Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שודרגה קופרה 07


oranp83
שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבל שלא עשיתי את זה קודם,

upsolute chip tuning + פילטר פתוח (לדעתי סימוטה)

אינלט סיליקון ופורק פורג' 004

 

בסיסי ביותר אבל הבדל מהותי

 

כל שאומר הוא - מומלץ!

אברה קדברה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שביצעת את הנ"ל בסדנה של אלי ואביחי.

אחלה שידרוג לבסיס הקיים נותן את התמורה הכי טובה למחיר!

תהנה לך!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

אין ספק שזהו השדרוג שנותן הכי הרבה בהכי פחות כסף.

רק לא בטוח שהפורק החיצוני מחזיק גדישות כמו הפנימי.

לי יש את ה-007 הפנימי וגם איתו ושומעים את הפריקות ממש טוב.

 

קיצר, לך גם על צנרת ולא תפסיק לחייך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואל תנסה לפנות מהר מדי - נראה לי שזה מה שהמגיב מעליי התכוון.

 

בכל זאת, עדיין סיאט... :wink: :wink: :wink: :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקורי לא מתאים לגדישות גבוהות בצורה קיצונית, אבל אין סיבה לא להמשיך עם פורק שאינו פנימי אלא אם כן אתה בקטע של שופוני.

גם אני בזמנו עברתי ל007 כשהמקורי התבלה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הפורק הפנימי, אני מסכים שבמידה והמקורי מסיים את חייו עדיף להחליף למשהו איכותי יותר במידה והרכב משופר.

אני התייחסתי לגבי פורק חיצוני שלדעתי לא מוסיף לרכב ואף גורע.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטרם ההרכבה שאלתי לגבי ההבדלים בין הפנימי לחיצוני שכן הפורום פה מצדד ב007, מבירור במקום, נאמר שההבדל בין פנימי לחיצוני הוא זניח ביותר.

 

מה שכן, אין ספק שהחיצוני רועש

אברה קדברה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה004 מחזיק גדישות גבוהות בלי בעיה 1.5 באר,אין לי איתו בעיה אוסיף שנתתי לאיביזה עם סטאפ זהה לשלי בראש[אולי אצלה בצנרת היה ממיר ולי אין חוץ מזה אותו הדבר]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...