Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. תסכים איתי שרכב בשווי של10/15 אלף לא תיקח לבדיקה ב500/700 שקל, איך אני יכול לבדוק אם זה נתונים אמיתיים? הם שלחו לי דף עם לוגו של לוי יצחק שרשום בו איזה תוספות יש בגלל יד וק"מ, והורדה של אובדן להלכה מתאריך ה 1/09/2010 -15%
  2. שלום, לפני כחודשיים השביתו לי את הרכב מאזדה לנטיס 323F 2000, לפני כשבוע קיבלתי מחירון על הרכב פחות 1540 ש"ח ששאלתי למה אמרו לי שהרכב עבר אובדן להלכה ב2010, רציתי לדעת האם יש מה לעשות בנידון ? תודה מראש, ניסים.
  3. אני לא יודע מחירים של בטון או של משאבות אבל יש משאיות בטון שהם עם משאבה תנסה לבדוק את המחיר של זה אולי זה יוזיל קצת,
  4. תודה רבה אני אעדכן בהתפתחויות.
  5. תודה רבה בשבוע הבא אני ישתדל לבצע את ההחלפה של המסנן דלק, איך בודקים מוטות מייצבים ?
  6. לפי מה שקראתי הפילטר דלק נמצא בתוך המיכל דלק בלאנטיס, האם זה נמצא ממש בפתיחה של הברגים מתחת למושבים מאחורה או שזה בתוך המיכל וצריך לפרק את כל המיכל? איך אני בודק את ההצתה? אני מעדיף לתקן הכל לבד באוטו, מבחינת זמן יש לי רק הידע זה משהו שאני לומד עם הזמן, מבחינה מכאנית יש איזה רעש של משהו זז כשעוברים על בור או הר האטה כשהאוטו קר מהחלק האחורי של הרכב { שהאוטו אחרי נסיעה לא שומעים רעש}, חשבתי שזה מהאגזוז אבל הזזתי עם היד די בכוח ולא היה רעש, חיזקתי גם את הגלגל רזרבי וזה לא עזר, אז לא יודע מה זה וזה פחות מציק, מעבר לזה ולצריכת דלק הכל כרגע תקין, תודה.
  7. אני מחלק ק"מ בליטרים, ברכב הקודם הנסיעות היו אותו דבר, פשוט הייתי מניע ונוסע לאיפה שצריך והיה יוצא לי 1:11 בערך , פשוט לפרק את המצערת ולנקות עם ספרי קרבורטור? והאם עושים בדיקת 4 גזים במכון טסטים? או לוותר על הבדיקה כרגע עד שאני ינקה את המצערת? שוב תודה למי שעונה.
  8. לא ידוע לי על החלפה של אחד החלקים, לא יודע אם זה קשור אבל לפעמים יש נפילת טורים כמעט ל0 עם ובלי מזגן, גם בD וגם בN, הרכב לא נכבה, איפה מבצעים בדיקה כזאת באזור המרכז ומה אמורה להיות העלות שלה? קראתי שרשור משנת 09 שאפשרי לבצע במכון טסטים בעלות של 24 ש"ח האם זה עדיין אפשרי וזאת אותה בדיקה ?
  9. שלום לכולם, לפני כחודש השביתו לי מאזה לאנטיסF [סטיישן] 1.8 שנת 2000, הצריכת דלק ברכב הייתה 1:11 בערך בנסיעות משולבות, קניתי לאחרונה אותו רכב שנת 2001 והצריכת דלק היא 1:6.5/7, עם הרכב החדש עשיתי נסיעה מהמרכז לצפון ויצא לי 1:11 בנסיעה על 90/100 עם מזגן, אין לי נסיעות קבועות ואני משלב עירוני ובין עירוני, כל הנסיעות הם עם מזגן בשני הרכבים, רציתי לדעת ממה יכול להיווצר הבדל כזה גדול בין רכבים שהם אותו דגם רק עם שנה הבדל ? תודה מראש, ניסים.
  10. בוקר טוב, אתמול קיבלתי דו"ח בכחול לבן, בהתחלה התעצבנתי כי שמתי פנגו וחשבתי שהפקח שם לי סתם דו"ח, שהגעתי לבית ראיתי שלא שיניתי את מספר הרכב באפליקציה של פנגו, הרכב שהפעלתי עליו את האפליקציה מושבת ולא אצלי כבר, יש סיכוי שיבטלו את הדו"ח ? כי בעקרון שילמתי על החניה אבל על רכב שלא על הכביש כבר. תודה מראש, ניסים.
  11. nisim91

    הפיכת מונית לפרטי

    תודה לכולם כנראה שאני ארד מהעניין, לא משתלם ויותר מידי סיכון,
  12. nisim91

    הפיכת מונית לפרטי

    הרכב הוא קיה סיד שנת 2011 300K ק"מ
  13. nisim91

    הפיכת מונית לפרטי

    תודה, קראתי את השרשור כבר, לא מאמין שצריך לשלם 65/82.5 על מונית בת 5. ב100% כמו שכתוב שם זה הופך את זה למונית במחיר מחירון. ב120% זה עובר את המחירון. אף אחד לא היה קונה רכבים מנהגי מוניות במחירים האלו.
  14. שלום לכולם, אני רוצה לקנות מונית ולהפוך אותה לרכב פרטי, המחיר של המונית לפני שקלול הוא 65K, לאחר שקלול של ידיים וק"מ המחיר 37,510K, רציתי לדעת מה סכום המיסים שאני יצטרך לשלם בשביל השינוי הזה, תודה מראש, ניסים.
  15. vpvi תודה. כשמכניסים לתיקון אז מקבלים רכב חליפי, כשהרכב מושבת לא מביאים לך כלום,
  16. ביטוח עם רכב חליפי זה אומר ביטוח מקיף ? זה לא רק שאני תקוע בלי רכב, אני עצמאי אז זה אומר בלי עבודה גם. לחפש רכב שיתאים לי לעבודה ולצרכים שלי זה זמן וכסף כמו שאמרתי ליישור קו ולכל המסביב. המזוזות בבית חדשות. אגב היום השביתו אותו. אשמח לתושבות לגבי מה ששאלתי. תודה מראש.
  17. שלום לכולם, נכנס בי רכב כשעצרתי במעבר חציה. הרכב שלי עוד לא ראה שמאי אבל אני חושב שהרכב מושבת כי נמעך קצת מהאמבטיה של הגלגל, דלת תא מטען לא נפתחת, פנס ימני שבור, ועוד פלסטיקים בתוך הרכב, מאזדה 323F. ברכב אחר לפני 3 חודשים נפל לי קרש על הרכב מאתר בנייה והשביתו לי את הרכב גם כן. כל תאונה כזאת אני נתקע בלי רכב כי לא מביאים רכב חליפי, יש לי רק צד ג', ואני יושב בבית בלי עבודה לחפש רכב, נוסע לחפש רכבים עם דלק על חשבוני ובקשות ממשפחה/חברים את הרכב שלהם בשביל ללכת לראות רכבים. נראה לי לא הגיוני שמישהו נכנס בי שלא באשמתי ואני צריך לשאת בנזק כזה גדול, ללא רכב כמה ימים, הוצאות של דלק+ כאב ראש לחיפוש רכב, יישור קו לרכב החדש, העברת ביטוח מרכב לרכב שעולה לי כ50 ש"ח, לקחת הלוואה או לפתוח חיסכון בשביל לקנות רכב אחר. דיברתי עם הביטוח שלי על הנושא והם אומרים שאני יכול לתבוע את בעל הרכב הפוגע על הנזקים. רציתי לדעת האם יש איזה חוק שאומר שהם מחויבים להביא לי רכב חליפי עד שאני ימצא רכב או עד שיביאו לי את הכסף מהביטוח, לפחות ככה אני יוכל להמשיך לעבוד. ועוד שאלה, זכור לי מאיפה שהוא שיש 2 סוגי השבתות, אחת שלא אפשרי להחזיר את הרכב לכביש ואחת שאפשרי, רציתי לדעת אם זה נכון ואם כן אפשרי שאני יקנה את הרכב מהביטוח יתקן אותו וימשיך לנסוע בו? תודה מראש לעונים, ניסים.
  18. לא מזמן הייתי צריך גרירה שהייתי בירושליים, גררו את הרכב למגרש בירושליים, במהלך הלילה העבירו אותו למגרש בחולון ובבוקר הרכב יצא עם גרר לת"א שהגיע בערך ב8 בבוקר.
  19. חרדי שמנקב צמיגים זה לא בן אדם חרדי כי זה גזל, אותו דבר גם לגבי אלו שזורקים ביצים על אנשים, זה ביזוי אוכלים, אפילו חיתולים אסור לזרוק לפי התורה כי זה מלכלך את ארץ ישראל, אז אם אתה רואה אנשים שקוראים לעצמם/מתלבשיםכחרדים וזורקים דברים בשבת אז תוציא אותם מרשימת החרדים, הם אפילו לא מתקרבים לרמה של דתי, כי גן עדן הם לא יקבלו על זה בזה אני בטוח, אגב גם אבנים בשבת זה מוקצה, ומשהו ששמעתי לאחרונה שלשרוף פח זה נכנס להגדרה של בישול בשר וחלב {לא יודע אם זה נכון או סתם נאמר בהלצה}.
  20. מדובר במייבש שיער יקר, עלות הממיר כנראה תהיה שווה את החיסכון שבקניית מייבש שיער איכותי. האם יש סיכוי שהמכשיר יינזק כתוצאה מה-HZ הלא נכונים (60 שהמכשיר עובד לעומת ה-50 בארץ) ?
  21. שלום, נקנה מכשיר חשמלי בארה"ב שהנתונים שלו הם 1600W, 125V, 60HZ. אנו מעוניינים להפעיל אותו ברשת החשמל שעובדת בישראל שכמובן עובדת על 220V. אין על המכשיר שום מספר שמעיד על אמפרים. איזה ממיר אנו צריכים ? מ-220 ל-110 ? מ-110 ל-220 ? האם יש משמעות ל-W ? אם נקנה ממיר של 1500 או 1700 W האם ייגרם נזק למכשיר ? על מה חייב להקפיד בקניית הממיר ? יש מקום מומלץ בארץ לקניית מוצר כזה ? תודה מראש
  22. אני לא מבין ממש באופנועים אבל בד"כ הקיק אמור לעלות חזרה לבד, אם אתה מעלה אותו עם הרגל כנראה שהגלגל שיניים נשבר שם, למה אתה לא מניע עם הסטרטר פשוט? יש לך את פורום "פול גז" של אופנועים בטוח ששם יש אנשים שמבינים יותר טוב באופנועים.
  23. חן אתה לא עונה בה"פ
×
×
  • תוכן חדש...