Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן טידה 2008, מנוע עצבני, ומוסך קרסו ראשון לציון שלא מצליח להתמודד.


Tiida
שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום

בעל מקצוע רציני שמכיר את הדגם אמור לזהות ברגע איזה חיישן מספק אות שגוי או לא הגיוני.

 

לצערי ולצערך תצטרך לשלם על החיישן כמות אוויר(במידה והוא הבעייתי)

 

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

לפי הסירטון לי זה נשמע כמו יחידת egr הנכנסת לפעולה בסרק או מפעיל תזמון שסתומים משתנה אבל זה רק ניחוש ולא אבחנה.

בכול מקרה אפשר לנסות לאבחן בפרוטוקול OBD2 אשר לא מאפשר מנדטורית להחליף ערכים המוצגים ע"י הסורק בקריאת הנתונים .

(רק ערכים אמיתים) לאומת הפרוטוקול של היצרן ששם בעם חיישן מסוים הנתון המתקבל ממנו לא הגיוני ליחידת הבקרה או לא מגיע אליה - יחידת הבקרה תחליף את ערך הנתון בעירך מחושב כדי שהיא תוכל להמשיך לעבוד אבל זה אמור להיות מגובה בקוד תקלה, ולעטים זה מקשה על המאבחן מפני שהוא רואה נתון בסורק למרות שהוא מוחלף ע"י יחידת הבקרה ועליו להיות מודע גם לכך ושזה קיים.

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק עכשיו צפיתי בסרטון, ניתקלתי בדיוק באותה בעיה ברכב זהה לשלך והבעיה הייתה בחיישן maf מד כמות אוויר שהוחלף בחדש.

 

האם לאחרונה הוחלפו פלאגים? כי אם כן יש לבדוק אם הוחלפו אטמי הסעפת יניקה כי ברכב הזה כדי להחליף פלאגים צריך לפרק סעפת יניקה וחובה להחליף אטמים לסעפת יניקה ומצערת, אחרת יהיו משיכות אוויר לא רצויית, במוסך אני מטפל בכמה רכבי ניסן טידה ולכן למדתי להכיר חלק מהבעיות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

אכן יכול להיות בעיה בחיישן כמות אוויר.

אבל מומלץ לחזור למוסך בראשון,והם יטפלו לך בבעיה.

לאחר התיקון תוכל לברר לגבי חיישן החמצן.

לגבי המצבר אם הוא מ2011 תבקש מהם שייבדקו לך ואז תדע.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים

 

קודם כל החלפתי מצבר אצל המוסכניך שלי, 500 ש"ח למצבר 50 אמפר של ורטה (סטארט - אפ)

 

חזרתי למוסך ניסאן בראשון לציון, השארתי את הרכב וקיבלתי רכב חלופי לבינתיים. יפה.

עכשיו התקשרו מהמוסך ואמרו כך:

 

מסנן האויר שהחלפתי לא מזמן במוסך הקבוע שלי (לא מורשה) איננו מקורי והוא לא סינן טוב את האויר וכתוצאה מכך חדר לכלוך ואף זבוב (...) והוא מכשיל את הפעולה התקינה של החיישן (לא הסבירו בבירור איזה חיישן)

הם טוענים שהם יכולים להוכיח את זה בתמונות..

 

הם ממליצים להחליף למסנן אויר מקורי (330 ש"ח כולל עבודה) לנקות את החיישן ואם זה לא יעזור - להחליפו.

 

המוסכניק שלי בתגובה: אני לא יודע אם לצחוק או לבכות.. אין דבר כזה שמסנן אויר לא מקורי לא מצליח לסנן זבובים.. זה נשמע כמו חלטורה וחבל על הכסף שלך.

 

אגב, מסנן לא מקורי עולה אצלו כ50 ש"ח ו'עבודה' אין כאן כי זה בדיוק 10 שניות לבצע את זה..

לבקשתי הוא בודק לי כמה יעלה מסנן מקורי דרכו.. סתם להשכלה כללית.

 

 

מה אתם אומרים..?

להחליף מסנן אויר, ואולי אצטרך להחליף גם חיישן נוסף ולא זול..? כשאני בכלל לא בטוח שזה יפתור את התקלה.

 

נשמע לכם הסבר אמין או שהאצבע קלה על ההדק ואני אחליף ואחליף חלקים שלא בטוח שיש צורך בהחלפתם?

 

 

יצויין גם שביקשתי לבדוק פלאגים - התשובה היתה - תחליף פלאגים, כ780 ש"ח. כשתהיתי מדוע הרי יש לי עוד 12000 ק"מ עד ההחלפה לפי הספר אמרו לי - לא נחוץ, תעשה את זה בטיפול הבא כשתגיע לקילומטראז' המדובר.. לי זה עושה רושם שלא כואב להם הלב לגרום לי להחליף חלקים חופשי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי בדיוק כזו תקלה לפני שנה !!!! מסנן אויר תחליפי שקטן יותר מהמקורי במידות שלו (הורכב על ידי חברת הליסינג) ולכן הוא לא מסנן בשיט

חרק וגם קצת חול חדר ונתקע על ה MAF והמנוע לא סחב וקירטע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

גם לנו היו כאלה בעיות אם מסנן חליפי. הבעיה היא שהוא לא אוטם את כל הפתח של בית המסנן.

או שהיו לנו כאלה שפשוט התפוררו.

תחליף למקורי והכל יסתדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים.

 

עדכון:

הוחלף מסנן למקורי, ונוקה חיישן כמות אויר. סה"כ 330 ש"ח.

כרגע האוטו בסדר, אני מקוה שימשיך כך.

 

ביקשתי מהמוסך את המסנן הישן, והוא אצלי, כמו חדש, אין מצב שמשהו עבר דרכו (כפי שנטען בפני) אלא אולי מסביב, אני אשווה בהזדמנות את גודל המסנן המקורי מול החליפי ונראה אם יש מצב.

 

קיבלתי צילום של הלכלוך (זבוב?) בחיישן, אני מצרף אותו כאן:

מישהו מזהה אם זה חיישן כמות אויר או חיישן חמצן CO2?

20130714_135439.jpg

 

והשאלה שלא אדע עליה תשובה לעולם.. מי אמר שהיה צורך להחליף חיישן חמצן (בעלות של 1300 ש"ח)? אולי אם היו פשוט מנקים את הלכלוך הזה בנסיון הראשון זה היה מספיק?

 

אציין את השירות האדיב במוסך, קצת חבל שהתחושה היא שאתה קצת נופל בין יועצי השירות, לטכנאים, לנהגים, למזכירות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו, חיישן כמות אויר וכל מה שהמוסך המורשה אמר/עשה.

נשמע הגיוני, ודבר ידוע הוא שמסנן אויר יש להרכיב מקורי/OEM בלבד.

בין היתר בגלל בעיות כאלו.

המסנן היחיד ברכב, שניתן להרכיב לא מקורי זה מסנן המזגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

על פי התמונה בהחלט לא היה סינון אוויר,אחרת הזבוב לא היה יכול להגיע לשם.

אני בטוח שהבעיות יעלמו עכשיו.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזבוב כניראה היה במסנן אוויר הישן לפני הטיפול, בזמן הוצאת המסנן הישן(בטיפול) הזבוב נפל לתוך בית המסנן בחזרה.

 

וזה נכון שלרכב הזה קשה להשיג מסנן אוויר חליפי שיתאים בדיוק מבלי ליצור בעיות אטימה, עדיף להרכיב מקורי ולהיות שקט, בכל מקרה אני תמיד ממליץ על מקורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מצב אם משהו נופל מהפילטר הישן הוא נפל לאיזור הלא מסונן

פלטרים קטנים מהמידה זה עניין ידוע ומוכר ואם משתמשים בהם כל מיני דברי שעפים באויר חודרים ליניקה של המנוע ועושם נזקים יקרים מאוד למשל אני זוכר טורבו שהלך בגלל פילטר מעפן קטן בסנטים שלם מפילטר מקורי אז הלקוח חסך כמה עשרות שקלים ושילם על זה בכמה אלפים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...