nisim91
-
הודעות
455 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nisim91
-
הת.ז קיימת. חשבון הבנק לא נחסם (יש סעיף אריכות ימים) יש ביטוח (הרכב נקנה לפני 4 חודשים) יש טסט שעשיתי לפני כשבועיים בזמן שהיה מאושפז. אפשרי לנהוג ברכב מבחינת ביטוח וטסט אבל אין לנו מה לעשות עם הרכב. שוב פעם השאלה היא האם הדואר מעודכן בעניין הפטירה והמחשב אמור לחסום את זה?
-
תודה רבה. השאלה שלי היא האם המחשב של הדואר יודע שהבן אדם נפטר? אין בעיה להפסיד יד הבעיה היא לחכות עם הרכב 3 חודשים יושב ללא תזוזה. כמובן שמפסידים גם שלושה חודשים של טסט וביטוח. הרכב הולך לשבת ואף אחד לא ינהג בו רק אני יתניע אותו מידי פעם.
-
שלום וברכה לכולם. אחי היקר נפטר והשאיר אחריו משפחה יקרה ורכב בבעלותו אשמח לדעת מה התהליך שצריך לעשות בשביל המכירה? מקריאה באינטרנט הבנתי שצריך צו ירושה (תהליך שלוקח חצי שנה+-) אשמח לדעת האם יש בעיה מחר להעלות מודעה ופשוט לעשות העברת בעלות בדואר? המחשבים של הדואר מסונכרנים על זה שהוא נפטר? תודה מראש.
-
אחרי שבירה עושים אינסטלציה מבטנים את הכל מנקים טוב ואז עושים גלנץ עם מברשת (מלט עם חול ים וביגי בונד) אחרי שהגלנץ מתייבש עושים איטום עם סיכה 107(עולה 100/150₪) עדיף 2 ידיים אצלי עשיתי יד אחת לבן ויד אחת אפור ככה אני רואה שכיסיתי את הכל כמו שצריך פעמיים, אבל זה מצריך לקנות שתי שקים של סיכה. @איציק נ. יוכל להרחיב יותר על הגלנץ 😂😂 רצף טוב לא אמור להסתבך עם השיפועים מהריצוף ועוד 10+ שנים עושים חידוש לרובה.
-
-
כן זה למצלמה הקדמית , לא בא לי להתחיל למשוך הכל ולחווט מחדש עם כל הכריות אוויר שיש בגג של הרכב. החיבור שקיים כרגע הוא 8 פינים עגול. אליו התחברה מצלמה (לא יודע מה הדם) שהייתה עם הכבל ה8 פינים בצד אחד והמחבר הישר בצד השני (על הגינס).
-
שלום לכולם. יש לי ברכב חיבור כזה למצלמה, המצלמה החדשה שקניתי היא type c אשמח לקבל קישור למחבר שמתאים בניהם/דרך כל שהיא לחבר בניהם.
-
-
יש פרויקט גדול בבני ברק שמתאכלס עכשיו עם חניות מקורות יכול להיות שיש אנשים שישמחו להשכיר את החניה לכמה חודשים. (קשה לי להאמין שבשביל 100₪ מישהו יתעסק) אם תרצה תדבר איתי בפרטי אפנה אותך למישהו שמעורבב שם.
-
יכול להיות הקבל של המאיץ, תנסה בזהירות לדחוף את המאיץ שהמזגן עובד. אם הוא ממשיך להסתובב תקין זה קבל, אן הוא לא מסתובב יכול להיות מנוע מאיץ/מאיץ/משהו בכרטיס. המזגן מגיע ללחץ גבוה כנראה כי אין לו איך להומיא את הלחץ ביחידה הפנימית וכהגנה מכבה את עצמו.
- 5 תגובות
-
- 1
-
-
יש הקלטות לכל השיחות בווקי טוקי או שזה מכשיר פשוט ? כי אם קורה תאונה חלילה מי מוכיח מי אמר מה?
-
-
רשמת בעבר שהיא נגנבה. היא נמצאה וזאת אותה וולוו שהעבירו לאספנות?
-
ממליץ על צמיגי דוידו מוטי בתחנת דלק ברחוב הסדנא תלפיות. החלפתי שם שבוע שעבר 2 צמיגים שירות מעולה, אני חושב שהוא היה יותר יקר ב50₪ או משהו כזה ממקום אחר אבל היה לו תאריך 24 וחברה טובה אז העדפתי להחליף מאשר להמשיך לחפש.
- 4 תגובות
-
- 1
-
-
-
תבדוק שזה לא עבר את המסנן לצלעות. אם זה עובר לצלעות זה ניקוי יקר הרבה יותר מניקוי פילטר בברז .
-
יש לך את פיאנו פיאנו בנמל. מסעדה חלבית כשרה הרב מחפוד.
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
-
השכרת רכב ייחודית במיוחד בארה"ב (או איך הצלחתי לשים יד על JEEP Grand Wagoneer)
nisim91 פרסם הודעה בנושא של yuvalganim בתוך רכב כללי
-
עדכון.. נקנה סוזוקי סוויפט 2012 מחבר פורום עם 103k km שצריך להחליף משולשים ותושבת מנוע/גיר (הרכב רועד בd ו p) מקווה שעשיתי בחירה חכמה ושיהיה שקט לכמה שנים קדימה לאחר החלפת החלקים האלו. תודה רבה לכל העוזרים.
-
-
אני רואה שכל 2 בלטות יש מרווח של ס"מ+- סיכוי גדול שזה משם. הייתי בודק עלות סגירה של החריצים האלו בקומה שלך וקומה אחת/שתיים מעליך.
-
שברולט ספארק הכי זולה מאוויס זה 50+ תודה רבה. המאזדה 2 מעניינת אני יסתכל מה נכנס בתקציב. לגבי פיקנטו/i10 נראה לי שהרכב יהיה חלש לעליות לצפת 70/80 כ"ס. אני טועה? איך הרנו קליאו? קראתיאיפה שהוא שמ2017 118 כ"ס שינו את הרצועה במנוע ואין את הבעיה של הרצועה שמתפוררת.
-
דאציה סנדרו בכל השנים, מנוע 0.9 זה גיר רובוטי? הוא עם 90 כ"ס וממה שקראתי הוא נראה לי אחלה רכב מבחינת שנה וק"מ במחיר הזה. גם בסלריו שהייתה לה היה רובוטי והיא לא הסתדרה איתו.
