Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבת C5 2003 לגיר מודרני - אפשרי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

חברים שלום,

 

האם ניתן להחליף גיר בסיטרואן C5 2003 לגיר מודרני יותר מה-AL4?

 

אני מבין שגיר ידני זה פנטזיה ברכב הזה, אבל אולי גיר מודרני יותר יכול לבוא בחשבון?

 

תודה

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה המתחכמת: הכל אפשרי. השאלה כמה אתה מוכן להשקיע.

 

במקרה הזה, כנראה שמדובר על כמה עשרות אלפי שקלים. המכונית לא נמכרה עם גירים אוטומטיים אחרים, ולכן תצטרך לבצע התאמות רבות במכונית, ולא סביר להניח שתמצא פרוייקטים דומים שנערכו כבר. לכן, התשובה ההגיונית: לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה המתחכמת: ****לכן, התשובה ההגיונית: לא.

 

תודה על התשובה; האמת שראיתי בפורום דברים מוזרים יותר קורים...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה C5 3 ליטר נמכרה עם גיר יפני 6 הילוכים אייסין וורנר ובחו"ל בטוח נמכרו ידניות גם בנזין וגם דיזל.

איך עושים את זה אין לי מושג אבל אם אתה שואל אותי יצא לך הרבה יותר זול ואמין להחליף ל 3 ליטר במקום להיכנס לצרה שלא תדע איך לצאת ממנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים.

 

הכוונה שלי היא להיערך למצב בו צריך לשפץ או להחליף גיר, כמו שראיתי שלפעמים קורה במודלים האלה.

 

אם כבר מוציאים סכומים כאלה, חשבתי לבדוק אם ניתן לנצל את המצב ולשדרג, או לידני או לאוטומטי מודרני יותר.

 

אם למישהו יש נסיון\רעיון סביר אשמח לשמוע.

 

שוב תודה

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הC5 נמכרת בחו"ל עם גיר ידני אבל זה לא פותר את כל הבעיות עם המחשב וכו' שעדיף לא לגעת בזה במיוחד ברכב צרפתי ישן שגם בתור חדש ומקורי היה לפעמים בעייתי בתחום הזה.

מה גם שזה רכב עם שוק חלש ואם הרכב ייהפך לגרוטאה בעקבות ההסבה הזאת לא יהיה שום סיכוי למכור אותו.

בגלל שגם בתור רכב תקין הביקוש והמחיר נמוכים.

גם ה406 נמכרה בחו"ל באותן שנים עם אותם מנועים וגיר ידני ככה שלהביא גיר מייבוא לא נראה לי החלק הבעייתי.

קודם כל תמצא מוסך שיסכים בכלל לקחת אחריות על דבר כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם העבודה תהיה ברמה טובה וההסבה לידני לא תיצור בעיות ברכב, אני צופה שדווקא יכול להיות לו ביקוש מסויים בקרב חובבי נהיגה המחפשים את הנוחות והמרחב של ה-C5. כפי שציינת, נראה שלמצוא גיר כזה בחו"ל זה לא סיפור כזה גדול, השאלה היא מהי זמינות החלקים הנוספים שדרושים לעניין והיכן בארץ תבצע הסבה כזאת.

לי אישית זה נשמע פרוייקט מדליק לגמרי והייתי שמח לראות אותו יוצא לפועל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם.

 

אני מזכיר שמבחינתי לקחת גיר כמו שיש בגרסת 3L זו אופציה וולידית לגמרי. ידני בכלל יהיה נחמד.

 

ושוב - מדובר רק במקרה והגיר הקיים ישבוק, אין לי טולרנס להוצאות מיותרות :)

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פרוייקט של הסבה של BORA פה בדביק.

אם אתה אומר שאין לך כסף להוצאות חבל אפילו לחשוב על זה.

להחליף את הרכב ל3 ליטר יהיה זול בהרבה וגם תקבל רכב יותר מאובזר עם מנוע חזק בהרבה.

גם אם יש לך את הגיר צריך גם פלסטיקה פנימית,דוושות ,ידית הילוכים,קלאץ',שטנגות,עבודה על המחשב ועוד כל מיני דברים שזולים בטח לא יהיו כי אין לך בישראל אפילו C5 ידנית לפירוק כדי לקחת ממנה חלקים.

אפילו שיפוץ מלא של הגיר שלך יהיה הרבה יותר זול וקל מכל הסיפור וגם תקבל אחריות.

חוץ מזה בינתיים הגיר שלך תקין.

בקיצור זה רעיון לא מוצלח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*******

בקיצור זה רעיון לא מוצלח.

 

 

צ'בו, מסכים. אני סך הכל בודק אופציות מה ניתן לעשות ולשפר.

 

נתחיל בצמיגים, כמו שמומלץ, שימוש בחלפים ושמנים איכותיים, דיטיילינג אחרי הטיפול הבא ונראה לאן נתקדם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...