Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן,בשעה טובה הרכב בחנייה,מצוחצח,ממורק,ומוכן לקבל את הצ'ופרים. (שטיחים,ניקלים,מונטה קרלו,בוסטר בלם וכו') ומכאן לאן?

מה התהליך לרישוי בעקבות השינוים,והתקנות החדשות ?יש דרך מסודרת כדי להגיע ליעד ה"נכסף" שהוא המס' הצהוב ?הצעות ?

מחירים ? תודה

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

בעמוד הראשי של פורום אספנות יש קישור דביק המכיל פרטים רבים בנושא.

נראה לי שבתוך קישור זה, תוכל למצוא מידע רב שיעזור לך בתהליך הרישוי.

שים לב לקישורים בגוף התגובה המצ"ב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=526346&postcount=3

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אמיר שלום,לצערי השרשור משנת 2005,והוא עתיק וברובו לא מעודכן.יש היום נוהלים חדשים,ולצערי גם רב בוחן במכון רישוי ששאלתי,ענה לי שהוא לא מנסה להבין את מה שקורה היום.דליתי טיפ.לגשת משרד הרישוי ולהוציא רישיון זמני.ניגשתי לדיזיין סנטר.קיבלת רישיון זמני ל 30 יום ,והכי חשוב את מס' הרישוי הקבוע.7 ספרות (לאחר הצגת מב מהמכס+ת.ז.).משם למכון רישוי שיש בו יצרן מס' רישוי (בראש העין).וזהוא,אפשר לנסוע חוקית 30 יום.:lol:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

בקצרה- עליך לתאם הגעה לעמדה 1 במשרד הרישוי בחולון ( לזכרוני צריך גם לשלם אגרה של 205 ש"ח פלוס מינוס ),

על הבלאגן שהולך שם תקרא בשרשורים אחרים :-( מאעכרים וכו'..

בעמדה יבדקו פעמיים את הרכב ( כולל מספר מנוע ושלדה מוטבעים ), ובמידה והכל יהיה בסדר תישלח למכון רישוי

לעבור מבחן רישוי ( קח בחשבון כמה שעות טובות של המתנה בכל עמדה כולל ליד חלון הפקידה בתוך משרד הרישוי ).

בהצלחה.

פורסם

ממה שאני יודע משבוע שעבר באת שהייתי במשרד הרישוי בבני ברק הרישיון הזמני כפוף לביטוח שניתן לעשות רק בפול שים לב שבכותרת הרישיון קיבלת רישיון " מיוחד" שום סוכן ביטוח לא הסכים לעשות לי ביטוח חובה .נאלצתי להעביר את הרכב על גרר .

 

 

 

אמיר שלום,לצערי השרשור משנת 2005,והוא עתיק וברובו לא מעודכן.יש היום נוהלים חדשים,ולצערי גם רב בוחן במכון רישוי ששאלתי,ענה לי שהוא לא מנסה להבין את מה שקורה היום.דליתי טיפ.לגשת משרד הרישוי ולהוציא רישיון זמני.ניגשתי לדיזיין סנטר.קיבלת רישיון זמני ל 30 יום ,והכי חשוב את מס' הרישוי הקבוע.7 ספרות (לאחר הצגת מב מהמכס+ת.ז.).משם למכון רישוי שיש בו יצרן מס' רישוי (בראש העין).וזהוא,אפשר לנסוע חוקית 30 יום.:lol:

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

ממרום שנותיך, עדיין נותרת נהג חדש :wink: שלא כל כך בקיא בנבכי הפורום ועל כן אגלה לך שיש בפורום פטנט כזה שנקרא "חיפוש" (לחץ כאן). כשמשתמשים בפטנט הזה, מגלים שבעצם יש שפע של מידע ואפילו שירשור די מפורט שעוסק בנושא זה.

אתה ממתין כבר כמעט יממה, ועוד מעט חגיגות עצמאות, אז כדי שלא תשאר במתח ותוכל לבלות בראש שקט, צירפתי לך קישור (יחסית טרי מאוד), שיתן לך מידע רב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=297699&highlight=%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90

 

בהצלחה.

עצמאות שמח (רציתי לשים סימלון עם דגל, אך אין).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

בעקרון מח' תקינה במשרד התחבורה שולחת לך זימון בדואר לבוא לעמדת התקינה. הזימון נשלח באופן אוטומטי לכל מי שמשחרר כלי רכב מהמכס.

 

אתה יכול לברר למתי זומנת עוד לפני הגעת הזימון בדואר בטלפון 03-5657122 או בפקס 03-5657123

 

הם עונים לטלפון בין 13:00 ל-15:00 בימים א' ג' ה'

 

בהצלחה!

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...