Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. שלום לכולם. יש לנו פוקוס 2009 ובבוקר התחילה בעיה כשהאוטו מונע ולוחצים על הברקס אז המנורה של האורות (מצורפת תמונה) נדלקת. כשעוזבים את הברקס היא נכבית. אשמח לכיוון.
  2. תודה לעונים. לפי איך שזה נשמע הרכב לא מומלץ בלשון המעטה? בעייה עם השרשרת טיימינג, גיר רובוטי, חלש, ממש אהבתי את הרכב גם בצורה וגם במחיר לעומת השנה. פשוט המבחר רכבים זה רבה עם ק"מ בשמיים שנה ישנה ומחיר יותר מכפול מהפיאט. יש המלצה לרכב 7 מקומות עד 70,000₪?
  3. שלום לכולם. חושבים לקנות פיאט 500LPop Star אוט' דיזל 7 מק' 1.2 (85 כ''ס) האם הרכב מספיק חזק כאשר יש 7 יושבים באוטו בעליות של צפת ? האם מישהו שמע האם מכלולי הרכב אמינים וטובים?
  4. מה שאני הצעתי לך זה להכין כוחלה עם חול ים. טיט מכינים עם חול מכונה. DareDevil קצף פוליארטן לא אוטם חדירה של מים. מבחינת נראות, מניעת חדירה של מים ועלות. אני חושב שמה שהצעתי יהיה הכי זול, יפה ולא קשה לביצוע.
  5. הכי יפה יהיה עם כוחלה. חול ים ומלט לבן. לשים שכבה לתת לזה חצי שעה +- להתייבש(שיהיה קצת קשה במגע) ולעבור עם מברשת קטנה של צבע עם מים להחליק אותו יפה.
  6. כדאי לתקן לפני מכירה. הייתי הולך למוסך בכל אופן לבדוק שאין איזה בעיה מהמכה שהגלגל קיבל. ולמה לא לתבוע את הנהג משאית?
  7. אותו ספציפית לא רואה סיבה לשמן אבל את המובילים שעולים ויורדים אפשר לשמן.
  8. תלחץ על הצוקציק בתמונה המצורפת ותוך כדי לדחוף את הצד של הציר שיכנס לכיוון הקיר. ותוך כדי לסובב את הידים למצב פתיחה רגיל. (הצוקציק הזה בזמן שהחלון סגור הוא הבורר מצב בין דרייקיפ לפתיחה רגילה)
  9. נכון אבל מי שכבר נכנס לפה לקרוא/לרשום זה בדיוק 5 דקות להעלות מודעה, מניסיון שלי עם רכב שקניתי מחבר פורום בעבר נפלתי על רכב ממש טוב. ואני מאמין שמי שמוכר לחבר פורום ישמח לשמוע שהרכב ממשיך לשרת את החבר.
  10. לא רוצה לפתוח על זה נושא חדש. למה האשכול מכירה בפורום לא ממש עובד? מפרסמים רכב פעם בשבוע +-? נראה לפי השרשור הזה שאנשים פה עושים הרבה מכירות של רכבים רק שלא מפרסמים בפורום.
  11. איך החלפה משקע יחיד לשקע כפול לוקחת 10 דקות? צריך לפרק את הקופסא הקיימת, לחצוב לקופסאת 4 מקום, לבטן את הקופסא, לעשות תיקוני שפכטל מסביב+ צבע, לחבר שקעים. אלא אם כן זה שקע על טיח שאז באמת זה 10 דקות. מבחינת עלות העבודה זה מאוד משנה קודם כל אם זה על טיח או מתחת. ודבר שני זה מאוד משנה כמה מזיזים כל שקע. אם זה להזיז 10 ס"מ ולא צריך להחליף את החוטי חשמל אז זה יקר אבל אם צריך להזיז 1/2/3 מטר ולהחליף חוטי חשמל לעשות חציבות קופסאות חדשות לסגור ולצבוע אחריך המחיר נראה לי בסדר גמור.
  12. לצנרת חשופה לשמש משתמשים בצינור מבודד (בידוד לבן כמו של צנרת מזגנים) הצינורות עם השרשור פלסטיק לא עמידים בשמש, לא מבודדים קור/חום והשרשור הולך אחרי כמה שנים בשמש.
  13. לא יודע עד כמה רווח של חנויות יהיה לך, לפי איך שזה נראה בבניין השכן נכנסים 5 מכוניות וללא השינוי היו נכנסים 4 מכוניות על הכביש אז בשביל חניה אחת לא הייתי עושה את כל הכאב ראש הזה ומסתבך עם השכנים.
  14. האיטום מבחוץ הוא בשביל איטום למים בגדול (כמובן גם לרעשי רוח) האיטום מבפנים הוא יותר שיראה יפה בחיבור עם הקיר וגם לחפות על רעשי רוח שעוד הצליחה להכנס. המחמירים מוציאים את ההלבשה של החלון עושים מסטיק/סיליקון בין החלון לקיר מחזירים את ההלבשה ואז שוב פעם עושים מסטיק בין ההלבשה לקיר, אבל זה דורש הרבה חומר ולבעל מקצוע מסתכם בהרבה כסף בסוף חודש אז אני לא מכיר הרבה שעושים את זה.
  15. מבחוץ כן. מסטיק אקרילי זה חומר שאפשר לצבוע בניגוד לסיליקון והחומרים השנים ובגלל זה שמים אותו מבפנים.
  16. הפקק כפתור הרבה יותר יפה מסתם גומי, הפקק כפתור אוטם יציאה של מים יותר טוב, פקק גומי מעלה עובש כל הזמן, אם אפשר לתקן את זה בלי ספק זה מה שהייתי בוחר ולא הייתי מחליף.
  17. מבפנים בקיר רגיל מורחים מסטיק אקרילי, במקום שיש קרמיקה סיליקון (עדיף נגד עובש) מבחוץ סיליקון/סיכה
  18. אם אני זוכר טוב גם הקפיץ מתפרק בסיבוב תוציא אותו תשמן ותראה אם עדיין עושה בעיות. תצלם את הבורג שאתה אומר שנבין מה יש לך שם.
  19. שבוע טוב. תנסה לסובב את הפקק (הוא מתפרק בהברגה) ולראות אם נתקע משהו במנגנון קפיץ שלו.
  20. וכפיית המואזין 5 פעמים ביום על תושבי האזור זה בסדר? העיקר צפירה של חצי דקה לפני כניסת שבת מפריע לאנשים ופותחים על זה שרשור במיוחד. לא אמרתי שכולם לא עובדים אלא גם שם יש המון לא עובדים או עובדים בשחור ומקבלים קצבאות בנוסף (מכיר כמה כאלו) אני עובד הרבה (על בסיס יומי) עם חנויות בבית חנינא/שועפט/גבעון בוא נגיד שאין אצלם אפשרות לשלם בכרטיס אשראי ואני לא יודע איך נראה הפנקס קבלות שלהם. פשוט מעצבן אותי שמסתכלים על קהל אחד שלא מקבל תקציב לתיאטרון, קולנוע, רדיו ועוד , ויש הרבה אנשים דתיים/חרדים שהיו רוצים שהכסף של המיסים שלהם ילכו לאברך שלומד ולא לקולנוע וכ"ו או לקהל הערבי, ועל הקהל השני שלא תורם ,פוגע, גורם להוצאות בטחוניות ענקיות(כלא,פיגועים) לא מדברים. יש משפט חכם ששמעתי פעם, בויכוח אם הצדדים שמתוכחים באים כעו"ד חבל על הויכוח כי כל אחד ישאר בעמדה שלו לעומת זה אם הצדדים באים כשופטים ומוכנים לשמוע אחד לשני אז יש למה להתווכח אז כמו שאמרתי אני לא אוהב להתווכח על דת כי זה בד"כ ויכוח עקר מלכתחילה אז אני אעצור פה, בהצלחה.
  21. לא אוהב להכנס לדיבורים על דת אבל מעניין למה באמת כולם מתנפלים על הדתיים/חרדים ולא על הערבים שגם לא עושים צבא, הרבה מהם לא עובדים וכמעט כל הכסף שזורם שם הוא כסף שחור. לעניין הגנרטורים בשבת, באמת שאני לא מבין איך זה הגיע לממשלה, יש קומץ מאוד קטן של אנשים (דעת החזון איש) שמשתמשים בגנרטור בשבת, לפי ההלכה אין בעיה להשתמש בחשמל שהודלק בערב שבת בשבת כי יש אנשים חולים שיש בהם סכנה ומותר לחלל את השבת עליהם אז אומרים שאם תהיה תקלה בחברת חשמל ויהודי תיקן בשביל חולה שיש בו סכנה את החשמל אז מותר לכולם להשתמש אבל אם הוא תיקן ליהודי לא חולה אז אסור להשתמש בחשמל בשבת. מצטער מראש על ההודעה ויכול להיות שאקבל הערה מההנהלה אבל זה מציק לי הדיבורים על החרדים ולא על האוכלוסיה השניה שגרה איתנו ולא תורמת גם כן.
  22. שלום לכולם. בכניסה לנתיב האצה שיש בו גם תחנת אוטובוס(צומת רמות/צומת קוקה קולה/ תחנת דלת פז גבעת שמואל ביציאה לכביש 4) למי יש זכות קדימה לאוטובוס שנכנס לנתיב האצה של הפונה או לרכב הפונה/יוצא מהתחנת דלק?
  23. למה חייב להעביר את הרכב על שם האמא? לי יש תו עם הנחה של טסט והרכב לא על שם אמא שלי. אבל אני גר איתה בבית אז אני מאמין שזה בגלל זה?
  24. הצינור ניקוז הולך לביוב או יוצא מחוץ לבית? אם יוצא מחוץ לבית אולי בצעו את ההתקנה עם קידוח בצד ימין ככה שהצנרת גז והצינור ניקוז יוצאים ישר החוצה עם החיבורים ואז לא אפשרי לגשת לצינור ניקוז/חיבורי גז, אם יש גישה מבחוץ זה הכי טוב, אם אין גישה אז צריך לפרק את הכיסוי פלסטיק של המזגן לפרק את הצינור ניקוז מהמגש ולעשות רוח (פו) בתוך הצינור ניקוז.
  25. יכול להיות שזה מהחלונות עם מסילה שזזה עם הכנף וצריך למשוך את המסילה מהחתחתית של החלון ואז הכנף יורדת טיפה ואפשר להוציא את הכנף. תמונה של כל החלון יכולה לעזור.
×
×
  • תוכן חדש...