Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני בטוח שהיא תהיה קלאסית, אני בטוח שגם לאנטיס תהיה קלאסית ויהיה מועדון לאנטיס או מועדון מזדה בעתיד, נכון היום מוכרים כמויות הרבה יותר גדולות אבל גם היחס לרכבים השתנה ככה שהם יעלמו מהר, איפה כל הDL מתחילת שנות ה80? מתחילת שנות ה90? איפה כל הלאנסרים? אני לא אומר שאין יש, אבל פחות ופחות...

הפנדה מיוחדת מאוד, במיוחד ב4X4... השאלה היא אם יש 4X4 נוסעת בארץ?

אדוני צריך אדוויל???

 

http://subaru4X4.net

פורסם

חן ,אתה יכול לפרט על המאפרה?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אדוני צריך אדוויל???

 

http://subaru4X4.net

אני צריך אדוויל...נידבקתי לבוקסר,לא יודע למה.

מה שכן,היתה למנוע ה 126 ביס מישקולת איזון גדולה.

רעיון המאפרה הנודדת פשוט-המאפרה לא היתה מקובעת למקומה,ואפשר היה להעביר אותה מצד הנהג לצד הנוסע על ידי החלקתה.

רעיון פשוט ונחמד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

פנדה 82 היתה הרכב הראשון שלי

קניתי אותה ב88 יד ראשונה עם 60000 ק"מ בלי טיפת חלודה (מאישה)

הרכב היה אצלנו במשפחה 9 שנים ועבר עוד 100000 ק"מ

מבחינת אחזקה:

100000 ק"מ מצמד (הקפיץ נישבר)

150000 ק"מ בולמים קדמיים וראש מנוע

עלויות האחזקה היו אפסיות, צריכת דלק 15.5 ק"מ לליטר ועד 18.5 ק"מ לליטר בנסיעה לרמת הגולן

מהירות מירבית 130 קמ"ש בדוק! אבל לא בטיחותי

איכות נסיעה זוועתית בעיקר מאחור תודות למתלי עלים פרימיטיבים

מזגן..הצחקת אותי, גיר 4 הילוכים, דגמי S הגיעו עם 5 שזה מאוד חשוב

הגה כוח..בכלל לא צריך (הגה קל מאוד)

בעיות חלודה התחילו להופיעה למרות שהרכב חנה תחת גג וטופל בווקס פעמיים בשנה

סה"כ רק זכרונות טובים, אמינות טובה מאוד.

לדעתי לא תוכל להשיג אחת בלי בעיות חלודה (סרטן) ועם זה לא שווה להתעסק

עם היית מוצא אחת מיוחדת כמו 4X4 או גג ברזנט מקורי אולי שווה

יש בודדות משנים מתקדמות שיובאו יבוא אישי עם מנועי FIRE מתקדמים יותר, אולי בהן גם יש פחות חלודה?

בכל מקרה אם אתה קונה אחת אני רוצה סיבוב

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אני צריך אדוויל...נידבקתי לבוקסר,לא יודע למה.

מה שכן,היתה למנוע ה 126 ביס מישקולת איזון גדולה.

רעיון המאפרה הנודדת פשוט-המאפרה לא היתה מקובעת למקומה,ואפשר היה להעביר אותה מצד הנהג לצד הנוסע על ידי החלקתה.

רעיון פשוט ונחמד.

לא רק המאפרה, גם המתאם המקורי לרדיו

אפשר היה למקם אותו בצד שמאל או ימין להגה

אני החלפתי לקונסולה מרכזית מדגם S..... הרבה יותר יוקרתי (עלה ים של כסף) :-)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...