שלום חברים,
עמדתי ברמזור אדום והרכב שמאחורי נכנס בי. כתוצאה מכך נפגע הרכב ועלות התיקון עלתה כ 5000 ש"ח. (ישנו ביטוח מלא לרכב שלי) הרכב שפגע בי הוא רכב מושכר של חברת אוויס. את התיקון לרכב שלי עשיתי במוסך מורשה.
היום לאחר כ 3 חודשים בעודי ממתין לתשלום הנזק מחברת הביטוח של הרכב הפוגע הודיעו לי מחברת הביטוח שלי שאין אישור מחברת הביטוח של הרכב הפוגע (אוויס) לשלם את כל הנזק שנגרם.
שאלתי את חברת הביטוח שלי מה לעשות שהרי אינני אשם כלל. הוא נכנס בי מאחור בעוד שאני עומד ברמזור אדום!
להפתעתי הם אמרו לי שהם יכינו לי מכתב תביעה על מנת שאני יתבע את הרכב הפוגע...
(יש לי תצלומים של הרכב הפוגע מרגע התאונה- עם מדינה כמו שלנו חשבתי שהוא ינסה לברוח...)
האם כך נכון לעשות??? אז למה בעצם אני משלם ביטוח???
(מצטער על הבורות אבל זאת תאונה ראשונה שלי אחרי 15 שנה על הכביש)
אודה לתשובתכם המהירה אני ממורמר מהנושא הזה ומרגיש שעבדו עליי.
תודה,
רועי