Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד קצת וזהו

DSC_0178.JPG

DSC_0179.JPG

DSC_0180.JPG

DSC_0181.JPG

DSC_0182.JPG

DSC_0183.JPG

DSC_0184.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גיאדוד, הBTL חזק ועבר את מבחן הבקבוק על הגג..:-D [היה מישהו שהסריט, אולי יעלה], אבל לדעתי הוא רחוק מכדי מיצוי שם בסיויק. הגברה/מערכת חשמל כמו שצריך והוא יעבור גם את מבחן השישיה על הגג.. אם הבחור ישקיע בזה כמו בתרגילים על האופניים, זה יהיה ב-א-מ-ת חזק.

פורסם

היה מפגש סוף הדרך,

באמת אחד המפגשים הכיפים, למרות החום המזוויע.

 

תאחלס זה קצת מפתיע ואפילו מעט "מעציב".

שתחום ה-SPL פה לא פורח ומתקדם אל מול אנשי הSQ.

חברי ה-SPL פה קונים סאבים מטורפים, הגברה בסיסית ביותר שלא מותאמת לרמות של הסאבים.

ומערכות חשמל שבקושי מתמודדות עם ההגברות הבינוניות, שלא לדבר על ההגברות שהיו אמורות להגיע.

 

אולי ישראל יביא פה קצת כבוד שיסיים כבר את המערכת :)

פורסם

גורל אין בעיה. אני רוצה אלטרנטור 200a לקורולה וקינטיק 3800. תגיד לי כמה עלה לך ויוסיף לך 20% על הטרחה. הבעיה זה להביא את הדברים, כסף לא עניין כאן. אם מישהו יכול להביא לי את הדברים האלה אני ישמח ויתגמל אותו בצורה יפה :-)

דוד

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
גיא, אתה חמור?

 

ברחת לנו באמצע ובסוף לא נסעת לאודיו?

 

וואלק אתה... :shock:

 

לא ממש באמצע - לקראת הסוף האמת. וכן, לא הגעתי לשם בסופו של דבר - הייתי בטוח שאחי הלך (טעיתי), ולכן גם אני חזרתי לבית.

מישהו רוצה SPL? אל דאגה, זה עוד יבוא... :twisted:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לא צריך 200 אמפר,

2 סאנדאון 1500 בלינק, על 2 סאבים מפלצות.

קינטיק אחד במשלוח ימי

ואלטרנטור 150 אמפר אצל צביקה

 

וכבר מדובר בSPL מכובד

פורסם

נראה לי המפלצת זה הbtl ומונו אם אני לא טועה סאן דאון 1500.

 

אם הbtl עבר א המבחן אז האבוק שלי בהחלט עבר:].

 

חבל שאי אפשר לעשות מפגשים בגולן.

 

מרחק הנסיעה עולה על 400 קילומטר הלוך חזור וזה מבאס.

 

הבנייה בבגאז עם הסאב של ההרץ מאוד מצא חן בעייני,

אבל עד עכשיו אני שובר את הראש איפה התיבה יושבת ?

האם יש כיסאות מאחורה?

 

נראה מפגש טוב וחבל שאני לא יכול להגיע כול פעם לשמה.

פורסם

היה מפגש בהחלט טוב, עם אוירה מצויינת לטעמי.

מאחר והשמעתי הרבה את המערכת (רבע טנק דלק, יקר היום..)

לא יצא לי כל כך לדבר עם כל הח'ברה כמו שבדרך כלל אך נורא נהנתי.

כן ירבו מפגשים כאלו.

 

כמה תיקונים:

א. הסאב הוא אכן BTL FI והוא משודך למגבר מונו של הייפוניקס.

כזה אם אני לא טועה, יתקנן אותי נאור (כאמור: הבעלים)

http://www.sonicelectronix.com/item_12120_Hifonics+BXi+2008D.html

ב. בבא'ג עם הסאב של הרץ ישנה תיבה אורכית לאורך כל המשענת גב, בנייה של יוסי...

 

אחלה יום ושבוע

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG


×
×
  • תוכן חדש...