Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא צריך להגיד סתם אם לא יודעים.

אם השמאי המציא זה משהו אחר.... חוץ מזה מה היאריס קשורה.

מתי הזכרתי את המילה יאריס?

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם
גם אני כשקניתי את האוטו הוא היה עם קצה שלדה.

זה נכון שזה קצת מפריע פסיכולוגית אבל בפועל זה לא פוגע באוטו, ואם זה רכב שאתה רוצה אתה יכול להיות רגוע.

כשקניתי המוכר לא הסכים להוריד ממחיר מחירון, ואני מרגיש בסדר עם זה כי בטוח היה לוקח לי עוד הרבה זמן למצוא את הרכב שחיפשתי.

יש מצב בתקופה הקרובה אני אמכור ואין לי גם שום כוונה להוריד על קצה שלדה.

 

 

אוטוסוגסטיה היא באמת דבר מדהים.

לקנות רכב אם קצה שלדה במחיר מחירון בגלל שאתה "נעול" על הרכב הזה..:shock:

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

רכב בהחלט מצויין אבל מתוך נסיון מר של חבר בתיקונים..

הרכב הפגין אמינות ב4 שנים הראשונים בצורה יוצאת דופן.

אבל עכשיו כשהרכב שלו עבר 150 אלף ק"מ, התקלות מתחילות, משאבת דלק(הוחלפה פעמיים), מתאמים בגיר, קצרים חשמליים במיוחד באיזור המחשב ועוד תקלות שונות, אמנם לא גדולות אבל כל תקלה כזו מתחילה מאלף שקל ומעלה.

אני לא רוצה להוריד את האוויר לאף אחד אבל אמינות בודקים אחריי 5 שנים שהרכב על הכביש ובמצב הזה אני הייתי קצת יותר חושש..

 

לגבי קצת השילדה, אין הצדקה למחירון, לא סתם המחיר נמוך. אני לא הייתי מתעסק יש עוד מספיק רכבים בשוק שתוכל "לישחוט".

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

למגיב מעלי, הרכב הוא מודל 2003, כלומר יש מצב שהרכב עלה בשלהי 2002 על הכביש, כלומר כ 6-7 שנים פלוס מינוס.

 

לעניין, קצה שילדה יכול גם להיווצר ממכה בחניה, אם הרכב שמור אני לא הייתי מהסס מעל 20% פחות ממחירון לרכב שמור זו מציאה.

ב 35 אלף לא תמצא תמורה טובה יותר, אלא אם כן אתה יורד למשל לקורולה 96-7..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הרכב של חבר שלי לצורך העניין ממודל 2005.

אז אולי ממודל יותר נמוך התקלות עוד יותר נפוצות..

 

יש לי נקודה חשובה שאני חייב להגיד.

כל פעם שאני רואה תגובה מן הסוג של "בכסף הזה תוכל לקנות רק רכב יפני ממודל כזה וכזה", זה פשוט לא ריאלי.

כי כשהוא ימכור את הרכב הוא יקבל שניי שליש מהמחיר שהוא השקיעה על הרכב, הרכב יאבד מינימום, מה שאומר שרוב הכסף חוזר אליך. אבל ברכבים שהמחירון שלהם כושל אך הם נותנים תמורה טובה למחיר כביכול, אפילו שליש ממה שהשקעתה לא יחזור אליך אפילו שהמחיר זול, ולא רק.. לא תצליח למכור ביכלל , וזה לא כולל כניסה למוסכים.

תחשבו על זה.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

הרכב של חבר שלי לצורך העניין ממודל 2005.

אז אולי ממודל יותר נמוך התקלות עוד יותר נפוצות..

 

ואולי לא ? , אתה משער השערות ומניח הנחות ללא כל יידע , לא רציני.

ובנוגע להמשך התגובה שלך, רכב זה לא השקעה , אלא הוצאה, אתה לא משקיע ברכב, אלא מוציא הכנסה על רכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

קודם כל אתה טועה בגדול.

לפני שנת 2005 היו לרכב מס' תקלות במחשב המנוע, באחד מהשנתונים ואם איני טועה זה בין 2003- 2004 שיפרו מספר תקלות במחשב המנוע. מה שבטוח שבשנתון 2002 יש יותר תקלות מחשב משנת 2005.

 

נכון אני גם חושב שרכב זו הוצאה ולא השקעה. אבל כל אחד רוצה להשתמש במוצר ולהפסיד עליו כמה שפחות ולא לאבד את כל כולו, אז צריך רכב שיעשה את זה כמה שפחות, הכל בהתאם לכיס.

 

בנתיים מי שזורק כאן היערות לא מועילות זה רק אתה.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם
קודם כל אתה טועה בגדול.

לפני שנת 2005 היו לרכב מס' תקלות במחשב המנוע, באחד מהשנתונים ואם איני טועה זה בין 2003- 2004 שיפרו מספר תקלות במחשב המנוע. מה שבטוח שבשנתון 2002 יש יותר תקלות מחשב משנת 2005.

 

נכון אני גם חושב שרכב זו הוצאה ולא השקעה. אבל כל אחד רוצה להשתמש במוצר ולהפסיד עליו כמה שפחות ולא לאבד את כל כולו, אז צריך רכב שיעשה את זה כמה שפחות, הכל בהתאם לכיס.

 

בנתיים מי שזורק כאן היערות לא מועילות זה רק אתה.

 

כהרגלך פה, אתה לא יודע, אתה מעריך ואתה חושב, אבל זה לא מונע מבעדך להפיץ את חוסר הידע שלך כעובדה מוצקה.

מציע לך להשתמש באופצית החיפוש , ולהגיע למשתמש בשם ארנון אשר סוקר את ה C5 שבבעלותו ואת הריקולים אשר היו לרכב בארץ.

מה שבטוח הוא שאין לך מושג ואו ידע לגבי ה C5 , אבל הנחות ודעות קדומות יש גם יש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מעולם לא אמרתי שמה שאני אומר הוא עובדה מוצקה וכשאני אומר "אולי" , אני מתכוון אולי!!,וזה מצריך בדיקה מעמיקה אחריי אותו נושא עניין עם אדם מוסמך, אבל יש עילה לדבריי. וכשאני אומר דבר מסויים בלי "אולי" או "אם איני טועה" זה מתוך ידיעה ולא מתוך השערה. בכל זאת כולנו בני אדם אולי גם אני טועה אבל לפזר עובדות אני לא ממהר, אני מפזר דברים שכמעט בדוקים.

 

כעת,במקום להתווכח עם אדם שנגוע בדבר מכוניות סיטרואן (משום שיש אחת כזו בבעלותו) יש קישור עם קריאות תיקון ותקלות נשנות ברכב הזה,כולל מחמאות עליו.

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=480

 

תראה לי רשימות כאלה ברכבים יפנים.

ולא טעיתי בדגמי 2002/3 היו הרבה בעיות מחשב, רק לאחר מתיחת הפנים(2005) היה שיפור ניכר, תוכל לשאול את אנשי מוסך סיטרואן בעצמך במקום לשלול בגאווה,והם אישרו זאת. אני בעצמי דיברתי עם אחד מהם כאשר ה C5 של אותו חבר הייתה במוסך(מוסך החברה ואם איני טועה מוסך הדקל), הוא אמר שאחת מסיבות ריבוי התקלות (במיוחד החשמליות) בארץ נובעות מהשמש הישראלית (כן כן), כנראה שטוב לה יותר באירופה.

להביא כל מיני אנשים טובים שיש להם סיטרואן 3 שנים ולרכב אין תקלות זו אמת לאמיתה, אבל לא חכמה. תקלות בודקים אחריי 6-7 שנים שהרכב על הכביש, כאן נמדדת אמינותו, כל רכב חדש אמין, השאלה מה קורה בהמשך.

אגב,אני מבטיח לך שלא תגיע לרבע מכמות הקילומטראז'ים שאני נהגתי על סיטרואן C5. זהו רכב מצויין, הוא נוח, הוא מאובזר והוא נותן יותר מכולם, הכל חוץ מאמינות ומחיר השוק שלו משקף זאת.

מבחינתי הדו שיח הזה נגמר , חבל לך להעיר אותו.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

עכשיו אני מבין למה לחבר שלך היו הרבה תקלות, מוסכניק שמדבר שטויות כאילו מקצוען הוא לא, וספק אם הוא גם מוסכניק..

×
×
  • תוכן חדש...