Jump to content

nisim91

  • הודעות

    456
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. מקפיץ. מישהו יכול בבקשה לרשום את ההגדרות שהוא עשה במצלמה DVR-207 אם אפשר את כל ההגדרות כי כל פעם שאני משנה איזה שהיא הגדרה משהו אחר משתנה. תודה מראש.
  2. nisim91

    ספרי על גבי תמרור

    על רחוב הירקון אני לא מדבר כי יש את רחוב הקישון שהוא מקביל אליו {למרות שגם רחוב הירקון הוא סתם חד סטרי יש שם מקום ל3-4 מכוניות לעבור במקביל}וזה לא משהו שיגרום לעשות סיבוב ענק.
  3. מישהו יכול בבקשה לרשום את ההגדרות שהוא עשה במצלמה DVR-207 אם אפשר את כל ההגדרות כי כל פעם שאני משנה איזה שהיא הגדרה משהו אחר משתנה. תודה מראש.
  4. nisim91

    ספרי על גבי תמרור

    https://maps.google.co.il/maps?q=%D7%94%D7%9E%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D+%D7%91%D7%A0%D7%99+%D7%91%D7%A8%D7%A7+110&layer=c&z=17&iwloc=A&sll=32.098816,34.833834&cbp=13,150.9,0,0,0&cbll=32.098844,34.833816&hl=iw&ved=0CAoQ2wU&sa=X&ei=_7YPUr21FcTIsQbniIGQDw זה המקום, אם הסובארו האדומה לא חונה שם אז יש מעבר בכיף ל2 רכבים.
  5. nisim91

    ספרי על גבי תמרור

    מבחינת סיכון אן שם ואם תעמוד שם 5 דקות תראה 10 שעשו את זה ולא קרה כלום שם.
  6. nisim91

    ספרי על גבי תמרור

    יש ליד הבית שלי אן כניסה שכל יומיים בערך אנשים היו חותכים אותו והעירייה הייתה שמה חדש ומי שהיה חותך אותו נמאס לו מזה בטח אז הוא החליט לצבוע אותו השאלה אם זה 100% מבטל את התמרור, האן כניסה הזה חוסך בערך 10 דקות סיבוב.
  7. האם זה נכון שאם תמרור או חלק ממנו צבוע עם ספרי התמרור לא תקף? תודה מראש.
  8. יש את אנטון בת"א שכולם ממליצים עליו אני אישית לא התנסיתי, אבל אני מכיר את צמיגי יוסף בדרך לוד ליד אור יהודה שהם נראה לי זולים לעומת האחרים תיקון פנצ'ר עולה שם 25 שקל. אבל תעשה בירור אם יש לך דגם ספציפי שאתה מעוניין אצל שניהם.
  9. אם כבר היית מוכן לעשות נסיעה של שעתיים וחצי בערך למה לא להמשיך עוד 35 דקות ולמקרה שאתה נוסע עם אוטובוס אז יש לך ישיר מצפת לירושלים.
  10. עצם זה שהרכב יד שנייה המוכר לא יכול לטעון שיכול להיות שהייתה תאונה בבעלים הקודם והוא לא בדק אותו שהוא קנה?
  11. nisim91

    עוד שריטה ועוד כאב לב

    החבר שלך נשמע לי סתם איזה פחדן מה הוא בא ושורט לך את האוטו בלי שתראה אם הוא היה גבר הוא היה עושה לך את זה מולך, וזה שהוא שולח לך הודעות עם איומים הוא בכלל לא נראה גבר כי מי שולח הודעה עם איומים {תוך 2 דקות עולים עליך} מאיימים פנים מול פנים או במקסימום בשיחה, למרות שלא הייתי ממליץ. בקיצור אני חושב שתלך אליו תנסה להבין אם זה הוא עשה את זה גם הפעם אם זה הוא תנסה לסגור את זה ביפה אם לא ייסגר אז תבין שאן לך בררה המשטרה לא תעזור לך ואתה בכוחות עצמך, הוא לא יפסיק לעשות לך נזקים אז פעם פעמיים הוא עושה שריטה ואחרי זה הוא יבין שכבר שריטה זה לא מזיק אז ידקור לך 4 גלגלים ולאט לאט זה יעלה. בהצלחה.
  12. nisim91

    שטיפה חינם בעת תדלוק?

    יש לך את תחנת סונול בתחילת הסיבים בתדלוק מעל 180 יש שטיפה חינם גם לרכב שלי שהוא נקרא מסחרי ובד"כ לוקחים עליו תוספת מחיר. אגב אם את מתדלקת סולר אז היא ותחנת פז שעל ז'בוטינסקי זולות בערך בשקל מכל התחנות באזור אז שווה את הנסיעה למרות שזה לא כזה רחוק. בפז יש שטיפה ב5 שקל{ או 15 למסחרי} מעל 30 ליטר וביום שישי יש עיתון חינם מעל 30 ליטר.
  13. קרה לי ששלחתי לעירית בני ברק ערעור ואחרי חצי שנה בערך קיבלתי מהם מכתב שהדו"ח בוטל.
  14. sperial צודק לא קונים רכב אם אן תקציב ובטח שלא קונים רכב אם הוא אמור להישאר מתחת הבית רוב הזמן יותר שווה לנסוע במונית.
  15. ביטוח בערך4,500. טסט עוד 1,300 בערך. טיפול פעם בשנה 600. דלק בערך עוד 4,000. הגעת ל10,500 בטוח שתהיה איזו שהיא תקלה באוטו שצורכת 1,500 או יותר אז ממוצע של 1,000 בחודש. וזה אם אתה בקושי נוסע עם האוטו כי מיכל דלק זה כלום בחודש {לי בכל אופן ויש לי מיכל של 80 ליטר}.
  16. קח בחשבון שהקניה זה שטויות, אם קנית רכב במצב טוב ואתה נוסע מיכל אחד בחודש זה יוצא לך בערך 1000 לחודש. ועכשיו תעשה את החישוב שלך אם הנסיעות שאתה רוצה לעשות יעלו לך יותר מ1000 לחודש במונית.
  17. אם זאת חתיכה גדולה של דשא אני לא הייתי מדביק פשוט הייתי פורש אותו על הריצוף, הדשא ישב טוב וחבל להרוס את הריצוף למקרה ותרצה להוציא את הדשא מתי שהו.
  18. nisim91

    למה waze לא עובד בשטחים?

    אני מטייל הרבה בארץ ומכיר כיוונים כבישים והכול אבל היו הרבה פקקים וחסמו כבישים אז הוויז בטח לקח אותי לפי הדרך שחשב שהכי קצר אבל נתקע באמצע.
  19. nisim91

    למה waze לא עובד בשטחים?

    מסומן V על שטחי A,B בהגדרות ניווט. וזהו שהוא הכניס אותי ממה שזה נראה לי לאמצע הכפר ולא הראה סימונים יותר. והג'יפ של מג"ב עלה על המדרכה עם הפנים לכיוון השטח ופשוט ישבו שם 3 חיילים עם אוזניות והכיסאות הקדמיים שכובים אחורה. עכשיו אני רואה את זה ומבין שלפי הפרסום הייתי שם שעה שעה בערך לפני. זה לא נקרא שטח מסוכן?! http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-50b7fd20f205041004.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=529170498
  20. אז ככה אתמול הייתי בירושלים ולא יודע איך הגעתי למצב שהגי.פי.אס לוקח אותי לכניסה של כפר בשם אבו טור ומשאיר אותי להסתדר לבד כי הוא לא מכיר את הדרך. והנה אני נוסע לי בשטחים ב 23:00 בערך ונכנס בי רכב מאחורה כמובן שאני לא עוצר ומשחק אותה כאילו לא הרגשתי המזל שלי שיש לי רכב שנראה מהשטחים אז לא חשדו אפילו. לעניין בערך 20 דקות אני מסתובב שם מחפש את היציאה ואז אני רואה ג'יפ של מגב אני עוצר לידו ושואל אותו איך אני יוצא מפה המג'בניק אומר לי מה אתה עושה פה אתה בשטחים הפלסטינאים ומסביר לי איך לצאת, לא שממש הבנתי אבל אני חיי ושלם. והשאלות שלי א: למה הגי.פי.אס לא מכוון גם בשטחים? ב: התפקיד של מג"ב זה לא לעזור לי וללוות אותי ליציאה? תודה מראש.
  21. קניתי את הDVR-207 המפורסמת. איך מגדירים שתקליט אוטומטית בכל פתיחה של הסוויץ' ? לפעמים גם בלחיצה על הכפתור הקלטה היא לא מתחילה להקליט. האם ישנם בעיות תאימות עם כל מיני סוגי כרטיסים ? נקנה כרטיס חדש של סיליקון פאוור קלאסס 10 והמצלמה כל הזמן דורשת לפרמט אותו ולפעמים היא רושמת שאין כרטיס. עם כרטיס אחר של סאן דיסק קלאסס 4 אין את השגיאה של הפרומט הכרטיס והוא כל הזמן מזוהה.
  22. אף אחד לא ענה לי כששאלתי לפני כמה ימים אמרתי נתנסה. ניסיתי ובאמת שהכול היה מושלם.
  23. אז לא ענו לי על השאלה ורציתי להשאיר רושם על המוסך לאחר שעשיתי טיפול שם לאחרים שיחפשו חוות דעת עליו. נתחיל מזה שלקח 3 שעות להחליף רצועת טיימינג, טיפול 10K וברקסים שזה נראה לי מעולה, דאוד ענה על כל שאלה ששאלתי עם חיוך ובשמחה, נתן לי לשבת ליד האוטו לי זה היה חשוב כי הבאתי את חלקים אז רציתי לראות את הכול נכנס לאוטו. ודבר אחרון המחיר ממש חינם 500 ש"ח לעבודה רצו ממני 1400. פה יצא לי חומרים ועבודה 1150. הרכב זה סיטרואן ג'מפי 1998 19TD.
  24. תתקשר למשטרה הם ישלחו חבלן שיפתח את האוטו ויראה שהוא לא חשוד וכבר הם ידווחו לעיריה לבוא לקחת את האוטו. לפני חודשיים בערך שני אופנועים תפסו חנייה איזה חודשיים, הגיעה משטרה בדקו את זה ואחרי שעתיים הגיע גרר ולקח אותם.
  25. היי. אם אתה מאזור המרכז תשלח לי הודעה פרטית עשיתי ללקוח עבודה לפני חודשיים בערך והוא קנה בטעות אורך כפול ממה שהיה צריך אז אני יכול לברר לך אם הוא עדיין לא מכר את זה.
×
×
  • תוכן חדש...