Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקום לשכירת דירה ב- 3,000 ש"ח לערך .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צביקה , תודה על התשובה .

 

הכניסה ליחידות שבדקתי הן דרך כניסה פרטית .

 

איך ניתן לדעת באמת , האם בעל הבעל יהיה רועש ? .

 

האם להימנע מלשכור מרתף - מעצם היותו מרתף ? .

 

הדרך הכי טובה היא להפנות את השאלה הזאת בארבע עיניים לדייר שעוזב. אם הוא עוזב, אין סיבה שיחשוש "לכלכך" על בעל הבית בשיחה פרטית. צריך להיות קשובים לניואנסים שבדבריו ולגשת לעניין בעקיפין, אבל לרוב אפשר לדלות מידע רב ערך.

 

אגב, המשרד בו אני עובד ממוקם בקומת מרתף של וזה החדר הקריר ביותר במבנה. זה די נחמד בקיץ, אבל בחורף זה די באסה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עידכון בנושא , היום הלכתי לראות יחידת דיור ברעננה .

 

היחידה היא חצי מרתף ,המחיר הנדרש במודעה 3,400 ש"ח כולל מים , ארנונה , כבלים ואינטרנט .

 

ראיתי את היחידה פעמיים היום , בפעם השנייה אני שואל את בעלת הבית - לאחר שירדנו במדרגות למרתף - מה זו הדלת ממול היחידה - ורק אז היא בקושי אומרת כאן יש עוד יחידת דיור קטנה . לי אין אם זה שום בעייה אך נראה לי שזה פרט שהיא צריכה לציין לבד , חוסר שקיפות .

 

דבר שני - אני שואל אותה לגבי האינטרנט האם זה כולל תשתית וספק , ורק אז היא מתחילה לגמגם שזה אינטרנט אלחוטי . מאחר וזה מרתף הקליטה היא לא הכי טובה .

 

דבר שלישי - יש ביחידה מזגן אחד שנמצא מחוץ לחדר שינה , עוד בטלפון היא טוענת שהוא מקרר גם החדר שינה .

 

כשבאתי היום בפעם השנייה לבדוק את יכולת הקירור של המזגן את החדר , כמו שחשבתי הוא לא מקרר את החדר כלל .

 

הגודל שכתוב במודעה הוא 75 מ"ר ואני בספק רב שזה הגודל האמיתי , נכון היחידה מרווחת אך אני מעריך שהיא בגודל של 60 מ"ר לכל היותר ? .

 

לאחר שראיתי את הדירה בפעם השנייה , הגעתי הבייתה וטילפנתי לבעלת הדירה ואמרתי לה שאני מוכן להשכיר את היחידה בתנאי שהיא תתקין מזגן בחדר - יש כבר הכנה למזגן בחדר . היא אמרה לי שהיחידה לא חמה , ולהתקין מזגן זו הוצאה וניתן לחיות בלי מזגן בחדר . אמרתי לה תודה וסיימתי את בשיחה איתה .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

מה אתה מתרגש..

 

ראיתי דברים הרבה יותר גרועים..

 

פעם אחת באתי לראות דירת חצי מרתף, ושבאתי הכל היה יופי וטופי.

 

שחזרתי לשם יום למחרת עם בעל הדירה כדי לסגור על הדירה - גילינו שהדירה מוצפת בגובה של בערך 20 ס"מ של מי ביוב.

 

בשלב הזה למדתי שמים הולכים למקום הכי נמוך שהם יכולים להגיע. :)

פורסם

רואים שאתה חדש בכל העניין הזה של חיפושי דירה. יש דברים הרבה הרבה יותר גרועים.

 

כשחיפשתי דירה לפני כשנה הלכתי לראות יחידת דיור קטנה שביקשו עליה 3500 בלי להתבייש. עזבו שהגינה והכניסה היו מטונפים, עזבו שהתקרה בחדר השינה הייתה בגובה של שני מטר בלבד, עזבו שהשירותים היו מזוויעים ושהמטבח היה מסודר בצורה איומה. מה שהכי הגעיל אותי זה שבעל הבית אפילו לא טרח לנקות שם טיפה לפני שהוא הזמין אותי: מושבות נמלים מילאו את המטבח, ג'וקים מתים היו זרוקים בכל מיני מקומות, וג'וקים חיים התרוצצו באין מפריע...

 

בדירה אחרת (הפעם רגילה), שוב דבר ממה שבעל הדירה כתב במודעה לא היה נכון. כתב משופצת - נכון, שיפצו לפני 30 שנה בערך. היא הייתה מחולקת איום ונורא, המטבח היה מגעיל ברמות, השירותים היו זוועה, המקום היה מוזנח בצורה איומה - והוא עוד מעז לבקש על זה 3500 שקלים בחודש... אנשים חיים בסרט (או שלא, כי בסוף יש מי שלוקח את הדירות האלה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
גילינו שהדירה מוצפת בגובה של בערך 20 ס"מ של מי ביוב.

 

לי זה קרה לילה אחד אחרי שכבר נכנסתי לדירה... לא נעים :roll:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

עידכון כמו שהבטחתי . הסבלנות משתלמת .

 

היעד העדיף היה רעננה , אך בגלל מחירים גבוהים , צריך להתפשר ולבסוף נמצאה דירה בהוד השרון .

 

הייתה לי התלבטות גדולה בין יחידת דיור , שאגב רובן הן מרתף עם חצר אנגלית או חצי מרתף .

 

החיסרון מבחינתי הוא : חוסר באוויר צח , בקושי רואים אור יום . גר מעליך בעל הבית ולך תדע על מי תיפול . בנוסף ע"מ לייבש את הכביסה צריך מייבש כביסה - וזה צורך חשמל .

 

מצאתי היום דירה בהוד השרון , בחלק המערבי של העיר . גודל הדירה 64 מ"ר , 2 - חדרים . הדירה בקומת קרקע . בניין בן שלוש קומות . איזור טוב . קרוב לבנקים - כספומט , דואר , סופר . בדירה עברה שיפוץ שהוחלפה בה כל הריצוף , מטבח , שיש , ברז במטבח . העלות 3,100 ש"ח לחודש - לא כולל כלום . יש מזגן בחדר ומזגן בסלון .

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...