Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. על פניו נראה שכאשר הצינור נכנס לדירה הוא ללא חלודה, אי אפשר לדעת מה המצב שלו ושל כל הצנרת בבית בלי לפתוח בלטות. נראה שמהמוני מים כל הצינורות נכנסים לקיר הזה (אני מאמין שזה מתחת לריצוף של הדירה הצמודה) ומשם עולה לדוודים ומתחלק לבניין בדרך . הדירה שנכנס בה הצינורות זאת הדירה שאתם גרים בה?
  2. כמו הבחור מעלי. האמת שלא יצא לי להזדקק להם לאחרונה ב"ה אבל כל פעם שהגעתי היה שירות מעולה וממש זול.
  3. תודה רבה על המענה, נכנסתי לאתר והצטלמתי, מצאתי כמה שנראות לי יפות אבל בתמונה שלי הם נראות עלי ממש זוועה השאלה אם להמר על משהו שנראה לי טוב ולא בתמונה שלי או לחפש משהו שנראה טוב גם בתמונה שלי? פעם ראשונה שאני קונה בלי למדוד.
  4. אפשר לשאול כמה עלו לך משקפיים מתכהות? הלכתי לכמה חנויות לאחרונה ומדברים איתי על 1000/1200 לעדשה אחת מספר 5:50/5:75 בלי צילינדר ולפני מסגרת. יש באתר הזה אפשרות להזמין גם משקף מתכהה?
  5. nisim91

    בלון גז לגריל גז

    רציתי להתחבר לחברה שתביא ותיקח את הבלונים אבל כולם רצו לשלוח טכנאים לבדיקה לפני שמתחברים אליהם, לא היה לי זמן לחכות אז לקחתי את הבלונים לאיזה מקום והחליפו לי אותם ב120₪ לאחד, נאלץ לעשות את זה פעם בשנה כנראה.
  6. nisim91

    בלון גז לגריל גז

    אני מחפש חברה להחלפת בלונים של 12kg ליחידת דיור שנכנסו אליה עכשיו . אם אני מבין נכון אז כל חברת גז יש לה את השירות של החלפה בבית? מישהו יודע מה העלות?
  7. nisim91

    בלון גז לגריל גז

    מתעלק, מישהו מכיר חברה בירושלים שמגיע אליך להחליף בלונים של 12kg? אם מישהו מכיר ויודע עלויות אני אשמח.
  8. כנראה שאתה מתכוון לקונפידור, יש לו תחליף שנקרא קונפידנס יותר זול ואותם פעולות. כששמים את הקונפידור לא ניתן לאכול 30 יום (אם אני זוכר טוב) אז כדאי לקטוף את הפירות לפני שמשתמשים עם התכשיר. כמובן שצריך לדשן את העץ גם כן, חומר כמו green guard יכול להיות טוב לעצי פרי. ולהשתדל להשקות כמה שיותר סדיר את העצים לא לסמוך רק על הגשם.
  9. בעבר היה לי גם אימפרזה 98 אני חושב, בירידות מירושלים הרכב היה מתקרר התקנתי טרמוסטט במוסך מורשה ועלה החום אחרי נסיעה ארוכה, חזרתי למוסך השאירו ללילה לא עזר בסוף נשברתי עשיתי עוד חור בטרמוסטט וזה לא חזר על עצמו, הרכב היה תקין ולא העלה חום עד שמכרתי אותו.
  10. דני שמני לא עושה שיעורי נהיגה למשאית יותר. יש המלצה למורי נהיגה אחרים ?
  11. איפה אפשרי לבדוק אם המכשיר פתוח לaox?
  12. תודה רבה על המענה. יש המלצות לעוד מורי נהיגה בירושלים?
  13. אז כמו בכותרת מבקש המלצה למורה נהיגה למשאית עד 12 טון בירושלים, אשמח לדעת מה התהליך של הוצאת הרישיון, עלויות? כמה שיעורים חובה? צריך לעשות תאוריה? התאוריה כמו של רכב? כרגע יש לי רישיון b כ9 שנים. תודה מראש.
  14. https://www.ebay.com/itm/VDO-RADIO-CD-CITROEN-XSARA-PICASSO-1999-2007-96475709ZL00/283329781093?hash=item41f7c55d65:g:ISUAAOSwZbVcMj-S זאת המערכת המקורית שקיימת ברכב.
  15. תרשום ביוטיוב program remote Nissan , בארצות הברית לפחות זה לסגור את הדלת שאתה בפנים ללחוץ על נעילה בדלת להכניס את המפתח ולהוציא 6 פעמים ללחוץ על הכפתור נעילה בשלט וזה אמור לעבוד.
  16. מתעלק על השרשור. יש מצב שהכבל מתאים לסיטרואן קסארה 07? (מצורפת תמונה של המערכת)
  17. מלטישבי אני רואה שהparrot עולה כ1300₪ בארץ, יש לך קישור למכשיר שיעלה עד 400 אפילו באיבי? למרות שאני לא יודע איך ההתקנה של ה parrot עובדת ורדיאו דיסק אפשר להעביר מרכב לרכב. אייל אני לא מחפש מסך מגע, פשוט מעדיף שזה יעבוד עם הידית מאחורי ההגה(פעם ראשונה שיש לי את זה) אבל זה ממש נוח. אם אין משהו שיעבוד עם הידית אני יקנה מערכת פיוניר פשוטה וזהו בלי להתעסק עם מוצרים סינים. תודה לשניכם.
  18. תודה על התגובה אייל. תוכל לפרט בבקשה איך הגעת לזה שהמערכת תעבוד עם הידית שמאחורי ההגה?
  19. שלום לכולם. יש לי סיטרואן קסארה 2007 עם שליטה על המערכת בידית מאחורי ההגה. כרגע יש לי את המערכת המקורית ורציתי להחליף אותה למערכת עם חיבורי usb+aox אשמח להמלצה על מערכת שתמשיך לעבוד עם הידית במחיר של עד 400₪. תודה מראש לעונים.
  20. לא יודע אם זה יעבוד ברכבים בארץ. אתה יכול להכניס את המפתח הישן לסובב על on אחרי 5/10 שניות להוציא אותו וישר לשים את המפתח החדש על on ל5/10 שניות וזה אמור לפגרם את החדש. נכתב מניסיון עם רכבי שברולט בארצות הברית.
  21. תשלח תמונה של המנעול. יש מספרים על המנעול מבחוץ? אם כן כל חנות של מנעולן יעשו לך מפתח חדש לפי המספרים האלו.
  22. מרק זאת שאלה קשה מידי בשבילי, איך אפשר לבדוק את זה? אני חושב שיש חשמל תלת פאזי במטבח , כיום יש מכשירי חשמל מחו"ל שעובדים עם שנאי על החשמל הביתי.
  23. תודה רבה לכולם. אני אקנה שנאי ל3000 Watt מאמאזון. ראיתי שבארץ זה עולה 1400₪, ההבדל מאוד משמעותי. מקווה שהכל יעבוד חלק. שוב פעם תודה רבה לכולם על התשובות המהירות.
  24. יש שנאים של 3000 watt באמאזון כמו זה לדוגמא ב70/100$ https://www.amazon.com/dp/B07GZHL5T3/ref=cm_sw_r_wa_apa_5p9VBbZXRKBEQ יש בעיה כל שהיא עם שנאים כאלו? אני צריך שנאי שמוריד מ220v ל110v? לא כמו בקישור ששלחתי?
  25. https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91F-ycoz7FL.pdf מצטער אבל אני דרך הפלאפון ולא מצליח להעלות תמונה. בקישור המצורף יש את חוברת ההפעלה של המכשיר, בדף 8 יש את ההסבר לגבי הכפתור שמשנה מ110ל220. תודה על המענה.
×
×
  • תוכן חדש...