לפני חודש בערך התחילה אצלי נזילת מים בתחתית של הרכב בהתחלה זה היה נראה שמהפקק של מיכל העיבוי יש נזילה אז החלפתי פקק, לא הסתדר, חזרתי שוב למוסך אחרי כמה שעות בדיקה במוסך גילו שהראש של הצינור רדיאטור תחתון סדוק אז החלפנו צינור. נסעתי בערך חודש עם הרכב הכל היה רגיל, ביום רביעי חניתי בירידה ליד הבית הייתה נזילה אבל ממש קצת. יום חמישי חניתי את הרכב במישור וביום שישי בבוקר הייתה נזילה קטנה בדקתי מים והיה עדיין במעבה עשיתי נסיעה של חצי שעה בערך בתוך העיר חזרתי הבית ואחרי שעתיים בערך כל המיכל עיבוי התרוקן לרצפה לא מיליתי מים, ביום שבת אני רואה שעוד מים יצאו החוצה והיום יום ראשון אני רואה עוד קצת מים ירוקים על הרצפה {לא מיליתי מים מלפני חודש בערך שיצאתי מהמוסך}.
כשאני פותח את מכסה מיכל העיבוי {כשהאוטו קר אחרי לילה}יש לי לחץ כמו שפותחים בקבוק קולה,
במוסך חושבים על ראש מנוע אבל זה נשמע לי מוזר כי זה לא היה אמור לנזול החוצה, אשמח לעזרתכם.
תודה מראש, ניסים.