Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הקליאו נמכרה - סיכום קצר על 3 שנים ביחד, כולל עלויות


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 5666 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אדון אייל היקר,

 

צר לי כי אתה צר אופקים ובעל דעות קדומות בכל הנוגע לרכבים צרפתיים.

 

אני נמצא כאן בפורום הזה מיום הקמתו וכל פעם מתעצבן מחדש לנוכח התגובות שלך.

 

אני מזמין אותך להשוות את ההוצאות השנתיות של הגולף שלך לעומת הרכב שלי (קליאו ספורט 2001).

 

מוכן להתערב!!! שהקליאו זולה יותר (ובטח ובטח מהנה יותר)

 

בברכה,

אייל

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רוני , שחכת לציין את הבולם שהתחיל לנזול (לפחות ככה כתבת בהודעת מכירה) אם הרכב הייה נישאר אצלך אני מניח שהיית מסדר את זה תוסיף לזה עלות של עוד כמה אלפי שקלים טובים (בולמים + מייסבי החלקה+ כריות בולם + עבודה ) .

 

מחלות נוספת של הקליאו זה הגיר , הוא מאוד מאוד רגיש וידרוש שיפוץ בשלב מוקדם יחסית של הרכב (תלוי גם באופי הנהיגה) . ציפוי הגה מתקלף , 500 שקלים לסדר את זה בצורה איכותית .

הפגוש האחורי של הקליאו מקבל עיוותים עם הזמן ונהיה גלים גלים בגלל החום מהאגזוז.

ע"פ מה שלירן אמר לי הפולי רועד קצת וגורם לשחיקה מוגברת ומהירה של מחזירי שמן.

בדור ראשון איכות הפלסטיקה מזעזעת , הדשבורד ניראה כמו של רנו קנגו והפלסטיק קשה ולא נעים למגע בכלל.

לא הכל ורוד בקליאו ספורט ויש המון מחלות קבועות ברכב.

מה שכן היא מאוד מהנה , יצא לי להיות בטיול האחרון של מועדון רנו בתור נוסע והיא בהחלט מתנהגת מצויין ונוסעת מעולה בנוסף יצא לי גם לנהוג קצת היא בהחלט מרשימה , מנוע מעולה מאוד ווקאלי מתעורר לחיים בסל"ד גבוהה, תקשורת טובה של הגה ושילדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שהכל ורוד?

בולמים הבעלים החדש יצטרך להחליף בשלב כלשהו. כ-2500 לסט מקורי. עוד איזה 1000 לקוני - ואז זה יחזיק עוד 7 שנים.

גם קלאץ' אותו הדבר. עלויות לא נמוכות - אבל צפוי להחזיק הרבה מאוד זמן.

גיר - ייהרס לך רק אם אתה אידיוט.

הגה מתקלף - נכון, ציפוי חדש זה 500 שקלים.

פגוש אחורי - לא מכיר את הבעיה. אצלי הכל תקין.

פולי מנוע - מומלץ לבדוק כל טיפול ולהחליף אם צריך.

איכות פלסטיקה - סבירה בהחלט לרכב מ-2001. זה גם לא תקלה או בעיה, אז אני לא מבין מה אתה רוצה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע לידור ברגע שאתה משלב את היתרונות המוכרים לנו של הקליאו S,

ביחד עם הביטוח הזול וצריכת הדלק המצויינת,

היא עסקה סופר משתלמת ומתגמלת, למי שמחפש הוט-האצ'.

 

למרות שיש לה כמה תיקונים שאני מסכים שלא היו צריכים להיות.

 

העניין עם צריכת הדלק הוא משמעותי,

זה אחד הדברים שמנעו ממני לקנות איפרזה WRX,

שאתה נוסע באוטו יום יום זה פרמטר חשוב.

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני , שחכת לציין את הבולם שהתחיל לנזול (לפחות ככה כתבת בהודעת מכירה) אם הרכב הייה נישאר אצלך אני מניח שהיית מסדר את זה תוסיף לזה עלות של עוד כמה אלפי שקלים טובים (בולמים + מייסבי החלקה+ כריות בולם + עבודה ) .

בולמים של כל רכב (בטח ובטח שרכב ספורטיבי) מתחילים להראות סימני עייפות מעל ל- 100K ק"מ. אכן בקליאו זה קורה מוקדם יותר (רק בדור הראשון) אבל החלפת בולמים אמורה להיות מנת חלקן של כל המכוניות, זה שהרבה מזניחים את זה לא הופך את זה לבסדר או את האוטו שלהם לאמין.

 

מחלות נוספת של הקליאו זה הגיר , הוא מאוד מאוד רגיש וידרוש שיפוץ בשלב מוקדם יחסית של הרכב (תלוי גם באופי הנהיגה) .

שטות אחת גמורה. לקליאו ספורט אין בעיה כרונית בגיר ואני מוכן להתווכח אם כל אחד שטוען אחרת.

ציפוי הגה מתקלף , 500 שקלים לסדר את זה בצורה איכותית .

נכון. אבל רוני לא עשה את זה ולכן זה לא מוזכר בשרשור עלויות התחזוקה שלו.

הפגוש האחורי של הקליאו מקבל עיוותים עם הזמן ונהיה גלים גלים בגלל החום מהאגזוז.

שמעתי על זה, לא קרה ברוב המכריע של הקליאו ספורט בארץ (ואני מכיר הרבה).

ע"פ מה שלירן אמר לי הפולי רועד קצת וגורם לשחיקה מוגברת ומהירה של מחזירי שמן.

פעם ראשונה שאני שומע על זה בתור משהו סידרתי.

בדור ראשון איכות הפלסטיקה מזעזעת , הדשבורד ניראה כמו של רנו קנגו והפלסטיק קשה ולא נעים למגע בכלל.

לא הכל ורוד בקליאו ספורט ויש המון מחלות קבועות ברכב.

וזה תקלה? זה האוטו, לטוב ולרע...אבל זה לא רלבנטי לתחזוקה שלו.

מה שכן היא מאוד מהנה , יצא לי להיות בטיול האחרון של מועדון רנו בתור נוסע והיא בהחלט מתנהגת מצויין ונוסעת מעולה בנוסף יצא לי גם לנהוג קצת היא בהחלט מרשימה , מנוע מעולה מאוד ווקאלי מתעורר לחיים בסל"ד גבוהה, תקשורת טובה של הגה ושילדה.

 

הערותי באדום.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

ממש לא מקרה קצה. מה גם שאני מתקשה להבין כיצד אפשר להגיע להוצאות של פי 4 עם קליאו רגילות. כמה כבר תקלות לא מתוכננות יכולות להיות? או שהחברים שלך ממש לא יודעים לטפל באוטו, או שהם באמת הצליחו ליפול על שתי מכוניות לימון קיצוניות...

 

רוני

 

גירים, מחשבים, לוח שעונים, ראש מנוע (פעמיים אצל אחד) ומנוע אצל השני, חלקי פנים מתפרקים,בעיות חשמל בלתי נגמרות. הגדיל לעשות חבר שחזר מטיול בצפון על גרר אחרי שנתפסו לו הגלגלים האחוריים ללא יכולת סיבוב.

שכחתי לציין שהרכבים טופלו במורשה בלבד, על פי הספר ולא נעשו בהם קומבינות.

אולי נפלו על 2 מכוניות לימון קיצוניות (אחד מהם חשב ככה והחליף קליאו 1.4 2001 בקליאו 1.4 שנת 2003)

 

לכל מלעיזיי, יש כאן בעיה דו צדדית, אולי אני עקבי בדיעות שלי (שמבוססות על מקרים שאני רואה בשטח,ושומע מחברים שעובדים בענף הרכב -בניגוד לאנשים אחרים שניזונים מקריאת פורומים), אבל אתם עקביים בכפיית הדיעות שלכם על אחרים,ובהתנפלות שלכם על כל אחד שמעיז לפגוע בערך השוק של הרכבים שלכם או להוציא דיבתם רעה.

לכל אחד יש זכות להביע את דעתו, גם אם היא לא מוצאת חן בעיני ציבור זוללי הצפרדעים.

 

למי שהציע לי אתגר עלויות אחזקה מול ה GTI, חבל לו על הזמן כי אי אפשר להתחרות עם טיפולים שוטפים בלבד (+תרמוסטט וצינור מים שהחלפתי בשנה וחצי). לא שאפשר בכלל להשוות בין הרכבים- הGTI קטגוריה מעל.

הרכב שלי הוא לא נושא השרשור הזה, אתם יכולים להלעיז כמה שאתם רוצים, אבל זה לא מזיז לי.

אני לא מחפש לבנות שוק לרכב מעל גבי הפורום, אני גם לא מחפש לקבל אהדה ולהרגיש שייכות ע"י רכישת רכב שהוא "פופולארי" בפורום (אתמול 106 ראלי, היום קליאו ספורט, מחר מיאטה ומחרתיים אלוהים יודע מה)

 

נ.ב. מעניין שכ"כ הרבה אנשים כאן בפורום נפטרו מהרכב בתקופה האחרונה (סליחה: מיצו אותו והמשיכו הלאה) , אבל את זה נשאיר כבר לשרשור אחר... :)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלי הוא לא נושא השרשור הזה, אתם יכולים להלעיז כמה שאתם רוצים, אבל זה לא מזיז לי.

 

הרכב כל משעמם שגם מלהלעיז עליו אפשר להרדם על המקלגכככככככככככככככככככככככככככככככככככ

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שביחס לנהיגה של רוני (ורוני השתתף בלא מעט ג'ימקאנות ותחרויות - ובאופן כללי הרכב לא בדיוק טחן הרבה קילומטרים אבל גם לא בדיוק קישט את החניה) הרכב הראה אמינות טובה.

 

דווקא בצרפתיות בולמי הזעזועים בד"כ מחזיקים ה-מ-ו-ן ביחס ליפאניות, יכול להיות שיש דגמים נקודתיים ששם זה לא כך אבל מניסיון מול מאות מכוניות שעוברות תחת ידיי בשנה (וגם זו הפרטית שלי) הבולמים מחזיקים כפול קילומטרים מאלו של היפאניות (וגם אז לא ממש מתעייפים למוות) ואני בטוח שיש מקרים שאפילו יותר מזה.

 

בשביל להשוות אמינות צריך גם לבדוק את אופי הנהיגה והנסיעות שהרכבים הללו עוברים. נסיעה אגרסיבית תורמת להרבה בלאי (בולמים, צמיגים, תושבות מנוע וגיר, מייסבים, מערכת פליטה, גיר וכד') ואילו נסיעת סבתא מאריכה ומיטיבה עם רוב המכללים. רכב שמקשט את החניה ברוב ימות השבוע ורק בסופ"ש יוצא לעשות "טיול פיפי" קטן - זה לא מדד לאמינות. רכב צריך "לעבוד" טוב באופן יום-יומי בשביל למדוד את רמת ההשרדות שלו.

 

ועוד משהו קטן בעניין פלסטיקים נושרים: אחרי 3 שנים במוסך למדתי וראיתי במו עיני שדברים מהסוג הזה הם בעיקר איך שמתנהגים לרכב. מכוניות שמקבלות יחס הוגן שורדות מצויין - ומכוניות שמקבלות יחס של מזבלה עירונית נשארות מפורקות כליל.

אין שום סיבה שבעולם שפלסטיקה שמוחזקת רק עם קליפסים שיש ביפאניות תחזיק יותר טוב מפלסטיקה עם קליפסים וברגים בצרפתיות. עובדתית, יש דוגמאות לכאן ולכאן - אבל דווקא בפן הזה (לא יודע, אולי רנו פיקששו) זה נראה טוב ומחזיק לא פחות טוב בדגמים צרפתיים מהעשור האחרון.

 

אני בטוח שאם היצרנים היו משחקים FAIR PLAY והיו מציגים נתוני בקשות\תביעות אחריות לרכבים, כולל רישום ה-ו-ג-ן של כל תלונת לקוח, התקלה והפתרון כתביעת\בקשת אחריות מסודרת - הרבה אנשים היו רואים שהמצב הוא לא שחור או לבן כמו שמנסים להציג אותו על סמך שמועות, ואת זה אומר לכם אחד שכיכב כאן בפורום בתור הגורו של היפאניות והיום מחזיק צרפתיה למהדרין.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גירים, מחשבים, לוח שעונים, ראש מנוע (פעמיים אצל אחד) ומנוע אצל השני, חלקי פנים מתפרקים,בעיות חשמל בלתי נגמרות. הגדיל לעשות חבר שחזר מטיול בצפון על גרר אחרי שנתפסו לו הגלגלים האחוריים ללא יכולת סיבוב.

שכחתי לציין שהרכבים טופלו במורשה בלבד, על פי הספר ולא נעשו בהם קומבינות.

אולי נפלו על 2 מכוניות לימון קיצוניות (אחד מהם חשב ככה והחליף קליאו 1.4 2001 בקליאו 1.4 שנת 2003)

להתחיל לספר לך על הפולו החולה של חברתה של אישתי? האוטו נבעט קיבנימט כל עוד הוא עדיין נוסע...

יודע מה ההבדל ביני לבינך? אני עדיין אמליץ על פולו לכאלו שאני חושב שהאוטו מתאים להם, אתה בחיים לא תמליץ על צרפתיה ויהי מה...

לכל מלעיזיי, יש כאן בעיה דו צדדית, אולי אני עקבי בדיעות שלי (שמבוססות על מקרים שאני רואה בשטח,ושומע מחברים שעובדים בענף הרכב -בניגוד לאנשים אחרים שניזונים מקריאת פורומים), אבל אתם עקביים בכפיית הדיעות שלכם על אחרים,ובהתנפלות שלכם על כל אחד שמעיז לפגוע בערך השוק של הרכבים שלכם או להוציא דיבתם רעה.

לכל אחד יש זכות להביע את דעתו, גם אם היא לא מוצאת חן בעיני ציבור זוללי הצפרדעים.

"מתנפלים" רק על מי שאין לו מושג ומשליך על אמינות דגם X על סמך התצפיות שלו בשוליים (תרתי משמע). הבעת את דעתך? זכותנו להביע את דעתנו על הדעות שלך, תתמודד.

אגב, אם אתה רוצה יותר כבוד תשתדל לא להשתמש בביטויים מזלזלים כמו "זוללי הצפרדעים". זה בערך כמו שאני אכנה אותך נאצי כי אתה נוהג על רכב גרמני...דבר שלא יעלה על הדעת מבחינתי!

למי שהציע לי אתגר עלויות אחזקה מול ה GTI, חבל לו על הזמן כי אי אפשר להתחרות עם טיפולים שוטפים בלבד (+תרמוסטט וצינור מים שהחלפתי בשנה וחצי). לא שאפשר בכלל להשוות בין הרכבים- הGTI קטגוריה מעל.

הרכב שלי הוא לא נושא השרשור הזה, אתם יכולים להלעיז כמה שאתם רוצים, אבל זה לא מזיז לי.

אני לא מחפש לבנות שוק לרכב מעל גבי הפורום, אני גם לא מחפש לקבל אהדה ולהרגיש שייכות ע"י רכישת רכב שהוא "פופולארי" בפורום (אתמול 106 ראלי, היום קליאו ספורט, מחר מיאטה ומחרתיים אלוהים יודע מה)

רק אתה חושב ששוק לרכב ספורטיבי בונים מעלויות תחזוקה נמוכות, זה מסביר למה מעולם לא היתה לך מכונית ספורטיבית. מכונית ספורטיבית נמדדת לפי פרמטרים נוספים מעבר לעלויות תחזוקה, עלויות תחזוקה הן חלק מהפרמטרים אבל לא בראש החשיבות. ברגע שתפנים שלא קורצת מאותו חומר של מי שמחזיק רכב ספורטיבי, אולי תפנים גם שאתה לא מסוגל להבין אותו.

 

נ.ב. מעניין שכ"כ הרבה אנשים כאן בפורום נפטרו מהרכב בתקופה האחרונה (סליחה: מיצו אותו והמשיכו הלאה) , אבל את זה נשאיר כבר לשרשור אחר... :)

עוד דוגמא לקו המחשבה המעוות שלך (אותו אחד שמסתמך על תצפיות שוליים). חלק ניכר מבעלי הקליאו ספורט בארץ גולש בפורום הזה, פועל יוצא של זה הוא שתראה לא מעט מכירות של קליאו ספורט בפורום הזה...וגם רכישות. מה לעשות, אני יכול לספור אולי על יד אחת את כמו הגולף GTI שעברו תחת ידם של חברי הפורום...פלא שלא ראינו מכירות שלה?

 

חג שמח.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כספר - כל עוד כל מה שיש לך לענות הוא לא לעניין אז מה שאתה אומר לא רלוונטי.

במקום לנסות להסיט את הנושא ל GTI , תן תשובות רציונליות בקשר למה שנאמר כאן על הרנו קליאו.

כל מה שיש לכם חובבי רנו הקליאו לומר להגנתכם זה שתוצרת VAG לא יותר טובה....

 

גירים, מחשבים, לוח שעונים, ראש מנוע (פעמיים אצל אחד) ומנוע אצל השני, חלקי פנים מתפרקים,בעיות חשמל בלתי נגמרות. הגדיל לעשות חבר שחזר מטיול בצפון על גרר אחרי שנתפסו לו הגלגלים האחוריים ללא יכולת סיבוב.

שכחתי לציין שהרכבים טופלו במורשה בלבד, על פי הספר ולא נעשו בהם קומבינות.

אולי נפלו על 2 מכוניות לימון קיצוניות (אחד מהם חשב ככה והחליף קליאו 1.4 2001 בקליאו 1.4 שנת 2003)

להתחיל לספר לך על הפולו החולה של חברתה של אישתי? האוטו נבעט קיבנימט כל עוד הוא עדיין נוסע...

יודע מה ההבדל ביני לבינך? אני עדיין אמליץ על פולו לכאלו שאני חושב שהאוטו מתאים להם, אתה בחיים לא תמליץ על צרפתיה ויהי מה...

מי שהמליץ להם לקנות את הרכבים האלה זה אני ,בתקופת זמן אחרת, וברור לך למה אני לא יכול להמליץ שוב?

שוב, אין לך תשובות לעניין, התשובות שלך זה לתקוף את תוצרת VAG.

 

לכל מלעיזיי, יש כאן בעיה דו צדדית, אולי אני עקבי בדיעות שלי (שמבוססות על מקרים שאני רואה בשטח,ושומע מחברים שעובדים בענף הרכב -בניגוד לאנשים אחרים שניזונים מקריאת פורומים), אבל אתם עקביים בכפיית הדיעות שלכם על אחרים,ובהתנפלות שלכם על כל אחד שמעיז לפגוע בערך השוק של הרכבים שלכם או להוציא דיבתם רעה.

לכל אחד יש זכות להביע את דעתו, גם אם היא לא מוצאת חן בעיני ציבור זוללי הצפרדעים.

"מתנפלים" רק על מי שאין לו מושג ומשליך על אמינות דגם X על סמך התצפיות שלו בשוליים (תרתי משמע). הבעת את דעתך? זכותנו להביע את דעתנו על הדעות שלך, תתמודד.

אגב, אם אתה רוצה יותר כבוד תשתדל לא להשתמש בביטויים מזלזלים כמו "זוללי הצפרדעים". זה בערך כמו שאני אכנה אותך נאצי כי אתה נוהג על רכב גרמני...דבר שלא יעלה על הדעת מבחינתי!

בולשיט כספר. מי מדבר בכלל על רכבים שנתקעים בשוליים. סתם הבאתי את זה כדוגמא אבל זה לא מה שאני מתבסס עליו.

מה שאתה עושה זה לטמון את הראש באדמה. זוללי הצפרדעים היא ביטוי שגור בפורום הזה ולא אני המצאתי אותו.

 

למי שהציע לי אתגר עלויות אחזקה מול ה GTI, חבל לו על הזמן כי אי אפשר להתחרות עם טיפולים שוטפים בלבד (+תרמוסטט וצינור מים שהחלפתי בשנה וחצי). לא שאפשר בכלל להשוות בין הרכבים- הGTI קטגוריה מעל.

הרכב שלי הוא לא נושא השרשור הזה, אתם יכולים להלעיז כמה שאתם רוצים, אבל זה לא מזיז לי.

אני לא מחפש לבנות שוק לרכב מעל גבי הפורום, אני גם לא מחפש לקבל אהדה ולהרגיש שייכות ע"י רכישת רכב שהוא "פופולארי" בפורום (אתמול 106 ראלי, היום קליאו ספורט, מחר מיאטה ומחרתיים אלוהים יודע מה)

רק אתה חושב ששוק לרכב ספורטיבי בונים מעלויות תחזוקה נמוכות, זה מסביר למה מעולם לא היתה לך מכונית ספורטיבית. מכונית ספורטיבית נמדדת לפי פרמטרים נוספים מעבר לעלויות תחזוקה, עלויות תחזוקה הן חלק מהפרמטרים אבל לא בראש החשיבות. ברגע שתפנים שלא קורצת מאותו חומר של מי שמחזיק רכב ספורטיבי, אולי תפנים גם שאתה לא מסוגל להבין אותו.

קשקוש, מי שרוצה הוצאות מינימליות - יקנה קורולה או שאר חברותיה. אל תשכח שחברך אייל רונן הוא זה שדיבר על השוואת עלויות אחזקה.

מעולם לא ניגשתי לקנות רכב כאשר הוצאות התחזוקה שלו היו בראש מעייניי.

מי אתה שתחליט מה ספורטיבי ומה לא? ואיזה רכב מהנה לנהיגה ואיזה לא? זה עניין סובייקטיבי.

יש אנשים שבהנאה מנהיגה עבורם נכללים גם איכות הבניה של הרכב, הגאדג'טים והאיבזור שלו, ופרמטרים נוספים.

כספר - תן תשובות לעניין ותתייחס למה שנאמר על הקליאו ואל תסיט את הדיון לתוצרת VAG, על זה אפשר לדבר בשרשור שייפתח אחרי שאמכור את ה GTI ביום מן הימים.

 

נ.ב. מעניין שכ"כ הרבה אנשים כאן בפורום נפטרו מהרכב בתקופה האחרונה (סליחה: מיצו אותו והמשיכו הלאה) , אבל את זה נשאיר כבר לשרשור אחר... :smile:

עוד דוגמא לקו המחשבה המעוות שלך (אותו אחד שמסתמך על תצפיות שוליים). חלק ניכר מבעלי הקליאו ספורט בארץ גולש בפורום הזה, פועל יוצא של זה הוא שתראה לא מעט מכירות של קליאו ספורט בפורום הזה...וגם רכישות. מה לעשות, אני יכול לספור אולי על יד אחת את כמו הגולף GTI שעברו תחת ידם של חברי הפורום...פלא שלא ראינו מכירות שלה?

זה בסדר, אני גולש בפורום שכן בו רוב האנשים הם בעלי GTI או ואגים אחרים וגם שם אין היפטרות מהירה כזאת,

חוצמזה אתה שוב מכניס את הרכב שלי למשוואה כשמדברים על רנו קליאו.

תן תשובות לעניין שנוגעות לקליאו - ספר לי למה כמות כ"כ גדולה של אנשים שצידדו ברכב הזה ושכבו על הגדר כדי למרוח עליו סופרלטיבים , מכרו בסופו של דבר את הרכב בקול ענות חלושה לאחר מספר חודשי בעלות בלבד (מלבד WIKING החביב שעבר לחו"ל) .

 

 

אבל אתה יודע מה, עזוב . למה אני טורח בכלל.

הפורום הפך להיות פורום שמקדם חברי פורום כמו CX25GTI שמורעל בכיוון הצרפתיות בצורה חסרת פרופורציה.

כלקוח לשעבר של צמפיון, וכחובב המותג לשעבר דעתי היא שצמפיון מנסה בצורה מלאכותית למצב את הרכבים שלה כרכבי יוקרה ביחס למתחרות שלהם בסגמנט.

 

התמחור של הפאסאט הוא פשוט בדיחה , הגולף רבת מכר באירופה עקב תימחור הזוי נחשבת לרכב נדיר בארץ ועוד דוגמאות לא חסר.

ומעל הכל, מוסכים לא מקצועים, ועלות חלפים גבוהה .., ושירות זו גם מילה שבצמפיון לא מכירים..

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל אתה פשוט ליצן, כל התגובות שלך ברמה של ילד קטן,

מי שיש לו קצת קצת הבנה, יקלוט את זה בקלות, אני אישית ראיתי את זה עוד לפני שקניתי את הקליאו שלי.

אפשר אפילו להוכיח את זה ברמת החיפוש, פשוט לבצע חיפוש על דיונים של קליאו ספורט ולראות איך בכולם אתה צץ ומשמיץ

למה כספר לדוגמא לא נמצא בכל שרשורי ה GTI?

 

ואין לך מה לדאוג לנו בעלי הקליאו ספורט, אנחנו לא צריכים פורומים וכו' בשביל למכור את האוטו הרבה מעל המחירון

מספיק לפרסם מודעה פשוטה והטלפונים זורמים ... אבל תמשיך "להתעקש" שאנחנו מנסים לבנות משהו שכבר קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא לא נהייה תמימים בבקשה, הפורום הזה בהחלט בנה הילה סביבה הקליאו ויכולתיה... אתה יכול להיות בטוח שאם בפורום הזה לא היו מעריצים ומשבחים יום ביומו את הקליאו היא לא הייתה נמכרת כל כך הרבה מעל המחירון.

הקליאו אוטו מעולה, נהנתי מכל רגע שהחזקתי ברכב אבל אני לא יכול שלא לחשוב ששוב מכל דבר עושים יותר ממה שהוא בדיוק כמו הראלי בזמנו.

אני יודע בדיוק כמה שוק הרכב הספורטיבי בעייתי בישראל וכמה אין רכבים לבחור בניהם בטווחים מסויימים של מחירים וככה נשאר שרק קליאו או אימפרזה GT נכנסות הרבה פעמים בתקציב אבל לרכב האלה יש חסרונות עם היתרונות בוא לא נהלל ונשבח את הקליאו שיש לי כמות דברים טובים כמו דברים רעים להגיד עליה.

 

בקשר לבעיה הכרונית בגיר שגיא מוכן להתווכח עם כל אחד... אז הנה אני מוכן, בקליאו יש בעיית סינכרונים שקיימת גם בחו"ל בתפוצה מאוד גדולה עם שאר מחלות הרכב הנפוצות (הגה מתקלף, פולי דפוק, כבל מצערת שנתקע/בית מצערת וכו')

העובדה היא שבסל"ד גבוהה הרבה פעמים ההילוכים פשוט לא נכנסים ויש גם בארץ יותר מאחד שתיים שהקליאו שלהם עברו שיפוץ גיר במהלך חייהם ויותר מזה אני בטוח שהרבה אנשים פה שיבדקו את ההיסטוריה של המכונית במוסכים יגלו שכבר עשו אחד כזה במהלך חיי הרכב.

 

ורק הבהרה למי שלא יודע הייתי בעלים של קליאו ספורט שנה וחצי.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אני מאוד מופתע שאתה טורח לשרבב אותי לשירשור שאפילו לא הגבתי עליו, אבל אצלך הכל יכול להיות.

 

כבוגר GTI אמיתית (זו של פיגו) אני יכול להגיד לך, שאולי איכות ההרכבה לא הייתה משהו , אבל היא הרבה יותר GTI מזו שאתה נוהג בה היום, שלהגיד שזה דגם פושר וחיוור של הגולף לא יחטא בהרבה לאמת.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורק הבהרה למי שלא יודע הייתי בעלים של קליאו ספורט שנה וחצי.

 

הייתי שבע שנים בעלים של Mk1.

לסיגמנט שלה, יחסית לתחרות ולמחיר, מדובר במכונית מעולה ויוצאת דופן וכל הכתרים שנכתרו לה - בצדק.

כנ"ל לגבי הראלי.

 

הרכב היחיד שנהגתי בו ואין לי שום תלונה מהותית כלפיו היה פורשה קאיימן, כך שמין הסתם לקליאו יש חסרונות. אבל מכונית (או כל מוצר) בודקים בשקלול הסופי ובאופן יחסי ובשקלול הסופי ובאופן יחסי מדובר במכונית ממש ממש כיפית לנהיגה.

כל השאר זה פרטים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5666 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...