Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

היום נסעתי עם הרכב שלי והכל היה בסדר, לאחר כשעתיים של חנייה הרכב התניע כמו שצריך

אבל הגיר תקוע על P...

ידועות לי בעיות הגיר במכוניות הגרמניות, הרכב כמדומני עדיין לא עבר שיפוץ/החלפה של גיר מאז שעלה לכביש ( 152,000 ק"מ).

מה ניתן לעשות ? האם להשתמש בכוח יתר? האם זו שחיקת שיניים ?(כשאני לוחץ על הברקס אז השיניים עדיין נועלות את ידית

ההילוכים) , האם קלאץ'-גיר הלך קאפוט??

 

צריך עצות לפני שאני ניגש לצ'מפיון מוטורס...וכנראה יזללו לי את ה$$ שאין לי :(

 

תודה מראש!

פורסם

להערכתי, זה יותר פשוט - מתג אור בלם (אאל"ט) - אינו תקין.

שים לב - האם כשאתה לוחץ על הבלם - יש "קליק" (והנורית המחווה שצריך ללחוץ של הבלם כבית ) ?

הממסר ה"משחרר" את הידית (רק במצב שדוושת הבלם לחוצה) לא השתחרר, כי היחידה הנ"ל תקולה.

alfa 156 2.5.

פורסם
להערכתי, זה יותר פשוט - מתג אור בלם (אאל"ט) - אינו תקין.

שים לב - האם כשאתה לוחץ על הבלם - יש "קליק" (והנורית המחווה שצריך ללחוץ של הבלם כבית ) ?

הממסר ה"משחרר" את הידית (רק במצב שדוושת הבלם לחוצה) לא השתחרר, כי היחידה הנ"ל תקולה.

 

 

- לא, לצערי אין את ה"קליק" הזה - הנורית אינה נכבית..

- זה אכן לא משתחרר לי, והשאלה השאילתית היא כמה עולה לתקן את כל העסק הזה...?

 

תודה רבה על התגובה המהירה!

פורסם

לא זוכר בדיוק, אבל זו לא הוצאה יקרה (זה רכיב שנוטה להתקלקל בגולף, מנסיון). כמעט בטוח שזה מתג אור בלם.

אם אתה ממרכז הארץ (גם אם אתה לא) - תרים טלפון למוסך רון ותשאל (עלויות).

alfa 156 2.5.

פורסם

מתג אורות הבלמים נמצא מעל הדוושת בלם ונסה לראות אם הוא השתחרר ממקומו או שמגעי חוטים חופשיים אליו או שנפל חוט וכו'.

כמו כן ראה (בעזרת אדם נוסף או בהשתקפות על המכונית שמאחוריך) אם בלחיצה על דוושת הבלמים, כשהמנוע פועל, אורות הבלמים נדלקים. אם הם לא נדלקים זה מאשר שמתג אורות הבלמים פגום.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
MOTTIBA - תנסה להוציא את המפתח מהסוויצ', ואז להעביר את הבורר!

תעדכן אותנו, אם זה עבד

 

קודם כל תודה רבה על העזרה - כבר עכשיו אני יודע שלא יכולים "לעבר" אותי במוסך!

 

- חבר לעבודה שגם לו הייתה בעייה דומה אמר לי שצריך לסובב חצי סוויצ' (לפני הדלקת המנורות!) ואז ניתן יהיה להוריד

את ההילוך.

בכל מקרה זו בעייה בUNIT , ולא בגיר , כפי שהבנתי בסביבות ה150-200 שח' עלות.

 

תודה רבה, אני אפרסם תגובה בהמשך אם עבד או לא..

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן כאשר אתה פותח חצי סוויטש אתה יכול להוציא את הרכב לניוטרל

משם תחזיק את כפתור המשבת (כפתור הניקל )לחוץ ביד ימין, וביד שמאל

תניע את הרכב ,כעת תכניס להילוך הרצוי וסע .

אכן אצלך התקלקל מתג אור בלימה ,עלות של מתג מקורי כולל העבודה כ 120 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

חברים - אני רוצה להודות לכולם על העזרה - בסה"כ עלה 168 שח' התיקון.

ונחמד שיש אנשים אמינים בכל הנוגע למוסכים.

 

מאחל שנה טובה לכולם ונסיעה בטוחה!! :-D

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
אכן כאשר אתה פותח חצי סוויטש אתה יכול להוציא את הרכב לניוטרל

משם תחזיק את כפתור המשבת (כפתור הניקל )לחוץ ביד ימין, וביד שמאל

תניע את הרכב ,כעת תכניס להילוך הרצוי וסע .

אכן אצלך התקלקל מתג אור בלימה ,עלות של מתג מקורי כולל העבודה כ 120 שח לפני מעמ .

רון, תודה רבה על העזרה הבוקר באותה בעיה בדיוק בגולף שנת 2000, עזרת לי טלפונית לשחרר את הידית, והחלפת המתג הבעייתי כפי שכתוב.

×
×
  • תוכן חדש...