Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו המלצה למכון טוב של בדיקה לפני קניה בפתח תקוה???

והאם מישהו מכיר את המכון " א.ד.ש מכון הדרום בע"מ " בסגולה 51 בפתח תקוה!! האם הוא מכון אמין???

אודה לתשובות זריזות... תודה...

פורסם

אל תלך למבדק בכל מקרה תעשה לעצמך טובה.

יחס מגעיל ומזלזל,שרפתי חצי יום בגלל התבטלות של העובדים שם .

אתה משלם כ550 שח לבדיקה (ככה שילמתי לבדיקת קוואליר) ממתינים בתור ומחכים ומחכים ויושבים חדר ומדברים ושוב מחכים ושוב מחכים ואז עולים "למשרד" לשמוע חוות דעת לא מקצועית בגרוש.

האוטו שבדקתי הגיר היה תקין 100 אחוז הלכנו לאחר מכן למכון גירים והוא אישר שהגיר תקין לחלוטין לא די בזה גם הלכנו למוסך מרכזי ושם התחייבו לי בכתב שהגיר תקין ויכול להחזיק עוד הרבה...

במכון בדיקה קבעו שהגיר גמור והוא מחליק (????????) ויש צורך להחליפו מיד.

 

בקיצור חרטא.

עדיף להזמין את המומחה עד לבית וזהו. בודק לך מנוע גיר ושאסי ושלום על ישראל.

פורסם

יש לי נסיון עם מכון בדיקה ממול למכון הדרום (צמוד לאיפה שהיה פעם סדנת שיפורים ''אלי מקס פאוור'' או משהו כזה).

 

עשיתי שם בדיקת שאסי לרכב שלי ונעשתה שם בדיקה של הראלי שנקנתה ע''י חבר, סה''כ יחס יפה מאוד, פירוש טוב של הבדיקה, בפעמיים שהייתי שם אין לי מילה רעה לומר על המקום.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

דווקא לי יש המון מלים רעות על מכון הדרום.

הרכב הראשון שלי קניתי שם-עבדו עלי בבדיקה,לרכב היה שאסי מקדימה ובצד.

חארות סוחרים.

פורסם

ממש ליד חברת חשמל אתהלוקח שמאלה.

בקרית אריה אתה נכנס לחניון גדול .

 

מקום על הפנים תתרחק.

לא ניסיתי מקומות אחרים אז לא יכול להגיד.

×
×
  • תוכן חדש...