Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. אני חושב שהייתי מתקין ובמקרה הגרוע מזמין אחריות שיתקנו/יחליפו יחידה פנימית
  2. מישהו שבר פה פעם חלון עם זכוכית מחוסמת? אתם אומרים שזה מכה קטנה ונשבר אני ניסיתי בעבר לשבור עם פטיש ויצאו עלי כמה שכנים עוד לפני שהזכוכית נשברה.
  3. מישהו שאני מכיר היה בסיטואציה דומה אחרי השבתת טסלה, או להזמין איוניק חדשה ולחפש משהו זמני או לקנות איוניק יד שניה, בסוף החליט שעלות של משהו זמני/השכרה לאותה תקופת המתנה לרכב תעלה לו יותר מעלות של איוניק יד שניה ומצא מישהו שביקש "רק" 15 אלף מעל המחירון על איוניק בת 3 חודשים.
  4. לא קשור לנושא השרשור אבל ממש מכעיס אותי שנת"צ הפך להיות נתיב מיוחד לשוטרים/עובדי עיריה, לפעמים בירושלים אני רואה רכבים רגילים שעוקפים פקק בנת"צ ונכנסים לפני המצלמה, אפילו ראיתי שוטר שנסע בנת"צ עוקף את הרכב העוקף פקק ופשוט ממשיך הלאה כאילו לא ראה כלום. העיקר שמו מצלמות ועושים כסף קל (500₪ לדו"ח)
  5. עמי בונסאי, הם לא גדלים יותר ממה שקונים אותם בד"כ.
  6. nisim91

    מכשיר ניקוי בלחץ

    לגבי מקור מיים אם אתה לא משתמש הרבה אז תחשוב על לחבר את הצינור לברז מכונת כביסה, ברגע שאתה מפרק את הצינור של במכונת כביסה יש לך ברז גן, אתה שם מחבר ומחבר את הגרניק.
  7. למה דאציה לא מייצרים את הרכב הזה עם גיר אוטומט? אני חושב שכמה שהם ימכרו בגיר רגיל בגיר אוטומט הם ימכרו כפול 3 אם לא יותר.
  8. אתה בטוח? אח שלי עשה תאונה עצמית וביקש דוח גלובאלי, מהביטוח אמרו לו שאם הוא מפעיל את המקיף ולא תובע צד ג' זה לא אפשרי והוא חייב לתקן אם הוא מפעיל את הביטוח שלו.
  9. עד כמה שידוע לי אין אפשרות לעשות דוח גלובלי בתביעת המקיף שלך, רק כאשר אתה תובע צד ג'
  10. הייתי שנתיים בארצות הברית עם סים מקומי ועם וואטסאפ על מספר ישראלי, במקרה הגרוע שנדרש זיהוי עם סיסמא הודעות sms מתקבלות גם בחו'ל לענות עליהם זה עולה כסף אבל את הקוד אתה תקבל.
  11. מחסני מיזוג נותנים עד 36 תשלומים על המזגנים. אם תצלם את המסתור כביסה יהיה אפשרי להגיד לך אם אפשר להכניס שם 5 מנועים. אישית אם הייתי חושב על vrfבבית שלי הייתי קונה מיצובישי או פוגיטסו גם אם זה עוד 10/15 אלף, מזגן מתקינים פעם ב15/20 שנה בעיני זה לא סכום משמעותי בשביל איכות.
  12. לא לקחתי למוסך לבדיקה כמו כל רכב שאני קונה ב10,000+- לא רואה סיבה לקחת לבדיקה. אם הייתי נוהג עליו לפני הקניה זה משהו שישר הייתי מרגיש אבל זה היה שכר לימוד בקטנה ב"ה.
  13. קניתי רכב מאדם שאמר לי שיש ביטוח רק לו ולאישתו, הוא נהג ואני ישבתי ליידו הכל היה נשמע בסדר. אחרי ההעברת בעלות בדרך לבית במהירות 40 קמ"ש+- הרכב רועד התברר שציריה לא תקינה וזה משהו שלא הרגשתי שישבתי ליידו, אני אישית לא קונה רכב יותר ממי שלא נותן לי לנהוג.
  14. אם כבר במחזור של מי מזגן עסקינן, למה שלא ימחזרו את המים במזגן של הרכב לטובת מים לווישרים?
  15. מה שאמרו מעלי, אצלי בפוקוס 2009 לחיצה ארוכה בשלט על פתיחה פותחת את כל החלונות ולחיצה ארוכה על סגירה סוגרת אותם.
  16. בעיני תדיראן סולו/ג'וי, הסולו מגיע עם 3 שנים והג'וי עם 5 שנים אחריות אם אני זוכר טוב, המחיר שלהם בסביבות 1500/1800₪ לא הייתי מתעסק עם אינוונטר כי התקלות שלהם יקרות לתיקון ולא כל טכנאי יודע/מוכן להתעסק עם הטכנולוגיה הזו לפי מה שאני קורא. לגבי ההתקנה הכי חשוב בעיני לוודא שמתקינים עם צנרת נחושת ולא אלומיניום, אם זה על הגג אז לשים על גומיות.אם מפרקים מזגן ישן אז שיפנו את המנוע שלו גם ולא ישאירו על הגג. אני יכול להמליץ לך על בחור בשם איציק שנמצא באתר מדרג, לא יודע אם הוא נחשב זול אבל עושה עבודה יפה וטובה.0544923801
  17. בדקת שהמזגן בשיפוע קל לכיוון החור בקיר?
  18. מצטרף להמלצה מעלי יש לנו אותה חצי שנה +- מדפסת מעולה.
  19. אתה מתחת כיפת השמיים ויש לך 3 דפנות זה מספיק לסוכה, כל עוד והגודל שלה מטר על חצי +- מינימום.
  20. אולי הפעלת את זה בטעות?
  21. הממיר של יונדאי נמסר. שאר הפריטים רלוונטיים עד יום חמישי אחרי זה ילכו לפח.
  22. ירושלים נוסע למרכז פעם בשבוע.
  23. למסירה כמה דברים ישנים. מצרף תמונות. לא יודע מה המצב שלהם. סיכוי גדול שעובדים וסתם נכנסו לארון לאיזה 15 שנה. אם לא יאסף בעוד שבוע ילך לפח. המערכת של טויוטה קורולה 2007 אם אני לא טועה. עבדה מעולה והוחלפה במסך.
  24. תודה רבה. למה גרסת הpro עדיפה על הdash cam הרגילה? הpro פשוט עם סוללה והבנתי שזה פחות טוב אם יש סוללה במצלמה בקיץ. אם יש בארץ מוכר מומלץ אשמח לקבל קישור/שם גם אם זה קצת יותר יקר.
  25. שלום לכולם. אשמח לקבל המלצה על מוכר בארץ/בחול למצלמת 70mai. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...