מקומות נחמדים שאני יוצא מידי פעם אליהם שמרגיש לי נחמד שם,
הנמל בת"א יש לך דשא, ספסלים, אפשרות לרדת לים מתחת לגשר של ההולכי רגל, יש חניה חינם אם אתה בא מהכביש כניסה לבסיס שדה דוב,
יש את חוף הצוק ת"א, כניסה עולה כסף ביום וחניה בחינם, חוף עם דשא,מתקני כושר, ומקום ממש יפה,
ויש את פארק רעננה, מקום נחמד מאוד עם מדשאות,אגם לשיט,פינת חי, החניה בתשלום,