Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה לחזק את פעולת בלם היד נסה קודם למתוח יותר את הכבל, אולי פעולה פשוטה זו תעזור לך.

בשביל להחליף בלמי תוף לדיסק מאחור צריך להחליף את כל הציר האחורי. תצטרך למצוא סרן אחורי מרכב אחר שיתאים לרכב שלך (בדר"כ הדגמים הספורטיביים/חזקים יותר מצויידים בבלמי דיסק מאחור). פרויקט כזה בד"כ מסתכם בכמה אלפי שקלים, אני לא הייתי נכנס לזה רק בשביל שהבלם יד שלי (שאני מניח שאתה משתמש בו למטרות אחרות חוץ מלדאוג שהרכב לא יזוז ממקומו בחניה) יעבוד יותר טוב.

אם אתה עושה את זה בשביל לשפר את הבלימה של הרכב אז עדיף לשפר את הבלמים הקדמיים (תעשה חיפוש, היו על זה כמה דיונים מעמיקים).

ד"א, לא ציינת באיזה רכב מדובר?

פורסם

בשביל לקבל תשובה עניינית תצתרך לגלות לנו באיזה רכב מדובר.

 

בלי קשר לסוג הרכב, מרבית הרכבים עם דיסקים אחוריים מתפקדים עם בלם יד שהוא בלם תוף שנמצא בחלק בפנימי של הדיסק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כדי לחזק את תגובת בלם היד ישנם קיטים יעודיים שמסבים את בלם היד משימוש בכבלים לעבודה הידראולית.

הדבר נפוץ מאוד ברכבי ראלי ודריפטים - שם נדרשת פעילות מדוייקת ומאוד מהירה של נעילת הגלגלים האחוריים לפרקי זמן מדוייקים למדי.

עשה חיפוש בנושא אם זה ממש מעניין אותך.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מדובר בקוואליר 2001..

כנראה שאני ואבא שלי נעשה בה כמה שינויים אז רציתי לדעת מה הסיפור מאחורי פרוייקט שכזה..

כנראה שאני אוותר..

 

בכל מקרה מישהו יכול להדריך אותי לגבי מתיחת הכבל...האם זה עלול לגרום לנזק כלשהוא? וכמה אפקטיבית תהיה המתיחה

האם היא תחזק כמעט כמו דיסק אחורי?

נא להפסיק להשתמש ב ... כל הזמן.

פורסם

מתנצל על הניקוד המוגזם שלי זה דבר ראשון

 

"אאוץ" אתה אומר שהתוף נועל יותר טוב מדיסק אבל באיזה פרק זמן? וכמה כוח דרוש וכו'

פורסם

יש לי קאוואליר זהה,

 

הבלם יד לא נועל נעילה חדה בזמן נסיעה, וזה טוב שכך.

 

אפשר למתוח אותו, ודרך אגב אתה לא תהנה לזרוק תחת עם קאוואליר,יש רק מעט משוגעים לדבר :wink:

פורסם

גם כן מתעניין, אמרו כאן שלא לכל הרכבים חייב להחליף את כל הסרן, שאלה, אימפרזה 04 1.6 צריך להחליף את כל הסרן ? כי אני יודע שבאותו השנתון ל2 ליטר יש דיסק מאחורה.

!Blue Subaru Impreza

פורסם

לאימפרזה 2.0 יש הנעה כפולה קבועה ויש לה מיתלה אחורי שונה מזה שב 1.6.

עצם העובדה שלמכונית מסויימת אין בלמי דיסק בגלגלים האחוריים לא מעידה על יכולת בלימה פחותה.

לא מעט מכוניות בעלות בלמי תוף בולמות מצויין (הונדה סיביק למשל).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

נכון, אבל במקרה של האימפרזה המרכב יחסית כבד והרפידות נגמרות מהר מאוד, מה גם שהבלימה לא משהו, אז אין אפשרות כזאת מה כן אפשר לשנות על מנת לפחות לבלום יותר חזק ?

!Blue Subaru Impreza

פורסם

אצל אבא של באימפרזה יש גם בלם תוף מאחורה והאוטו עוצר מצויין,גם הבלם יד מחזיק טוב למרות שאין סיבה לעצור בזמן נסיעה עם הבלם יד,אלה למקרי חרום.

לא שווה להשקיע בהחלפת בלמי תוף לדיסק אלה אם אתה משפר את הכוח של המנוע, ואז צריך לחזק בלמים.

פורסם
מדובר בקוואליר 2001..

כנראה שאני ואבא שלי נעשה בה כמה שינויים אז רציתי לדעת מה הסיפור מאחורי פרוייקט שכזה..

כנראה שאני אוותר..

 

בכל מקרה מישהו יכול להדריך אותי לגבי מתיחת הכבל...האם זה עלול לגרום לנזק כלשהוא? וכמה אפקטיבית תהיה המתיחה

האם היא תחזק כמעט כמו דיסק אחורי?

 

נא להפסיק להשתמש ב ... כל הזמן.

 

 

גם לי בקוואליר זה ככה, אפשר למתוח את הידית בנסיעה של 20 קמ"ש וזה לא יזיז כל כך לאוטו.

בעקרון אם אתה רוצה למתוח את הכבל אתה צריך לפרק את הגלגלים האחוריים ומשם איכשהו אני לא זוכר בדיוק.

 

ולזרוק תחת עם האוטו הזה עם הבלם יד זה דבר מפחיד

×
×
  • תוכן חדש...