Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקנות חדשות להחמרה עם עברייני תנועה מועדים


mikijoy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

תקנות חדשות של שר התחבורה

 

נשמע מעולה, הוסיפו חצי שנה שלילה מעל הנהוג היום לנהג הצובר 72 נקודות בשש שנים והוסיפו תנאי מעבר טסט נוסף.

ובנוסף שוקלים לבטל עונש של נקודות לעבירות המוגדרות קלות יותר.

 

נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, מישהו אשכרה חושב שם למעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנות שגויות המבוססות על טעויות נפוצות.

שתי ההנחות העומדות בבסיס התקנות הן:

אדם מפחד יותר מנקודות, קנס או שלילה מאשר מנכות, אובדן חיים, או רכוש (האזרח אידיוט);

רוב התאונות נגרמות מזדון ולא משגיאות (האזרח מנוול).

לשתי ההנחות הללו אין כל בסיס, והמחקר חוזר ומפריך אותן פעם אחר פעם.

 

הורדת מספר התאונות נגרמת ע"י:

א. שיפור התשתית, כך שתהיה יותר סלחנית לשגיאות

ב. נוכחות משטרתית מסיבית בדרכים, המרתיעה ללא שום קשר לחומרת העונש.

 

זה חזר והוכח ברחבי העולם.

אבל מה? שני הגורמים הללו עולים כסף, הרבה כסף. ומכיוון שלממשלה, ולשר הנפוח, לא באמת איכפת מהמלחמה בתאונות קל לה וזול לה להסיר את האחריות ממנה ולזרוק אותה על כתפי הנהגים, לתפוס קורבנות אקראיים ולהקריב אותם כשעיר לעזאזל על מחדליה.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקנה תיגע אך ורק בעבריינים סידרתיים, ותקנו אותי אם אני טועה הם לא מבצעים עבירות "בטעות" או במקרה, אלא מהרגלים ומתחושה שמותר להם לסכן את עצמם ואת הסובבים אותם מתוך ביטחון עצמי מופרז או השד יודע מה.

אף אחד בתקנות האלה לא נפתס "לנהגים אקראיים" אלא לפושעים מועדים.

חוץ מזה, הוכח בישראל שהחרמת הרכב בעבירה חמורה לנהגים שזו העבירה החמורה ראשונה שלהם היא הדרך האפקטיבית למניעת עבירות נוספות בעתיד.

 

אישית, אני לא חושב שהביקורת במקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחכה שיעלו כבר את הקנס על חניה בחנית נכים למשהו כמו 15 אלף.

גם יצמצם את המחסור במזומנים למדינה וגם סוף סוף אנשים יפסיקו להחנות שם סתם כי אין להם כוח לחפש.

(תודה לאל אין לי שום קשר למישהו שבבעלותו חנית נכים, אני פשוט כועס ומתחרפן מאנשים שעושים זאת).

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם מפחד יותר מנקודות, קנס או שלילה מאשר מנכות, אובדן חיים, או רכוש (האזרח אידיוט);

 

מה לא נכון בטענה הזאת?

אני דווקא חושב שהיא מדוייקת עד רמת הפסיק.

 

כשהאזרח "הרגיל" (זה שאין לו מודעות מיוחדת לנהיגה וכו') מחליט שלא לדבר בטלפון בזמן נהיגה, למה זה?

האם כי הוא מפחד שתוסח דעתו מהנהיגה והוא עלול להקלע לתאונה? רוב הסיכויים שלא. הוא לא מדבר בטלפון כי הוא לא רוצה קנס 1000 ש"ח.

 

וכנ"ל לגבי הרבה עבירות האחרות.

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האזרח ,לרוב הנהג אבל לא רק, לא מבצע תאונה בזדון אבל עבירה בהחלט כן.

 

- גניבת רמזור

- עקיפה על פס לבן

- אי עצירה באצור

- חציית כביש באור אדום

- נסיעה כנגד כיוון התנועה או אין כניסה (גם ברוורס)

ועוד ועוד - עברות תנועה מסוכנות שנעשות במודע בכמעט כל המיקרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא נכון בטענה הזאת?

אני דווקא חושב שהיא מדוייקת עד רמת הפסיק.

 

כשהאזרח "הרגיל" (זה שאין לו מודעות מיוחדת לנהיגה וכו') מחליט שלא לדבר בטלפון בזמן נהיגה, למה זה?

האם כי הוא מפחד שתוסח דעתו מהנהיגה והוא עלול להקלע לתאונה? רוב הסיכויים שלא. הוא לא מדבר בטלפון כי הוא לא רוצה קנס 1000 ש"ח.

 

וכנ"ל לגבי הרבה עבירות האחרות.

כמובן שמי שחושב שזולתו, בגדול, אידיוט - בטוח שהוא חכם גדול ואיתו תמות חוכמה ברמת הפסיק.

אבל הסטטיסטיקה אומרת שרוב התאונות החמורות מתרחשות בכבישים האדומים, ובמקומות שאין בהם מעברי חציה מוארים ומגודרים, או שאין מעברי חציה בכלל.

רוב העבירות שנמנו למעלה מעצבנות, מקוממות, מגעילות, מבצעים אותם חרא של בני אדם - אבל רק מיעוטן הורג. זה מה שמראים הנתונים.

אי שמירת מרחק הורגת, אבל אותה לא אוכפים, זה קשה ויקר. העדר שוליים הורג, העדר גדר הפרדה הורגת, כבישים דו נתיביים הורגים. אבל לשנות את זה עולה המון כסף וזה מוקדש לבניה בשטחים.

משוחחי הטלפון מורתעים רק אם יש נוכחות משטרתית מסיבית - אבל זו עולה כסף (והשנה אף קיצצו בתקציב משטרת התנועה).

בקיצור, כלי רעם לזעם ולתסכול - ותרומה אפסית או שלילית (בגלל האשליה) לקטל בדרכים.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...