Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אטראז' בישראל – מחיר החל מ-88,900 שקל


Castrolz
שימו לב! השרשור הזה בן 3773 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחכה למבחן השוואתי בינה לפיגו 301/C אליזה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

***הכותב עובד במיצובישי***

 

מוזר שאתה בעברך או גם בהווה עיתונאי רכב אם אתה יוצא בכאלו הצהרות על פראיירים וכו'.

כעיתונאי רכב בעבר או בהווה איך אתה יכול להתעלם ממעל 1800 מסירות של ספייס סטאר בפחות מחצי שנה של שיווק בישראל?

כולם מטומטמים או פראיירים או שאולי פספסת משהו בזיהוי היתרונות של הרכב הזה ונתת לטעם האישי שלך להשפיע?

אולי תופתע לשמוע שמבדיקות שאני עורך עם הלקוחות שלי שביעות הרצון מהרכב גבוהה מאוד.

כן נכון...כולם פראיירים, אתה צודק.

 

הפוסט הזה מזכיר לי את ימיך בסיאט. גם אז התווכחת בלהט עד כמה הטולדו היא משפחתית מצויינת והתקשית להתמודד עם ביקורת. אתה יכול להיות איש מכירות או מנהל אולם מוצלח גם מבלי להגיע להזדהות רגשית כזו עם המוצרים שאתה מוכר(מנסיון אישי של 3 שנים בתחום בין השנים 1989-1992, אם תהית).

 

כן, הייתי בעברי הרחוק עתונאי רכב(כיום אני כותב רק במגזין של מועדון החמש, בהתנדבות), מה שלא הפריע לי לקטול מכוניות גרועות, להתנגח עם יחצ"נים על בסיס קבוע ולהיות מוערך ע"י לא מעט קולגות.

 

אתה פופוליסט, מכוון ל-1800 המסירות שלכם ומפנה אותי ללקוחות המרוצים שלך. מה אני אמור ללמוד מגברת ג.ל מחולון או ממר ד.ז מרמת השרון? אילו כלים יש להם לנתח את המכונית שלהם? מה הסטנדרטים שלהם? זה שהמכונית חסכונית? יופי. על כך אין עוררין.

 

בדומה לרבים מבאי הפורום הזה, יש לי טעם, דרישות מינימליות מרכב וגם כלים להעריך רכבים איכותיים - ולאו דווקא יקרים. כמה מ-1800 המאושרים שלך נמצאים כאן/מתעניינים ברכבים/קוראים עיתונות רכב/יודעים להבין מפרט?

 

אז תמשיך להקשיב לקול ההמון ואל תקריא לילדים שלך את הסיפור על בגדי המלך החדשים, כי זה לא יקדם אותם לשום מקום בחיים...

 

בוא נדבר בעוד חצי שנה, אני מבטיח לך יחס לא רע של לקוחות פרטיים מול ציי רכב.

 

ועל מה בדיוק זה אמור להעיד?

 

עצוב או לא, אבל ההעדפות של שוק הרכב הישראלי לא ממש "מתקדמות" כמו שאנחנו בחובבי רכב אולי רוצים לחשוב. החיבה לתצורת סדאן ותיבה אוט' לא בדיוק מראה על קידמה מוטורית.

 

מה קרה? הפכת להיות סנוב מוטורי? אגב, גם למאזרטי גיבלי וב.מ.וו סדרה 3 תצורת סדאן ותיבה אוטומטית - ואפילו, שומו שמיים, לסובארו WRX החדשה.

 

למיצובישי אין דגמים אחרים "מערביים" שלא מיובאים לכאן ולכן כל מה שמציע היצרן ורלבנטי לישראל מגיע. הספייס סטאר נמכרת גם באירופה.

 

יש את הלנסר, רק שלא כל כך הצלחתם לשווק אותה.

 

בכלל, מה זה מכוניות למדינות מתפתחות? רכבים עמידים עם מנועים פשוטים, חסכוניים בדלק ופחות "פינוקים"? למה שזה לא יתאים לישראל עם מחירי הדלק ומחירי המכוניות?

 

משפחתית למדינה מתפתחת היא סיטרואן C אליזה. משפחתית(קומפקטית) למדינה מפותחת היא סיטרואן C4. במי אתה בוחר?

 

בהתחשב בפערים ההולכים וגדלים בין העושר לעוני, יוקר המחייה ודחיקתו של מעמד הביניים למטה, אנחנו צועדים בגאון לכיוון של מדינה מתפתחת. העובדה שחשיפת גלובס על הגעת למבורגיני ואסטון מרטין בקרוב לישראל ארעה יום אחד לאחר השקת האטראז' היא אקט סמלי למדי...

 

אני מבטיח לחלוק אתכם את הרשמים המשוחדים שלי מהרכב כשאקבל אותו בעוד כמה ימים.

 

לא תודה, מעדיף לקרוא אותם מעתונאי רכב בלתי משוחד. תודה לאל, יש עוד מספיק כאלו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל דאגה, נוסחת ה "הרבה פח קצת כסף" תעבוד גם כאן, בדיוק כפי שעבדה עם האופל קורסה TR, הפיאט דונה, דייהו רייסר ומיצובישי צ'אמפ.

אף אחת מהן לא תכנס לפנתיאון המוטורי, מיותר לציין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504L כתב:

 

 

הפוסט הזה מזכיר לי את ימיך בסיאט. גם אז התווכחת בלהט עד כמה הטולדו היא משפחתית מצויינת והתקשית להתמודד עם ביקורת. אתה יכול להיות איש מכירות או מנהל אולם מוצלח גם מבלי להגיע להזדהות רגשית כזו עם המוצרים שאתה מוכר(מנסיון אישי של 3 שנים בתחום בין השנים 1989-1992, אם תהית).

 

אני עדיין חושב שמי שמחפש משפחתית יכול לחסוך משהו כמו 20K ש"ח ולהנות מאוד ממה שהטולדו מציעה. ימי הקצרים בסיאט ממש לא הביאו אותי להזדהות רגשית עם המוצרים אבל אם אני חושב משהו טוב על מוצר שאני מוכר לא הופך את הטענות שלי בהכרח ללא רלבנטיות. לך אולי נוח לפסול אותן בטענה של חוסר אובייקטיביות אבל אולי כדאי שתביא משהו נוסף לדיון.

 

כן, הייתי בעברי הרחוק עתונאי רכב(כיום אני כותב רק במגזין של מועדון החמש, בהתנדבות), מה שלא הפריע לי לקטול מכוניות גרועות, להתנגח עם יחצ"נים על בסיס קבוע ולהיות מוערך ע"י לא מעט קולגות.

 

לדעתי הגישה שלך לרכבים שאתה לא אוהב פשוט הופכת את הדעות שלך ללא רלבנטיות. עיתונאי רכב שלא יודע לנתק את ההעדפות האישיות שלו ולבחון רכב מנקודת מבטו של הקונה הפוטנציאלי הוא פשוט לא רלבנטי וחוטא למשרתו. מיצובישי אטרז' לא אמורה להיות שייטת אוטובאן ולא בעלת התנהגות כביש משובבת נפש, היא כן אמורה להיות תחבורה נאותה, נגישה וחסכונית עם אבזור קצת מעל למקובל עבור מי שצריך את מה שהיא כן יודעת להציע.

אליך זה לא מדבר והדרישות שלך מרכב (גם שלי) שונות, אז מה? זה הופך את כל מי שכן יבחר בה לטועה?

 

אתה פופוליסט, מכוון ל-1800 המסירות שלכם ומפנה אותי ללקוחות המרוצים שלך. מה אני אמור ללמוד מגברת ג.ל מחולון או ממר ד.ז מרמת השרון? אילו כלים יש להם לנתח את המכונית שלהם? מה הסטנדרטים שלהם? זה שהמכונית חסכונית? יופי. על כך אין עוררין.

 

פופוליסט?! שיהיה.

איזה כלים יש לך או לי לנתח למשל מערכת סאונד מקצועית, כלי נגינה מיוחד או סתם יין מיוחד? (סתם דוגמאות, כן?)

המציאות היא שהרבה מאיתנו לא מחזיקים בבית מערכת היי אנד מהמילה האחרונה, לא מבינים כלום בכלי נגינה מיוחדים ומבסוטים לאללה מלגימת כוס יין סטנדרטי ביותר שעולה 70 ש"ח לבקבוק.

 

בדומה לרבים מבאי הפורום הזה, יש לי טעם, דרישות מינימליות מרכב וגם כלים להעריך רכבים איכותיים - ולאו דווקא יקרים. כמה מ-1800 המאושרים שלך נמצאים כאן/מתעניינים ברכבים/קוראים עיתונות רכב/יודעים להבין מפרט?

 

מעט מאוד מהם, אז מה?

כבר אמרתי שחובב רכב כנראה לא יקנה אטרז'\ראפיד\i25\סוניק. מה זה אומר בדיוק?

יש אנשים שלא יקנו מערכת קולנוע ביתית חדשה ב-5000 ש"ח כי רק זבל אפשר לקנות בסכום הזה (לי דווקא זה מספיק) ויעדיפו לרכוש מערכת משומשת אבל יוקרתית או טובה יותר.

 

אז תמשיך להקשיב לקול ההמון ואל תקריא לילדים שלך את הסיפור על בגדי המלך החדשים, כי זה לא יקדם אותם לשום מקום בחיים...

 

תודה על הקואצ'ינג מר אלון גל.

 

מה קרה? הפכת להיות סנוב מוטורי? אגב, גם למאזרטי גיבלי וב.מ.וו סדרה 3 תצורת סדאן ותיבה אוטומטית - ואפילו, שומו שמיים, לסובארו WRX החדשה.

 

אתה משום מה מתעקש להופך את זה לדיון אישי על ההעדפות האישיות שלי במקום להפנים שזה ממש לא קשור אלי באופן אישי. אני סה"כ מציע קו מחשבה שונה משלך שאני לא בהכרח שותף לו, אבל אני כן מסוגל להבין למה בשביל מישהו אחר קו מחשבה אחר ושיקולים אחרים שזרים לי יכולים להתאים.

 

יש את הלנסר, רק שלא כל כך הצלחתם לשווק אותה.

 

ויש את האאוטלנדר שכן מהווה סיפור הצלחה, אז מה?

 

משפחתית למדינה מתפתחת היא סיטרואן C אליזה. משפחתית(קומפקטית) למדינה מפותחת היא סיטרואן C4. במי אתה בוחר?

 

שוב, באופן אישי לא הייתי נוגע לא בזו ולא בזו.

את הלנסר אגב במיוחד עם מנוע 1.8 אני מאוד אוהב, אתה מאמין?

 

בהתחשב בפערים ההולכים וגדלים בין העושר לעוני, יוקר המחייה ודחיקתו של מעמד הביניים למטה, אנחנו צועדים בגאון לכיוון של מדינה מתפתחת. העובדה שחשיפת גלובס על הגעת למבורגיני ואסטון מרטין בקרוב לישראל ארעה יום אחד לאחר השקת האטראז' היא אקט סמלי למדי...

 

אז אתה מסכים איתי שמצב כלכלי מעורר אצל אנשים דרישות לרכב נגיש וחסכוני?

 

תגובותי באדום

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הצנועה הרכב הזה צריך להתחרות בסביבתו הטבעית, באיזור ה 60-70 אלף שקלים.

המיצוב הנוכחי לא עושה לו טוב.

 

ולגבי האוטלנדר מול ה cx5, צריך לקחת בחשבון את ההיסטוריה של הדגם שממוצב כ "שבילשטח קליל" וגם מגיע ב 7 מושבים בניגוד למזדה שצמחה מכלום.

מיצובישי אוטלנדר אומר משהו. Cx5...

נוסיף לזה את מראה ה"שטח" המוכר שמשחק לטובת המיצובישי וקיבלת נוסחה מנצחת ורואים את זה במכירות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. יש למישהו פה את הספייס סטאר, מעניין אותי מה צריכת הדלק האמתית של הרכב?

2. עברתי על האתרים האירופאים של מיצו ולא מוכרים שם את ה אטראז', איך הכניסו לארץ את הרכב הזה?

3. באתרים האירופאים ראיתי את ASX, נראה טוב

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרנקוס - כנראה שבאמת לא נסעת באחת כזאת מעודך. נכון, זה סקודה ראפיד וגם לא i25, אך היא בהחלט מתחרה ראויה (ונמכרת כ-0 ק"מ מליסינג ב-90K לגירסה עם התחת, ובהחלט שווה את זה.

 

 

 

פה אני אדרוש את עלבונה של הצ'אמפ: אשתי נסעה באחת כזאת כ-5 שנים, בשנות התשעים ללא תקלות מיוחדות, איכות הייצור של כל הרכיבים חוץ מהמנוע והגיר היתה אכן מחפירה, אך את המשימה העיקרית שהוטלה עליו לנסוע מנקודה לנקודה בלי להיתקע הוא ביצע מעולה, וגם שתי הידיים שאחריי היו מאד מבסוטים מהרכב.

 

האטראז' אינו רכב עם בשורה לאניני טעם - אבל הוא גם לא נבנה להיות כזה. הוא נבנה עבור ציי רכב שמחפשים מקסימום תמורה אמינות וחסכון במינימום כסף, ואת התכונות האלה יש לאטראז'.

 

גם כיד שניה יקנו אותו אנשים שהרכב בשבילם הוא כלי תעבורה גרידא (בדיוק כמו אשתי שלא משנה לה אם היא נוהגת בסופר לנסר 97 של אבא שלה, או ביטי 2011 שלי. מבחינתה כל עוד זה מניע נוסע יש רדיו ויש מזגן - זה בסדר)

 

לשימרון - הרגת אותי עם הסיסמאות שלך...:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

בדיוק על איכות החומרים וההרכבה דיברתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה מעניין אל כלמוביל יביאו את ה-ASX.

לפי מה שאני יודע הבעיה היא שאין תקינה אירופאית לגרסה האוטומטית, אבל חבל שלא מנסים לייבא את הגרסה הידנית ולמצב אותה מול סוזוקי קרוסאובר וסדקודה יטי ידניות.

 

ישראל היא המדינה עם התקינה האירופאית הראשונה שקיבלה את האטראג', כנראה בהמשך היא תגיע לעוד כמה שווקים מזרח אירופאים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הצנועה הרכב הזה צריך להתחרות בסביבתו הטבעית, באיזור ה 60-70 אלף שקלים.

המיצוב הנוכחי לא עושה לו טוב.

 

ולגבי האוטלנדר מול ה cx5, צריך לקחת בחשבון את ההיסטוריה של הדגם שממוצב כ "שבילשטח קליל" וגם מגיע ב 7 מושבים בניגוד למזדה שצמחה מכלום.

מיצובישי אוטלנדר אומר משהו. Cx5...

נוסיף לזה את מראה ה"שטח" המוכר שמשחק לטובת המיצובישי וקיבלת נוסחה מנצחת ורואים את זה במכירות

 

אייל, איפה יש או היתה בישראל סדאן אוט' על בסיס סופרמיני ב- 60K-70K ש"ח?

 

מיצובישי אאוטלנדר אכן צבר כבר "שם" והמותג אאוטלנדר חזק יותר מכלום, אבל המותג מזדה בישראל חזק יותר מכל מותג של תת דגם כזה או אחר. ת'כלס מה זה CX5 או אאוטלנדר? פלטפורמה מוגבהת ומוארכת של משפחתית.

מראה שטח לאאוטלנדר הנוכחי? דווקא העיצוב שלו מאוד שמרני ללא רמיזות.

 

1. יש למישהו פה את הספייס סטאר, מעניין אותי מה צריכת הדלק האמתית של הרכב?

2. עברתי על האתרים האירופאים של מיצו ולא מוכרים שם את ה אטראז', איך הכניסו לארץ את הרכב הזה?

3. באתרים האירופאים ראיתי את ASX, נראה טוב

 

1. אני משתמש ברכב כזה כמה חודשים- נסיעה עם מזגן 50% פקק ו- 50% כביש מהיר עד 90 קמ"ש אבל לא מהירות גבוהה מביאה אותה לצריכה של 1 ל- 16. לקוחות עם רגל כבדה מדווחים על אחד ל- 13 והרגועים מדווחים על אחד ל- 18.

2. נסה לחפש לפי מיצובישי mirage. בלי קשר לרכב יש תקינה אירופאית ולכן יכול להימכר בארץ.

3. אכן כן וחבל שלא הגיע משיקולי מחיר בגרסאות עם תיבת הילוכים אוט'.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה באמת חושב ש-cx5 מתוייג בתור ג'יפ לפרחות, כנראה שאתה לא מכיר את הקיה ספורטאג'.

לפי הנהגים שאני רואה שנוסעים עליו מדובר בפרחה-מוביל האולטימטיבי או לעבריינים שאין להם כסף ל-X5.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504L כתב:

 

 

 

תגובותי באדום

 

 

 

בפעם המי יודע כמה, כבר כמה שנים טובות שאינני עתונאי רכב. אני גולש בפורום ומבטא את דעותיי כמו כל אחד אחר. אינני מגדיר את עצמי גרופי של אף יצרן, למרות שישנם יצרנים שפחות חביבים עלי(אודי, לדוגמה). עם זאת, כאשר אני מסקר רכב שנהגתי עליו אני עושה את זה במירב האובייקטיביות ולא נותן לדעות קדומות להשפיע עלי.

 

אז כן, דעותיי רלבנטיות כמו של כל אחד בפורום - ואני משער שמוערכות על ידי לא מעט אנשים שקוראים אותן.לא יודע לגביך.

 

לא עונה לך על כל סעיף בנפרד כי חבל לגרור את זה למטה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה באמת חושב ש-cx5 מתוייג בתור ג'יפ לפרחות, כנראה שאתה לא מכיר את הקיה ספורטאג'.

מכיר טוב מאד..אבל מקום ראשון זה היונדאי טוקסון ללא עוררין.

המזדה היא היורש האולטימטיבי עם צמיגי בלינג 19 אינטש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לפחות, לא מדובר ברכב מיותר בארץ. אני בעד כמה שיותר מבחר ואפשרויות...

 

אני חושב שמי שיבחר באטראז' ידע מראש שמדובר ברכב בינוני לכל היותר, לא הכי איכותי, לא הכי מתנהג ולא הכי "בשל". אבל, וזה אבל גדול - במדינה כמו שלנו עם מחירי הדלק ומחירי המכוניות הגבוהים עד מאוד, רכישה של רכב כמו האטראז' היא רכישה הגיונית למי שמחפש תחבורה בסיסית, מתעקש על רכב חדש עם אחריות יבואן ורוצה שהרכב שלו יהיה כמה שיותר שימושי וחסכוני בכמה שפחות כסף. מי שילך על הרכב הזה לא בהכרח אידיוט או פראייר, אבל חובב רכב/בעל דרישות/בעל ממון/חובב פוזה הוא בטוח לא. הייתי גם ממליץ לו לרוץ מהר לחנות המשקפיים הקרובה לביתו.

 

אז נכון שהמיצובישי הזאת כנראה לא ברמה של היונדאי I25, שברולט סוניק סדאן, סקודה ראפיד וצמד הצרפתיות C-אליזה/301. אבל עם אבזור נחמד, מחיר נמוך וצריכת דלק שעדיפה על כל הרכבים הנ"ל, יכול להיות לה קהל. קטן או גדול, זה נדע עם הזמן.

 

אגב, ביקורות גם על המיראז' וגם על גירסת הסדאן שלה ממש לא מחמיאות. מסכן מי שיצטרך לנהוג בדבר הזה.

עדיף לקנות רכב "גדול" (רכב מקטגוריה משפחתית קטנה) כמורנו פלואנס שגם נוחה ממנה פי 10 וגם בטיחותית יותר. להשאיר טיפה כסף בצד לתיקונים ולנסוע כמו בן אדם. ועוד ישאר עודף. כך שממש לא חייבים להסתגר בקופסת פח קטנה ועוד עם כל המשפחה. אני מאמין שבארץ המצב עדיין לא עד כדי כך גרוע.

 

בארץ יש פרדוקס, הרכבים הכי גרועים בשוק גם הכי פופולאריים תמיד.

 

מה הקשר לפלואנס, אני באמת חייב לדעת. מי שקונה את הרכב הזה מחפש בראש ובראשונה רכב חסכוני, חדש מהיבואן וזול. הרנו פלואנס לא עונה על אותם הקריטריונים. הכסף שהוא ישמור בצד לתיקונים ילך מוקדם יותר לדלק שהפלואנס הזאת צורכת בגרסאות הבנזין שלה. חוץ מזה היא גם לא כזאת בטיחותית (הבטיחות זהה לזה של הפלואנס החשמלית Z.E, כלומר 4 כוכבים במבחן הריסוק האירופי. כל המתחרות נהנות מ-5 כוכבים).

 

בארץ הרכבים הנמכרים ביותר הם לא הרכבים הכי גרועים, וגם בדרך כלל הקהל יודע מה הוא קונה ומה יותר טוב לו בעידן האינטרנט. למשל המאזדה 3 הייתה משפחתית שמציעה חבילה טובה בדורה הראשון ובתחילת דורה השני, היא הייתה הכי נמכרת. כאשר התיישנה הקהל עבר ליונדאי I35, פורד פוקוס וכו' כשהן התיישנו הם עברו לקורולה החדשה וכעת גם לאוקטביה ול-3 החדשה. גם בשאר הקטגוריות הסיפור דומה. הפלואנס לדעתי, לפחות עם מנועי הבנזין זה רכב די מעפן. גם מבחינת נוחות אין בה יותר מדי משהו יוצא דופן ואתה משום מה אתה משביח לדעתי יותר מדי. מגאן 2 הייתה לי נוחה יותר בצורה משמעותית. ההשוואה שלך לאטראז' לא קשורה. הקטגוריות שונות, המחירים שונים וכל אחת מהן מציעה משהו אחר לקהל לקוחות אחר. אתה גם לא נהגת ברכב הזה וגם עוד לא התפרסמו מבחני ריסוק. ככה שאת 2 הנקודות האלה יש לקחת בעירבון מוגבל (אע"פ שלדעתי כנראה אתה צודק ואכן הפלואנס תהיה נוחה או בטיחותית יותר, אבל כל עוד לא התנסית אל תצא בהצהרות, מקסימום אתה יכול להגיד שלדעתך זה מה שיהיה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3773 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...