Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. המליצו לי בעבר פה בפורום על אבי גולן מ"ביטחה" וכרגע אני ואחי מבוטחים אצלו ומרוצים מאוד מהשירות, 08-9761777
  2. nisim91

    איפה רוכשים מגבים?

    אני קונה כל שנה בתחנת דלק פז 30 ש"ח לזוג מסיליקון,
  3. nisim91

    ריקול למאזדות ישנות

    הטסט בחודש שלישי אז עדיין לא קיבלתי אגרה, רשמתי שאני לא רוצה להגיע לטסט ולא לעבור בגלל זה כי במוסך שלייד הבית אמרו לי שהרכב שלי לא כלול בזה, אז שבעלי מאזדות ישימו לב לזה ויתקשרו לשירות לקוחות של מאזדה כי כנראה המוסכים לא מעודכנים מי צריך לבוא ומי לא. עם הדואר של היום אני בספק אם המכתב יגיע לפני הטסט.
  4. nisim91

    ריקול למאזדות ישנות

    התקשרתי למוסך לייד הבית הם אמרו שברכב שלי זה מבוטל, לא רציתי להגיע לטסט ולא לעבור אז התקשרתי לשירות לקוחות של מאזדה והם אומרים ששלי כן כלול בריקול ואין חלקים כרגע ויגיע רק בעוד כמה שבועות, לי יש 323F. ובקשר למפתח נפרד להנעה,הנציגה אומרת שזה תיקון חשמלי ללא החלפה של מפתח.
  5. יש באור יהודה דירות 3/4 חדרים עם ממ"ד וחניה בין הסכומים 4K ל 4.5K.
  6. nisim91

    טסט וביטוח לנגרר

    תודה רבה על התשובות.
  7. שלום לכולם, קניתי היום נגרר יד שניה, הנגרר עלה לכביש בתאריך 13/10/14, זה אומר שעוד פחות מחודש יש לי טסט, השאלה שלי היא האם צריך לעשות לו טסט פיזית, או שמספיק רק לשלם את האגרה כמו ברכב חדש, ועוד שאלה, האם הייתם עושים ביטוח צד ג' לנגרר שהפעמיים היחידות שהוא יזוז זה כשאני מביא אותו מהמוכרת, וביציאה לטסט פעם בשנה, תודה מראש.
  8. מקומות נחמדים שאני יוצא מידי פעם אליהם שמרגיש לי נחמד שם, הנמל בת"א יש לך דשא, ספסלים, אפשרות לרדת לים מתחת לגשר של ההולכי רגל, יש חניה חינם אם אתה בא מהכביש כניסה לבסיס שדה דוב, יש את חוף הצוק ת"א, כניסה עולה כסף ביום וחניה בחינם, חוף עם דשא,מתקני כושר, ומקום ממש יפה, ויש את פארק רעננה, מקום נחמד מאוד עם מדשאות,אגם לשיט,פינת חי, החניה בתשלום,
  9. יש אופנים חשמליות שנקראות magnum premium {יש שקוראים להם מגנום ספורט} הם מגיעות עם בטריה 48V שהיא חזקה יותר מהאופנים חשמליות הרגילות, האופניים מגיעות למהירות 40 קמ"ש,ול 50ק"מ לבטריה, יש לי שני חברים עם אופניים כאלו והם נוסעים איתם מפ"ת לים בת"א הלוך חזור מידי פעם בכיף, המחיר אם אני זוכר נכון כ5,500K
  10. אני עדיין לא יודע על כיוון של מסחרית שתהיה טובה לך לעבודה אבל אתה לא מפחד מגניבה של הכלים? אתה מודע לזה שיהיה לך ריח חזק של דלק ברכב? זה לא בריא, אבל בכלל לא נעים להיכנס לרכב בחום שכל הרכב מלא בריח של דלק ולא אפשרי לנהוג עם מזגן. לאיחסון של חומרים שנשארו לך מגינות אתה תהיה חייב נגררת או מחסן כדי לא להיסחב עם כל הציוד שנשאר ברכב או לזרוק חומר שיכול להיות יקר כי אין לך מקום לאחסן אותו.
  11. מישהי נכנסה בי לפני כשנה והרכב הושבת מהביטוח אמרו לי שבגלל שאין לי ביטוח מקיף ואין לי בפוליסה סעיף של רכב חלופי אני לא זכאי לקבל, כשעשיתי תאונה אחרת והרכב שלי נכנס לתיקון אז קיבלתי רכב חלופי מחברת השכרה והביטוח של הפוגע שילם על הרכב.
  12. shellcase, הרוחב של המנוע הוא כ25 ס"מ, ושל הקסטה הוא כ10ס"מ , Eily, תהיה לי בעיה לשים את החרמש על הגג בחורף, ROEi1, אני כנראה יקנה עגלה בעתיד שתשמש כמחסן, אני עובד באזור המרכז ולא בכל גינה יהיה נוח למצוא חניה לשני רכבים קרוב לבית.
  13. תודה על התשובות, אצל מי ניתן/מומלץ לבדוק את הרכב באזור המרכז? לא מעוניין במכוני בדיקה.
  14. שלום, אני מעוניין לקנות טויוטה היילקס לעבודות גינון. למיטב ידיעתי האורך והרוחב של הארגז הם מטר וחצי על מטר וחצי. אני לא יודע מה הגובה. הכלי הכי ארוך הוא חרמש ואורכו מטר שמונים. אני מעוניין לדעת האם ניתן להכניס את החרמש באלכסון בארגז כזה. אני מודע לאפשרות לביצוע חור בגג אולם אני לא מעוניין באפשרות זו. מי יכול לעשות בעבורי את החישוב המתמטי הזה ? תודה.
  15. מפרסם בשביל ידידה. אוזניות אלחוטיות חדשות באריזה, MP3 מובנה, ורדיו FM. כדי לשמוע MP3 צריך לשים מיקרו SD {לא כלול}. תומך עד 8GB. USB 2.0 {מטען כלול} 40 ש"ח אזור המרכז, אושרית 0543262729.
  16. יש להם של אנשים שעושים טריד אין, או שהם מפרסמים סתם כדי שתתקשר ויציעו לך רכב אחר,
  17. כשהייתי אצל ספי לא ידעתי שכשהאוטו קר אין את המכה הזאת, זה היה יומיים אחרי שקניתי את הרכב, השאלה שלי היא האם הקפיצה רק לאחר התחממות הרכב יכולה לנבוע מבעיה שמישהו מהפורום יודע את הפיתרון או שצריך להחליף שמן ולהתחיל להוציא כסף על דברים שלא בטוח יעזרו, ויש מצב שרק יקלקלו.
  18. בוקר טוב לכולם, מדובר על רכב מאזדה 323F אוטומט, כשהרכב קר ההילוכים עוברים חלק, אבל אחרי כמה דקות נסיעה כשהרכב מתחמם יש קפיצה/מכה בין הילוך ראשון לשני, בדקתי שמן כשהידית הילוכים הייתה על N אחרי שהעברתי בין כל ההילוכים והשארתי לפחות 10 שניות בכל הילוך ויש שמן, הייתי אצל ספי לבדיקה והוא אומר שהגיר תקין בערך 90% והמליץ על החלפת שמן גיר {שזה מפחיד אותי כי אני לא יודע מתי החליפו שמן לאחרונה או אם החליפו בכלל}. הרכב עם 204,000K תודה מראש, ניסים.
  19. מחפש וו גרירה למאזדה 323F שנת 97. בטלפון: 0542535191 או בפרטי. תודה.
  20. תבורך, אתמול קניתי רכב ורק עוד חודש אני בן 24 {כרגע נהג צעיר} התקשרתי לאבי גולן, והוא סידר את זה שאני ישלם מהיום כמו מגיל 24, עלה לי 100 שקל יותר לכל השנה, אבל חסך לי את הביטול של הביטוח בעוד חודש וקנס של אני לא ידוע כמה. שוב תודה, אגב ענתה לי בחורה והעבירה אותי לאבי.
  21. nisim91

    מה עושים עם רכב ישן

    יש בפייסבוק "פשפשוק רכב" תפרסם שם אולי מישהו ירצה אותו לחלקים או ברזל.
  22. הטנדרים במחיר שאני מחפש שחוטים, למסחרית כמו הH1/ג'מפי אז התקציב כ30K, לרכב פרטי כ15K,
  23. אני אנסה למקד את ההתלבטות. אני עובד כגנן. החזקתי בעבר סיטרואן ג'מפי שנת 1998 עם שלושה מקומות מקדימה (מגבלה). עלויות התיקון ברכב כזה הן יקרות לעומת רכב פרטי והוא פחות נוח בנסיעות פרטיות. אני מעוניין לקנות רכב פרטי ידני (עדיפות לעיצוב צעיר, האצ'בק ולא משפחתית) בגלל האפשרות לנתק את הנגרר בסוף יום עבודה. אזור העבודה שלי הוא במרכז הארץ. משקל הנגרר מוערך ב-500 ק"ג והציוד שייכנס בו עוד כ-200 ק"ג מקסימום, כנראה פחות. הייתי מעדיף לקנות פונטו HGT אבל אני מבין שקצת בעיה להשיג להן חלקים והיות והרכב משמש למטרות עסקיות אין לי את היכולת להשבית את הרכב. די התמקדתי על יונדאי גטס. האם הגרסה שמגיעה עם מנוע 1.4 ו-80 כ"ס תספיק למטרה זו או שאני חייב לקנות את הגרסה של ה-1.6 עם 105 כ"ס. היות ואין הרבה רכבים למכירה מהגרסה החזקה יותר המבחר מאוד מצומצם. אם הגרסה של ה-1.4 מספיק טובה זה פותח לי אפשרות לקנות גם פיאט פונטו ELX. אני לא לחוץ על קניית הרכב אבל מעדיף לקנות בהקדם האפשרי. אם יש רכב אחר שאתם חושבים שיוכל להתאים למטרה זו אשמח לשמוע.
  24. אני יודע שעדיף אבל עובדה שיש רכביפ 1.6 פרטייפ שגוררים נגררות, השאלה אם רכב כמו היונדאי יספיק או שאני צריך רכב יותר חזק? {היונדאי היא 105 כ"ס}
  25. GMC יעלה לי יקר מבחינת תחזוקה ודלק, אולי לא הסברתי את עצמי, אני בחור בן 24 ואני מחפש אחרי יום עבודה לנתק את הנגררת מהרכב לשים לה סנדל ולצאת עם הרכב, העדיפות שלי היא יותר לכיוון יונדאי גטס חשבתי על ה1.6 ידנית או רכב קטן בסגנון שיהיה מספיק חזק לסחוב את הנגררת עם הציוד,נגרר של 500 קילו וכלים בעוד 100 קילו בערך ואז נשאר לי 150 קילו ספייר, מעבר לזה חשבתי לקנות עוד נגררת פתוחה ולעשות הובלות קטנות בנוסף מידי פעם, אני צריך לבדוק את הנושא של שני עסקים על שמי אבל לפני שאני מחליט אם ללכת על זה,
×
×
  • תוכן חדש...