Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד אחד היגיון כלכלי - מצד שני הקטנת הייחוד של כל יצרן. ישנן שלל דוגמאות:

מותגי GM

קבוצת פולקסווגן

קבוצת פורד

 

מקדמים את עולם הרכב או עוד צעד בכיוון הפיכת המכונית לנטולת רגש?

פורסם
מצד אחד היגיון כלכלי - מצד שני הקטנת הייחוד של כל יצרן. ישנן שלל דוגמאות:

מותגי GM

קבוצת פולקסווגן

קבוצת פורד

 

מקדמים את עולם הרכב או עוד צעד בכיוון הפיכת המכונית לנטולת רגש?

יש למגר את תופעת הפלטפורמות לאלתר!

 

אני סבור כי זוהי תופעה המקפיאה את האבולוציה של מכוניות ספורטיביות!

 

לאלתר!

:puzzled:
פורסם
יש למגר את תופעת הפלטפורמות לאלתר!

 

אני סבור כי זוהי תופעה המקפיאה את האבולוציה של מכוניות ספורטיביות!

 

לאלתר!

 

ומה עם מכוניות שאינן ספורטיביות במיוחד?

פורסם

בהחלט הגיון כלכלי.

 

קחו לדוגמה את קבוצת פורד-מזדה: פלטפורמה משותפת לפוקוס הבאה ול-מזדה 3 זה דבר טוב, עדיף לעשות את העבודה פעם אחת כמו שצריך מאשר לפתח 2 פלטפורמות נפרדות שכל אחת מהן לא מושקעת במיוחד.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
בהחלט הגיון כלכלי.

 

קחו לדוגמה את קבוצת פורד-מזדה: פלטפורמה משותפת לפוקוס הבאה ול-מזדה 3 זה דבר טוב, עדיף לעשות את העבודה פעם אחת כמו שצריך מאשר לפתח 2 פלטפורמות נפרדות שכל אחת מהן לא מושקעת במיוחד.

 

הפלטפורה של הפוקוס החדשה ושל ה-3 תהיה משותפת גם ל-S40 הבאה... זאת פלטפורמה משולשת...

 

ינון.

פורסם

אני הרווחתי בין 50 ל-150 אלף שקל משיתוף פלטפורמות, אז קשה לי לבוא בטענות לעניין.

 

חוצמזה זה מאד מקל במציאת חלפים, ובהכשרת המוסכניקים שגם ככה הם בד"כ לא גאוני הדור.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

קחו למשל את קונצרן PSA אין לכם מושג על השנאה השוררת בין פז'ו וסיטרואן.

אנשי סיטרואן מאד לא אוהבים את העובדה שפז'ו לוקחת טכנולוגיה שהם מפתחים במשך שנים על מוכן ומיישמים אותה במכוניותיהם ובכל הזדמנות יורדים על פז'ו . הם קוראים להם בני הדודים שלנו בנימת זלזול וציניות צרפתית כמו שרק הצרפתים יודעים. 8)

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
מקדמים את עולם הרכב או עוד צעד בכיוון הפיכת המכונית לנטולת רגש?

כמעט וחלפו הימים בהם יצירת מכונית הייתה עניין לא-כלכלי ויצירתי.

יצרני מכוניות ספורט אמיתיות המיוצרות באופן ידני קיימים כבר במשורה.

כל תהליך הייעול הזה וצימצום הפלטפורמות די הגיוני ,בייחוד כשלוקחים בחשבון

את המיתון העולמי ואת הפיטורים הנרחבים בכל ענפי התעשייה העולמית:

פיטורים שמתרחשים גם בתעשיית הרכב.

 

כמה שלא נבכה על צמצום הפלטפורמות, ירידת מספרן של המכוניות הספורטיביות

העממיות (בד בבד עם עליית מחירן של הספורטיביות האקסקלוסיביות) וירידת

היצרנים למכנה משותף נמוך יותר (מבחינת חובבי ההגה, ע"ע 306/307), אין מה לעשות. :(

MCS 2008

פורסם

ואם מסתכלים על זה מכיוון אחר -

אם פרארי חדשה הייתה מתבססת על פלטפורמת פיאט מריאה, הייתי מתבעס. אבל -

המזראטי GT החדשה אמורה להתבסס על פלטפורמה של הפרארי אנזו:

http://www.carenthusiast.com/news.html?article=63

אז אם מדובר בפלטפורמה משובחת שמבססים עליה מכוניות אחרות, שאולי יהיו זולות יותר, עדיין מדובר בהפיכת המכונית לחסרת רגש?

אותו דבר נעשה גם בעבר - פיאט דינו קופה וספיידר שהונעו במנועי פרארי.

לנצ'יה תמא 8.32 שהונעה במנוע V8 של פרארי.

מה רע?

×
×
  • תוכן חדש...