Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

עמדתי ברמזור אדום והרכב שמאחורי נכנס בי. כתוצאה מכך נפגע הרכב ועלות התיקון עלתה כ 5000 ש"ח. (ישנו ביטוח מלא לרכב שלי) הרכב שפגע בי הוא רכב מושכר של חברת אוויס. את התיקון לרכב שלי עשיתי במוסך מורשה.

 

היום לאחר כ 3 חודשים בעודי ממתין לתשלום הנזק מחברת הביטוח של הרכב הפוגע הודיעו לי מחברת הביטוח שלי שאין אישור מחברת הביטוח של הרכב הפוגע (אוויס) לשלם את כל הנזק שנגרם.

 

שאלתי את חברת הביטוח שלי מה לעשות שהרי אינני אשם כלל. הוא נכנס בי מאחור בעוד שאני עומד ברמזור אדום!

 

להפתעתי הם אמרו לי שהם יכינו לי מכתב תביעה על מנת שאני יתבע את הרכב הפוגע...

(יש לי תצלומים של הרכב הפוגע מרגע התאונה- עם מדינה כמו שלנו חשבתי שהוא ינסה לברוח...)

 

האם כך נכון לעשות??? אז למה בעצם אני משלם ביטוח???

(מצטער על הבורות אבל זאת תאונה ראשונה שלי אחרי 15 שנה על הכביש)

 

אודה לתשובתכם המהירה אני ממורמר מהנושא הזה ומרגיש שעבדו עליי.

 

תודה,

רועי

פורסם

יש בפניך שתי דרכים

 

האחת לדרוש את הנזק מחברת הביטוח שלך , תקבל את הסכום בניכוי השתתפות עצמית + התייקרות הפרמיה לשנים הבאות.

 

במקרה הזה אתה תרצה לתבוע את הנזק הזה ( סכום ההשתתפות העצמית + הפרשי הפרמיה )מהצד הפוגע , והנה אתה כבר בבית משפט לתביעות קטנות.

 

הדרך השניה , לממן את הנזק מכיסך ולתבוע את הנהג הפוגע על הנזק שנגרם לך (5000 ש"ח ) שוב בבית המשפט לתביעות קטנות.

 

עכשיו כל מה שנותר לך לעשות הוא להחליט באיזה דרך ללכת.

 

עכשיו לפי מה שכתבת , חברת הביטוח של אוויס מוכנה לשלם חלק מהנזק. כמה היא מוכנה לשלם מתוך ה5000 ש"ח ?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קודם כל תודה רבה על התשובה.

 

אוויס מוכנים לשלם רק 1300 ש"ח.

 

נשמע לי קצת מוזר שבתאונה שאני לא אשם בה כלל אני אמור לטפל בנושא הזה ולהפסיד ימי עבודה ובעיקר כאב ראש.

למה יש ביטוח? למה יש חוק? מה ניסגר עם המדינה הזו כל אחד לוקח את החוקים לידיים שלו???

 

נהג נכנס בך בלי כוונה ברמזור אדום ואתה צריך לשבור את הראש מי ישלם את הנזק?

 

לא מבין את זה...:?:?:?:?

 

מה הסיכוי שלי לקבל אי פעם את כל הסכום. יש לי תצלומים של הרכב הפוגע עם הנזק שנגרם לו ותצלומים של הרכב שלי שנפגע.

פורסם

כתוב לאוויס מכתב התראה שאם תוך X ימים לא משולםן כל הנזק אתה תובע אותם.

 

העתק לנהג שייתכן ושילם עבור ביטוח אקסטרה כדי שלא יתבעו אותו , ואם לא שילם בטח נדרש על ידי אוויס לשלם להם את הנזק לרכב של אוויס + הנזק לרכב שלך.

 

ייתכן ותופתע.

 

אם לא תקבל את כספך תתבע ,או לך דרך הביטוח שלך כפי שכתבתי לך.

 

ותקבל את כספך . אוויס לא הולכת לפשוט את הרגל בקרוב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה אתה מתפלא ?

מה חשבת שתקבל כסף בגלל שפגעו בך? לא במדינת ישראל! וכמובן, לא בבית ספרנו.

 

התהליך הוא כזה:

אתה עושה תאונה, מדווח למשטרה, חברת ביטוח ובלה בלה, מתקן את הנזק מכיסך ולא רואה אגורה.

חבל על הזמן שלך גם ללכת ולנסות בתביעות קטנות כי לא תראה שקל, הנהג יבוא יגיד שלקחת רוורס ואתה נכנסת בו ועוד יוציא כסף ממך בגלל זה אני אומר לך כבר עכשיו להיזהר ולוותר.

מה שאתה כן יכול לעשות כדי לצאת קצת פחות מופסד מהעסק הזה זה להוציא כסף מהביטוח חובה שלך על נזקי גוף תקבל איזה 3-4 אלף ככה בקטנה.

תבין, גם אם מישהו נכנס בך והוא אשם הוא לא יודה מכיוון ויש פחד משלילת רשיון, הביטוח הבא יעלה יותר כסף ועוד..

עצוב, אך זה המצב, מניסיון מר של לא מעט תאונות (5+).

פורסם

לא נראה לי שחברת אוויס תתרגש ממכתב התראה- אבל זה לא מזיק לנסות.

אני מציע לך לא לממן מכיסך את התיקון אלא לתבוע את חברת הביטוח שלך, בבחינת "טוב ציפור ביד משתיים על העץ".

 

כך לפחות תקבל את כספך - מינוס השתתפות עצמית ואז תתפנה לתבוע את אוויס וגם את הנהג הפוגע (שניהם באותו כתב תביעה) על סכום ההשתתפות העצמית ועל אובן הנחת אי תביעות.

פורסם
מה אתה מתפלא ?

מה חשבת שתקבל כסף בגלל שפגעו בך? לא במדינת ישראל! וכמובן, לא בבית ספרנו.

 

התהליך הוא כזה:

אתה עושה תאונה, מדווח למשטרה, חברת ביטוח ובלה בלה, מתקן את הנזק מכיסך ולא רואה אגורה.

חבל על הזמן שלך גם ללכת ולנסות בתביעות קטנות כי לא תראה שקל, הנהג יבוא יגיד שלקחת רוורס ואתה נכנסת בו ועוד יוציא כסף ממך בגלל זה אני אומר לך כבר עכשיו להיזהר ולוותר.

מה שאתה כן יכול לעשות כדי לצאת קצת פחות מופסד מהעסק הזה זה להוציא כסף מהביטוח חובה שלך על נזקי גוף תקבל איזה 3-4 אלף ככה בקטנה.

תבין, גם אם מישהו נכנס בך והוא אשם הוא לא יודה מכיוון ויש פחד משלילת רשיון, הביטוח הבא יעלה יותר כסף ועוד..

עצוב, אך זה המצב, מניסיון מר של לא מעט תאונות (5+).

 

תובנות מעניינות בשביל בחור צעיר עם כל כך מעט ניסיון וכל לך הרבה תאונות.

ארז רונן

פורסם

תודה רבה לכל העונים...

 

ממש מצער אותי לשמוע לאיזה בלאגן והוצאה מיותרת נכסתי בגלל איזה נהג אומלל שלא יודע ללחוץ ברקס ברמזור או שכנראה דיבר בפלאפון...

 

בקיצור מה שאני צריך לעשות זה לשלוח מכתב התראה לפני תביעה גם לאוויס וגם לנהג הפוגע?

 

ובמידה וזה לא עוזר להגיש תביעה נגד הנהג או אוויס?

פורסם
תובנות מעניינות בשביל בחור צעיר עם כל כך מעט ניסיון וכל לך הרבה תאונות.

בוא נבהיר משהו, אני מדבר על תאונות שקרה לי עם אופנוע/קטנוע בלבד והרישיון הוא מגיל 16.

תן לי לתקן, הרבה ניסיון.

על רכב לא היה לי תאונה אחת.

 

ואיך קשורה התגובה שלך לתגובה שלי ?

הגעת לנושא אחר לגמרי.

זה לא משנה ממה התאונות נבעו בחור צעיר או לא, מעט ניסיון או לא.

אני אמרתי את התהליכים של מה שהוא הולך לחוות והכנתי אותו מראש מה שנקרא.

פורסם

כתבתי וגם אחרים שתי אפשרויות קרא את שניהם ותחליט

 

אם החלטת לתבוע את אוויס אתה תובע את אוויס ואת הנהג.

 

את מכתב ההתראה אתה כותב כדי שאוויס לא תטען כי הגשת את התביעה ללא התראה , ואם היית שולח הייתה בוודאי דנה עימך לגבי הפיצוי.

 

לגבי "המומחה" לתאונות.elor99

 

רוב שופטי ישראל לא נולדו אתמול ומכירים את מירב השטויות שנתבעים מעלים , וברוב המקרים פוסקים לרעתם.

 

והרי אוויס הסכימה לשלם לו ( אומנם רק חלק מהנזק ) , למה בגלל העיניים היפות שלו, או בגלל שהיא חושדת שרכבה אכן גרם לתאונה.

 

אז חסוך לנו את עצותיך.

 

העצה לגבי פגיעה גופנית ראוייה ותביעה בגינה , יכולה להביא כמה ש"ח .

 

אבל לא כל אחד מוכן לשקר , אם הוא לא חש בכאבים כתוצאה מתאונה. יש אחרים לעומתם שזה בשבילם הזדמנות פז לעשות כסף.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...