Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בנוגע לרכישת סיטרואן c5


citroen100
שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חג שמח!

 

חברים, אני זקוק לעצתכם. אני מעוניין לרכוש c5 מלובינסקי טרייד. המדובר בדגם פאק, שנת 2005, כ- 88K ק"מ, מליסינג (פריים ליס). הרכב נראה במצב נהדר (אני מדגיש), הן חיצונית והן פנימית והוא כולל תוספת של מושבים חשמליים מעבר לתוספות הסטנדרטיות של דגם הפאק. ערכתי נסיעת מבחן קצרה והרכב נוסע מצויין.

 

ההתלבטות שלי הינה בשל ההיסטוריה של הרכב. קיבלתי את היסטוריית הטיפולים (שקיפות מלאה של לובינסקי, בהחלט ראוי לציון) והתלונות שהיו למחזיק ברכב (בשל העובדה שמדובר בליסינג של היבואן - פריים ליס, ניתן לקבל את כל האינפורמציה אודות ההיסטוריה של הרכב).

 

במשך 3 שנותיו ידע הרכב תקלות מסוג של: רכב כבה, מנוע שהתחמם, ידית הילוכים הוחלפה, גלגל הגה הוחלף בשל הימסותו מהשמש, ברקסים שנתפסו, שלט רכב ונורות שהוחלפו, נזילת שמן שהביאה להחלפת אטם ק. למנוע, מיסב גלגל אחורי הוחלף בשל רעש מגלגל אחורי, חיישן חום הוחלף בשל מד חום שהראה טמפ' גבוהה בהתנעה (כנראה בגין סדק בחיישן), פגוש קדמי הוחלף בשל תאונה (ללא שילדה או קצה שילדה).

 

התקלה המדאיגה ביותר מבחינתי הינה של החלפת משאבת מים (פעמיים), בשל נזילה/רטיבות מציר משאבת המים (ההחלפה בוצעה פעם ב- 15K ק"מ ופעם ב- 75K ק"מ).

 

חשוב לציין, שכל התקלות שאירעו טופלו במוסך מורשה של סיטרואן ולמיטב הבנתי תוקנו לחלוטין.

 

שאלותיי לכם - האם להתרחק מהרכב? האם התקלות שאירעו בו מעידות על רכב בעייתי גם בעתיד? וחשוב מכל - האם החלפת משאבת מים פעמיים לא מעידה על בעיה חמורה/כרונית ברכב?

 

לסיום, כפי שאתם מבינים הרכב מצא חן בעיניי ובוודאי שלא ארכוש אותו ללא בדיקה במכון בלתי תלוי שייבחר על-ידי.

 

אשמח לחוות-דעתכם,

 

תודה רבה מראש וחג שמחb.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה שרשור מהשבוע, שעדיין "אקטואלי".

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=202464

 

משאבת מים היא חלק עצמאי, והחלפתה פותרת את הבעיה של נזילה מהציר. לא מדובר בבעיה כרונית.

אם הוחלפה בעבר - לא אמורה להיות בעיה. אם הוחלפה פעמים - צרוף מקרים ולא "בעיה כרונית".

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה. לזכותה של המכונית יאמר שהיא טופלה אך ורק במוסכים מורשים של לובינסקי ובהתאם להיסטוריה המפורטת של המכונית ניתן להיווכח שכל תקלה קיבלה התייחסות ותוקנה בסופו של דבר (לרבות החלפת חלקים/חיישנים וכו').

 

לגבי משאבת המים אני חשבתי לתומי שזוהי תקלה שלא צריכה לחזור על עצמה ברכב בן 3 שנים בסה"כ (אבל ייתכן שזה אכן צירוף מקרים). החשש הגדול שלי הוא שהרכב ילקה בתקלות מרגיזות ונשנות. אבל, כל רכב, בוודאי משומש, אינו חף מליקויים.

 

לדעתי, במחיר של c5 משומת מקבלים רכב מליגה אחרת ותמורה מצויינת לכסף. מצד שני, אף אחד לא רוצה לרכוש רכב כדי לבלות איתו במוסכים כל שני וחמישי.

 

אני מניח שאם הרכב יעבור את הבדיקה בצורה משכנעת הוא יהיה אופציה טובה לרכישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, תתרחק. זה לימון של יום ב' ו/או שהתעללו בו. גם שירות יבואן לא מתקן אוטו שסחבו בו את הטורים לאדום עם קיקדאונים וטיילו בשבילי 4X4. יכול להיות שעכשיו הוא נוסע טוב אבל זכור - חיי אוטו מתקצרים מהסוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C-5 ללא ספק אחד המכוניות המפנקות שפגשתי מבחינת איכות הבולמים ההידראולים,לא משנה מה יגידו עליה(אוכל שמן זה נכון,תחזוק מערכת הידראולית יקרה נכון,תקלות חשמל נכון,חיקי פלסטיק נשברים תחת ידים לא מיומנות נכון)לוקח לה זמן להגיב בגלל מצערת אלקרונית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מוותר רק בגלל שהמנוע התחמם! - משהו קרה לו כשהוא התחמם וזה כבר לא טוב.

הייתי מקשר את זה עם הנזילות מים מהמשאבה וקבל בעייה רצינית.

וחוץ מזה יותר מידי תקלות לרכב בן 3

חפש אחת עם הסטוריה קצת יותר רגועה

לגבי ההערה של קודמיי - טיולי 4X4 בשטח אכן יכולים לקרוא במיוחד שהרכב מליסינג ויש לו את האופציה להתרומם

ואין גבול ליכולת העבירות שלו במיוחד שהוא מליסינג

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מקבל את הרכב בהנחה ענקית או משהו שאתה רוצה לקנות אותו?

 

כי ליסינג לשעבר, משנת 2005 עם 88 אלף קילומטר ולא מעט תקלות שלא אמורות להיות אפילו בסיטרואן מהשנה הזאת לא נשמע לי מושך במיוחד.

 

כל סיטרואן C5 מ-2005 כנראה תהיה עדיין מטפלת במוסך היבואן וגם יש לך סיכוי לא קטן למצוא עם פחות ק"מ.

אז מה הקטע לקנות מלובינסקי? כי זה נוח? למה כדאי זה בטוח לא (אלא אם כן אתה מקבל פה אחת ההנחות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...