Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב- TOYOTA AURIS החדשה שנת 2008 [דיון מלומד בין עצמי לאנוכי]


auris2008
שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איציק לתגובתך על תגובותיו של רוני.

תודה לך, שאתה קצת מרגיע אותו וכל דבר שכתבת אמת הוא.

מי בודק כאן שניות או חלקיקי שניות, אני אדם מבוגר עם ילדים גדולים ונכדים - אני הולך לבדוק את הרכב בו תיסע משפחתי יחד איתי- אם הוא עושה 11.7. שניות מאפס למאה אוו 12.4 או אפילו 30 שניות. דיר באלך - קצת פרופורציה. ולכן צדקת במאה אחוזים.

אפרורפו- בגלל ש1NIV1 כתב לפני כמה תגובות-בשרשור המקביל על ה"ניסאן החיוורת" בהיותי צעיר ב14 שנה אחורה, מיד שקניתי אותה עשיתי לך הרצה במסלול ישר ( מנחת מטוסים קלים), כדי באמת לראות בכמה היא מזנקת מאפס למאה.

היו לי עדים רבים שמדדו בצורה מדוייקת - אני מודיע לך ומצהיר בכל האמונה - הניסאן הידנית "החיוורת" שלי עשתה 9.9 שניות מאפס מוחלט למאה קמ"ש.

לשם השוואה - היו גם שם שני ניסאנים אוטומטיות שעשו 12.3 שניות מאפס למאה.

תאמין או לא - אך זאת עובדה.

אז שיבוא 1NIV1 שיתרשם בעצמו - היום אני לא אעיז לעשות את זה-

למרות שלדעתי היא לה תהיה רחוקה מזה למרות 14 שנותיה ולמרות 170000 ק"מ שהיא עשתה בחייה אצלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בשביל אבאלה אני חייב להגיד לך שיש לך תגובות של ילד קטן, לא חכמות ודי חצופות.

דרך אגב, גם לסובארו ליאנה חיכו אנשים חודשים בזמנו ,זה אומר שהרכב היה כל כך טוב. ??

מדובר על תרבות העדר שאתה חלק ממנה.

 

וככל הנראה אתה סך הכל סוכן של טויוטה..

 

ללאונה חיכו חודשיים, הלאונה שווקה משנת 86 ועד 93 באותה תצורה ועדיין, זה הרכב הנמכר ביותר, איך אומרים...מיליארד סינים לא טועים.

 

זה באמת היה רכב טוב,(ועדיין).

 

בזמן שרכבים אחרים מאותם שנתונים כבר מזמן נכחדו\התפוררו ונעלמו להם...הלאונה עדיין שורדת כמו גדולה,ותמשיך לשרוד עוד הרבה זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלאונה רכב מצויין..(יחסית לזמן..) לטעמי יותר זריזה מהמאזדה 3 בתור אחד שנוהג כמעט יום יום ב2 הרכבים...ברור שאין מה להשוות..אבל האוטו מאוד זריז..אבל הבעיה היא בידוד אפסי מרעשי וכמובן הקפיצים האגדיים של הסובארו שאתה מרגיש כל גרגיר בנסיעה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול ביום שישי 27 באפריל 2008 קניתי את הטויוטה החדשה דגם 5 דלתות הנקרא אוריס.

אשמח לשמוע אם ישנם עוד חברים בפורום הזה שכבר קנו או הזמינו את הקורולה החדשה שנת 2008.

 

אתמול הביאו אותה בפעם הראשונה לאולמות התצוגה של הסוכניות.- מי ראה?

אני קניתי בהרצליה

 

האשכול נשמע לי הזוי לחלוטין...פותח האשכול תסרוק את טופס ההזמנה (בלי פרטים מזהים) בכדי שאוכל להאמין לך.

 

אנשים קונים רכב בלי לראות אותו באולם התצוגה ובלי להרגיש אותו נשמע לי תמוה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי ששהערות ביחס לתאוצה היו לא רק ביחס אליה ישירות אלא גם מה קורה כשאתה רוצה להוריד הילוך. טלטולים זה למי שחושב שעשה משהו לא בסדר. אני מוותר, תודה. הספיק לי ב- C4...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א

מי בודק כאן שניות או חלקיקי שניות

 

הסיבה שרוני ציין את זה היא פשוטה. גיר רובוטי זהה במבנהו לגיר ידני אבל עם מוח שמחליף את שיקול הדעת של הנהג בהחלפת ההילוכים וככזה הואר אמור לתת ביצועים קרובים מאוד ואפילו יותר טובים מגיר ידני קונבנציונאלי יחד עם צריכת דלק עדיפה (כפי שניתן לראות בניסוי שעשו עם משאיות איסוזו סומו עם גיר רובוטי).

 

הסיבה לכל השרשור הזה היא שהגיר המדובר הוא יצור חדש ושונה ממה שעם ישראל רגיל להגדיר כגיר אוטומטי לא רק במבנה אלא גם בהתנהגות ובגלל זה תמוה שמישהו מחיליט לקנות רכב כזה ללא נסיעת התרשמות. עם כל הכבוד לחבר יכול להיות שמה שהוא לא מרגיש לך יפריע מאוד בדיוק כמו שלאשתי הס. לנסר נוחה ועבורי היא רכב שאני לא יכול לנסוע בו יותר מ 10 דקות.

 

כשאתה הולך לקנות חולצה ב 100 ש"ח אתה מודד אותה אז אוטו ב 120,000 ש"ח אתה לא מודד? חמל להוציא כזה סכום בלי לנהוג בגירסה אותה אתה הולך להזמין (אותו הגיר ואותו המנוע. ובקשר לרמת אבזור לפחות לשבת בתוך דגם עם אותה רמת אבזור).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללאונה חיכו חודשיים, הלאונה שווקה משנת 86 ועד 93 באותה תצורה ועדיין, זה הרכב הנמכר ביותר, איך אומרים...מיליארד סינים לא טועים.

 

זה באמת היה רכב טוב,(ועדיין).

 

הכל תלוי איך אתה מגדיר טוב.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מניח שגם אתה, אחרת לא היית מגיב :wink:

...

יש לך משהו לתקן/להוסיף? נשמח לשמוע (אבל יש לי תחושה שנקבל משהו בסגנון "חכו מספר ימים, לכתבה ב-YNET" :wink: )

 

אתה פשוט קורא מחשבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-wizzb1:

 

קודם כל, זה שעמישראל הזמין 1500 קורולות לפני שהוא אפילו ראה אותן באולם התצוגה, אומר דרשני. זה בטח לא אומר שהרכב טוב. זה אומר שהקהל שבוי (על מטומטם אפשר להתווכח).

 

בנוגע אלי - אני לא עובד אצל אף יבואן, להפך. אני כתב של מגזין אוטו (וצוקרמן כתב של YNET, ד"א). מעבר לכך, בניגוד למה שאתה או אנשים אחרים כאן חושבים, אני דווקא בכלל לא תוקף את הטויוטה קורולה. אני תוקף את הקונספט שהיא מייצגת, שהוכחה אליו סיפקת בעצמך כשכתבת על אותן 1500 הזמנות. אני בפירוש משתדל לבחון את המכונית (כל מכונית) בראיה מקצועית ולא מתוך שיקולים נגועים. על הקורולה הקודמת, למשל, אני יכול להגיד שהיא הייתה מכונית "אמצע הדרך" בכל המובנים - לא מצטיינת בכלום, לא נכשלת בכלום. בינונית במלוא מובן המילה. יכולתי לחשוב בכל רגע נתון על 10 חלופות אחרות טובות באותה המידה וכמובן - יותר.

 

על החדשה אין לי מה לומר (מעבר למבחני דרכים) כי לא נהגתי עליה. כן נהגתי על היאריס עם התיבה הרובוטית (הכמעט זהה - מעניין יהיה לברר את זה עם טויוטה) ומאוד התאכזבתי.

 

ד"א, מההתחלה הגבתי בצורה עניינית לחלוטין. אתה זה ש"שבוי" בהערצת הקורולה. עובדה שאתה משוכנע עוד לפני נסיעת המבחן, שהיא תספק לך רק הפתעות לטובה. כשזה מגיע מבנאדם שמשוכנע שהרכב נפלא, אז אני מבין טוב מאוד מול מי אני מדבר...

 

לאיציק: השוואות הביצועים לא מופרכות. כמו ששי ז. ציין הייתה סיבה שכתבתי את זה, ובטח שלא העובדה שהילדים של אנשי ההייטק יתבאסו כי הרכב מאיץ רק ב-12.1 שניות ל-100. הסיבה היא כי ה-1.7 שניות הללו, שהן לרוב ההבדל בין מנועי 1.6 ל-2.0, מופיעים דווקא בשתי תיבות שבבסיסן הן מאוד דומות - שתיהן ידניות, בסופו של דבר. זה מלמד על סירוס של המנוע בעקבות העברת הילוכים איטית, בין השאר. אתה צודק בכך שאבסולוטית, מול שאר הקבוצה, הרכב לא איטי ל-100 קמ"ש. אבל (וזה קצת סוטה מהעניין) - נסה אתה להתחיל מעמידה ולהאיץ ל-100 קמ"ש ברכב כזה. ותכין את עצמך לחוויה מטלטלת...

 

ואחרון חביב, לצוקרמן: קודם כל, חכה חכה ליום רביעי. חוצמזה, הייתה לי תחושה שאהבתם את האוטו, משום מה. עכשיו, אחרי שקראתי את הכתבה, אני מבין עוד יותר למה כתבת כאן מה שכתבת :-P

האמת, קצת מפתיעה אותי האהדה שלכם, במיוחד בגלל שתוך כמה שעות תוכלו לקרוא גם את הכתבה של "אוטו" והיא תהיה שונה בתכלית. יודע מה? שהקהל ישפוט (למרות שנראה לי שבמקרה הספציפי הזה, לא ישנה מה אתם או אנחנו נכתוב - מי שירצה קורולה יקנה קורולה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני , הקורולה תצליח ולא כל כך משנה מה יכתב במבחני הדרך.

הציבור הישראלי שבוי בקונספציה היפנית, ומה שבפירוש מעניין אותו יותר מהכול הוא שמירת הערך ביום המכירה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה אם ולמה היא תצליח. מה שחשוב זה שמי שהולך לקנות אוטו חדש ידע בדיוק מה הוא מקבל ויוכל להחליט אם זה מה שהוא רוצה.

 

לא את כולם מעניינת רק שמירת הערך וחבל שמי שילך לקנות את הקורולה החדשה בגלל שהיא אוטו מודרני ומתקדם שמציע בנוסף גם שמירת ערך יתאכזב מהאוטו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי וראיתי את הטויוטה החדשה היום.

 

אותי מעניין רק דבר אחד אחרון:

 

מדוע עם ישראל לא מזמין רנו מגאן או סיטרואן , בעיניים עצומות ,כמו שהוא מזמין טויוטה, שהריי מגאן מגיעה עם 8 כריות וזה הרכב הכי נוח ובטוח שיש לא? וסיטרואן בכלל שיא הטכנולוגיה, מכונית שמקדימה את זמנה....? טויוטה עם 4 כריות עלובות ואין בטיחות בכלל,אז למה מזמינים אותה 1500 הזמנות מבלי לראות בכלל את הרכב....

 

לסיום, חבל להתווכח, כל אחד קונה מה שמתאים לו , ומי שניסה טויוטה פעם אחת, הוא לא יורד מטויוטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי וראיתי את הטויוטה החדשה היום.

 

אותי מעניין רק דבר אחד אחרון:

 

מדוע עם ישראל לא מזמין רנו מגאן או סיטרואן , בעיניים עצומות ,כמו שהוא מזמין טויוטה, שהריי מגאן מגיעה עם 8 כריות וזה הרכב הכי נוח ובטוח שיש לא? וסיטרואן בכלל שיא הטכנולוגיה, מכונית שמקדימה את זמנה....? טויוטה עם 4 כריות עלובות ואין בטיחות בכלל,אז למה מזמינים אותה 1500 הזמנות מבלי לראות בכלל את הרכב....

 

לסיום, חבל להתווכח, כל אחד קונה מה שמתאים לו , ומי שניסה טויוטה פעם אחת, הוא לא יורד מטויוטה.

 

 

אז זהו , מרבית האנשים לא קונים את הרכב שמתאים להם, אלא את הרכב ששומר הכי טוב על הערך.

קפיש ??

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...