וכפיית המואזין 5 פעמים ביום על תושבי האזור זה בסדר? העיקר צפירה של חצי דקה לפני כניסת שבת מפריע לאנשים ופותחים על זה שרשור במיוחד.
לא אמרתי שכולם לא עובדים אלא גם שם יש המון לא עובדים או עובדים בשחור ומקבלים קצבאות בנוסף (מכיר כמה כאלו)
אני עובד הרבה (על בסיס יומי) עם חנויות בבית חנינא/שועפט/גבעון בוא נגיד שאין אצלם אפשרות לשלם בכרטיס אשראי ואני לא יודע איך נראה הפנקס קבלות שלהם.
פשוט מעצבן אותי שמסתכלים על קהל אחד שלא מקבל תקציב לתיאטרון, קולנוע, רדיו ועוד , ויש הרבה אנשים דתיים/חרדים שהיו רוצים שהכסף של המיסים שלהם ילכו לאברך שלומד ולא לקולנוע וכ"ו או לקהל הערבי,
ועל הקהל השני שלא תורם ,פוגע, גורם להוצאות בטחוניות ענקיות(כלא,פיגועים) לא מדברים.
יש משפט חכם ששמעתי פעם, בויכוח אם הצדדים שמתוכחים באים כעו"ד חבל על הויכוח כי כל אחד ישאר בעמדה שלו לעומת זה אם הצדדים באים כשופטים ומוכנים לשמוע אחד לשני אז יש למה להתווכח אז כמו שאמרתי אני לא אוהב להתווכח על דת כי זה בד"כ ויכוח עקר מלכתחילה אז אני אעצור פה, בהצלחה.