Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהו לאנוס 01 - התחממות יתר של הברקסים ורעידות בהאטה.


DoctorDamu
שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן - אני חדש כאן.

רציתי לשאול על כמה בעיות שיש באוטו.

מדובר על מכונית דייהו לאנוס שנת 2001 אם אני זוכר נכון,

אחרי נסיעה בירידה וגם שימוש לא מעט בבלמים יש 2 בעית ששמתי לב אליהן:

1. הברקסים מתחממים עד מאוד - עד כדי מצב שחלק מהטאסות נמסו טיפה. והג'נט עצמו חם מאוד מריחים ומרגישים את זה. אני לא מוצא את מקור הבעיה פה? אני פשוט רוצה ללכת למוסך עם אמא שלי שהמוסכניק לא יסבן אותה בשטויות. שהוא ידע מה הבעיה.

2. עוד דבר ששמתי לב אליו והוא שוב קורה בזמן ירידה ושימוש בברקס - ההגה רועד ומרגישים שהאוטו בוא נגיד לא הכי יציב. איפה הבעיה?

כבר מפחיד לנסוע עם האוטו אני אומר את האמת.. אין לי מושג מה מקור הבעיה ולאן זה יכול להוביל שלא נדע.

 

תודה רבה ויום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקור הבעיה הוא הוא שאתה משתמש לא בתבונה בבלמים בזמן ירידה ממושכת - זה גורם להתחמות יתר של הבלמים, איבוד אפקט בלימה יעיל ועוות צלחות הבילום.

גש למוסך להחלפת הבלמים, דאג להתקנת חלקים איכתויים ושמור על הבלמים ע" שימוש בבלימת מנוע בזמן ירידה ממושכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אומר להגביל את המהירות בעזרת ההילוכים, בד"כ מלמדים את זה בשעורי נהיגה.

זה אומר שבירידה במקום בהילוך רביעי לדוגמא תסע בשלישי, וככה האוטו לא יעבור מהירות מסויימת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כעקרון כן, אבל אני אישית מעדיף לא לעשות את זה כי רפידות עולות פחות משיפוץ תיבה אוטומטית.

כשאני בולם (בירידה לדוגמא) אני לא לוחץ קבוע על הברקס אלא לוחץ, ואז משחרר כדי שהבלמים יתקררו קצת, ואז שוב בולם, ושוב עוזב.

ככה אני גם שומר על המהירות שאני רוצה וגם לא נותן לבלמים להתחמם יותר מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלימת מנוע לא גורמת או תגרום לבלאי או תקלה בתיבה אוטומטית, רגילה או למנוע ואתה יכול להשתמש בשיטה זו באופן חופשי - יחסוך לך גם דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...