Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז מה מונע מרבים לקנות ביבוא אישי?


koprman
שימו לב! השרשור הזה בן 5264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

koka

אשמח עם תרחיב עוד בנושא, לכול סוגי המספרים למשל 5 וכו

bagira

ברמת העיקרון אתה צודק אבל כול עוד אתה הולך לחברה טובה ולא חאפרית שעל הדרך עושה יבוא אישי

אז את תקבל שירות ברמה גבוה,ואתה יכול לקחת את הרכב לבדיקה שהוא מגיע לארץ ואחרי שבדוק שאין תאונה

או מנוע "עייף" אז אתה משלם את יתרת התשלום ומשלים את העסקה.

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דבר ראשון לגביי טיב הרכב וההיסטוריה שלו, יש אמצעי פשוט שעולה כמה שקלים אבל משתלם

 

http://www.carfax.com

http://www.autocheck.com

 

מוצג פירוט לפי מספר שילדה לגביי ק"מ, רישוי ותאונות שדווחו למשטרה, ופה בארה"ב מגיעה משטרה גם אם לא קרה כלום

(ב3 חודשים האחרונים אשתי הייתה מעורבת ב2 תאונות ששרטו את הטמבון וניידת הגיעה)

 

אני ממליץ בחום לבדוק באמצעות 2 האתרים ע"מ לגבל מידע אמין, לפני חודשיים רכשתי GL450 שחור מסוכנות עם "clean car-fax"

בדיקה "auto-check" מצאה שהרכב עבר תאונה קלה, לפי הדו"ח של המשטרה - פגיעה קלה בדלת האחורית שמאלית, הרכב עזב את המקום בנסיעה, היה לי ויכוח עם הסוכנות, הודעתי ללקוח שלי (בולגריה) והוא אמר שהוא סומך על שיקול דעתי. כשהרכב הגיע בדקתי את עומק הצבע בכל הרכב ולא היה אפילו תיקון צבע, אבל גל ממש ממש קטן בתחתית הדלת, שלחתי את הרכב לסדנה והודעתי ללקוח שהנזק פחות ממזערי ונראה כאילו נגרם מפתיחת הדלת בצורה לא אחראית.

הרכב נרכש עם 38K מיילים בדיוק לפי דרישות הלקוח - פחות מ40K, הכי מאובזר שיש, שחור על שחור.

 

עכשיו הבעיה עם ישראלים והסיבה שאני לא שולח מכוניות לישראל היא כאב הראש ואני אתן דוגמא באמצעות 2 ML350 ששלחתי לאחרונה.

 

שלחתי ללקוח שלי באוזירבג'ן ML350 2006 ב19K דולר, הרכב היה עם 134K מייל, ורכשתי אותו ישירות ממרצדס אחרי שחזר מעיסקת ליסינג, הלקוח דרש - אני רוצה ML350 פה ובזול, לא מעניין אותי המיילים לא מעניין אותי כלום - וקיבל.

 

לעומתו יש לי לקוח מסין ששילם לי על ML350 אותה שנה, מאובזר פחות (DVD, פרימיום סאונד) עם 29K מיילים 26K דולר.

הלקוח הישראלי רוצה את המחיר של הרכב הראשון על הרכב השני עם תוספות שאין בשניהם.

____________________________________________________________

 

 

עכשיו, צריך לעשות הבדלה בין ליסינג בישראל לליסינג בארה"ב

 

כאן זה לא ליסינג תפעולי, כאן אתה משלם ביטוח, אתה נושא בעלות התיקונים וכאן כשאתה מחזיר את הרכב אתה משלם על כל נזק בלתי סביר ברכב. אני חושב שבניו יורק 60% מהמכוניות החדשות הן בליסינג כי זה משתלם, אתה שם סכום קטן בחתימה על החוזה ומשלם סכום סביר מאוד מדי חודש, בד"כ ההגבלה היא ל10K-12K מייל בשנה ובסוף התקופה אתה מחזיר את הרכב ועושה זאת שוב, לרכב אתה מתנהג כבשלך, כי הוא שלך ואתה אחראי על הנזקים.

 

השכרה זה סיפור אחר- אבל שוב פה מתייחסים הרבה יותר טוב לרכבים מאשר בארץ.

 

לגביי המרצדס עם ה134K מיילים, הרכב היה יד ראשונה והגיע עם כל המסמכים\קבלות על הטיפולים, נסעתי עליו במהלך ראש השנה והרכב היה במצב מדהים, הריפודים, הדש בורד, הכל היה במקום ובמצב מצויין, למיילים במקרה הזה לא הייתה השפעה על הרכב ורואים שבמהלך כל התקופה שלו על הכביש - דאגו לו יפה מאוד (אני רק תוהה כמה שילמו על האקסטרה מיילים כי בד"כ זה 15 סנט למייל).

 

לפותח השרשור, אינני מכיר אותך אבל במידה ויש לך שאלות ואתה מעוניין לשוחח בטלפון אתה מוזמן לשלוח לי ה"פ ואני אשלח לך את המספר שלי.

 

ובקשר לכל התיאוריות - אני אישית חושב שלקנות רכב בארץ מיבואן רשמי זה בזבוז של כסף, גם כשמדובר על יונדאי אקסנט.

ד"א אקסנט בסיסית עולה פה פחות מ10K דולר, שבחישוב מהיר כולל משלוח ומס יוצא פחות מ85K ש"ח.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מונע?

רכבים שיובאו לארץ כמשומשים שנת 2008 עם 200 מייל על השעון התגלו כרכבי חברות השכרה עם 200 אלף מייל.

רכבים שיובאו לארץ כיד 1 נתגלו כיד 5.

רכבים שיובאו לארץ "בלא שריטה" התגלו כרכבים שמורכבים מ 3 שלדות.

רכבים שעברו טביעה/שריפה,הצפה ושאר מרעין בישין נמכרו כחדשים לחלוטין.

 

 

את כל זה ניתן לגלות, אם אתה נמצא פיזית במעמד הקנייה.

לפי דעתי זה המינימום כשאתה קונה X6, לטוס לארה"ב לשבוע ולבחור את הרכב שלך לבד.

לצלם לפני ששולחים, ובדרך זו תמנע בוודאות מכל הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

koka

אשמח עם תרחיב עוד בנושא, לכול סוגי המספרים למשל 5 וכו.

 

 

חיפוש קצר באינטרנט יביא אותך בין שאר מקומות אפשריים גם לפה

http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Identification_Number#World_Manufacturer_Identifier

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובדרך זו תמנע בוודאות מכל הנ"ל.

 

בוודאות? למה באמריקה אין עבריינים, קומבינטורים ונוכלים?

זה משהוא שאנחנו המצאנו? :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהעניינים שהוזכרו - כדאי לכם לברר כמה עולה ביטוח לרכב שלא! מיובא לארץ בצורה קבועה.

 

זה יוריד את רוב האנשים מלקנות מוסטנג ב180 אלף...

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקונה רכב ביבוא אישי,מקבל את כל הנתונים של הרכב כולל carfax שאומר לך הכל על היסטוריה של הרכב(תאונות,בעלות פרטית \לינסיג,נקרא לתיקון וכד').

כל רכב שיוצא מארה''ב מקבל ציון 1-5 רכבים 4-5 הם רכבים במצב מצויין עד חדש,אני לדוגמא בחיים לא יגע ברכב במצב לא טוב.

הרי מה האינטרס שלי בתור אחד שמתעסק ביבוא אישי?! לתת ללקוח את הרכב הכי טוב שהכסף שעומד ברשותו יכול לקנות לו.הוא יהיה מרוצה הוא יספר לחבר\דוד\שכן שלו וגם הוא יקנה דרכי.

דבר נוסף שחשוב לזכור, האמריקנים\אירופאים לא כמו הישראלים(שרוב הרכבים כאן יש להם דפיקה בטומבון או איזה "קימוט" בפח)להם יש תרבות נהיגה.רכבים בארה''ב\אירופה נראים כמו שצריך לא כמו בישראל שפה אם נהיה כנים עם עצמנו, זו שכונה.

קרוב משפחה שלי שעלה לארץ מצרפת הזמין ממני קורבט,לפני כמה ימים נפגשתי איתו והוא אמר לי שכאשר הוא נוהג עם הקורבט הוא נוהג כמו בצמר גפן,מרוב פחד שידפקו לו את האוטו .הוא בכלל בשוק מתרבות הנהיגה כאן(כמובן שאני לא מכליל יש כאן גם נהגים מצויינים אבל הם המיעוט לו הרוב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהעניינים שהוזכרו - כדאי לכם לברר כמה עולה ביטוח לרכב שלא! מיובא לארץ בצורה קבועה.

 

זה יוריד את רוב האנשים מלקנות מוסטנג ב180 אלף...

 

ליביו

 

 

ביטוח למוסטנג קופה 2009 עולה 10,000 שקל

לא זול אבל גם לא בשמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, לדעתי קצת נסחפת עם תיאורי הזוועות שלך של ייבוא דרך סוכן. זה אמנם יכול לקרות אבל דברים בסדר גודל שאתה כתבת הם באמת בשוליים וגם זה מאוד לא סביר. כל אדם עם ראש על הכתפיים יכול להמנע מהמקרים שרשמת.

 

אני לא סוחר ולא תומך נלהב של סוחרים אבל אני מניח שהאמת נמצאת איפשהו בין מה שאתה רשמת למה שכתב בנצי (שלא מסתיר את העובדה שהוא סוחר).

 

כשקונים "חתול בשק" (לאו דווקא במובן הרע של המילה - למרות שהמובן שלה תמיד רע) כדאי וצריך לדאוג לחוזה מסודר וערבויות תקפות. מי שלא מבין בזה שישלם עוד קצת לעו"ד שיעזור לו, עדיין העסקה תהיה משתלמת.

 

אחת הבעיות בארץ היא שאנחנו משלמים הרבה על רכבים זולים כי אנחנו מממנים את ההנחות שמקבלות חברות הליסינג. ברכבי פרימיום אנחנו משלמים הרבה כי הסוחרים חוגגים על חשבוננו (שני המצבים האלו לא תקינים).

 

לסיכום: לקנות בייבוא אישי אפשר וכדאי כלכלית בחלק מהרכבים אבל צריך לדעת (או לקנות ידע של מישהו אחר - עו"ד) איך להיזהר ולא לקחת סיכונים מיותרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכם

על המידע והעצות שלכם, אתם עוזרים לי.

 

רק שאלה נוספת צצה לי,

מה היה גורם לכם לקנות מחברת יבוא אישי x במקום מחברה y ?.

אני החדד את השאלה,

מ אתם מחפשים או היתם רוצים לקבל שאתם מיבאים רכב, מה היה נותן לכם בטחון? וכו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי נותן לחברה כזאת או אחרת לטפל באופן מלא בעניין.

 

הפיתרון הטוב ביותר הוא למצוא בעצמך את הרכב המבוקש, לחקור, לדבר, לשאול ולתת לחברה לטפל בבירוקרטיה בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

z4 הבעיה שרוב החברות לא מוכנת לכזה דבר

רק לטיפול מלא מהתחלה ועד הסוף.

 

וכרגע חזרתי מפגישה בסכונות יבוא אישי, נשמע מצויין

חוץ מחוזה שאני צריך לחתום עלו. לא ראיתי את החוזה עדיין,

עם למישהו חוזה של חברת יבוא איש,י לא משנה איזה בבקשה שישלח לי אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה למצוא לבד את הרכב בחו"ל, לרכוש אותו ולהביאו לארץ ופשוט צריך מישהו שיטפל בבירוקרטיה הישראלית,

אז מה שאתה צריך זה עמיל מכס ולא סוכנות לייבוא אישי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...