול רכשתי טויוטה היילקס 2001 4*4.

בבקרים ההנעה קשה מאד-הרבה סטרטרים.

ולבסוף כשמניעה הרבה עשן שחור.

 

מה יכול לגרום לתופעה?

היכן נמצא החלק שגורם לתופעה זו ,וכיצד אני בודק אותו?(בעצמי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רונן.

 

כנס לגוגול וכתוב "מצתי להט\חימום היילקס"

 

יש המון מיידע על הרכב הזה, הוא מאוד מבוקש בתחום ה 4X4, אומנם זה תקף יותר לדגם הישן יותר אבל המנוע דיי דומה.

לי בעצמי היה כזאת במשך 8 שנים.

 

סביר להניח שהמצת המקורי הוא של חברת דנסו.

גם בוש מצויינים.

 

ממה שאני מכיר הזולים מאוד (50+- למצת) לא שווים כלום ויכולים גם לגרום לנזק.

 

אבל כמו שאמרתי שי המון מיידע ברשת, תתחיל לקרוא.

יש גם לא מעט הסברים איך לבדיקה של העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז סיימתי להחליף את מצתי הלהט, הנעתי את הרכב ,ויחסית הוא נדלק הרבה יותר טוב.

 

ולאחר 10 דקות הנעתי שוב ,ושוב הנעה קשה והרבה עשן שחור(בשעה 15.00 בצהריים-לא בבוקר כשקר)

 

אז לאחר שפסלתי את עיניין המצתים ,ובדקתי הקפיץ שיושב מעל הפילטר סולר הוא מרגיש קשה ,אמנם אני לא יודע ביחס למה?

 

אנא כוונו אותי למה עוד יכול לגרום לבעייה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר קצת.

 

אני היתי בודק שאין סחיבה של אוויר, חבר צינור שקוף על הצינור שיוצא מהפילטר סולר לכיוון המשאבה ותראה שלא נכנס אוויר.

במידה כן, חבר את הצינור השקוף בכניסה לפילטר, אם בכניסה אין כניסת אוויר אז הבעיה היא באזור הפילטר סולר.

 

לפילטר יש את המשאבה הידנית להוצאת אוויר לרוב אין איתה בעיות, ויש למטה את המצוף של המים בסולר.

בדוק שהכל סגור כמו שצריך, אתה יכול כבר להחליף פילטר על הדרך ולראות שהכל מורכב כמו שצריך, זאת פעולה מאוד פשוטה.

אם יש לך חשדות לגבי היונית מים בסולר אתה יכול להחליף אותו התחליפי עולה גרושים ועושה את העבודה

 

אם הבעיה היא במשאבה העליונה אל תקנה חלפי היא לא שווה כלום, אבל די בטוח שזה לא העניין.

אני אומר זאת כי גם אני קניתי אותה בטעות מאותה סיבה.

לבסוף הכניסת אוויר היתה מהיונית מים בסולר שבחלק התחתון.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...