nisim91
-
הודעות
455 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nisim91
-
יש לך את הפארק ברמת החייל, ראול ולנברג פינת מבצע קדש.
-
שלום לכולם ובוקר טוב, אני צריך לעשות טיימינג ועל הדרך כבר טיפול 10K והחלפת מיים ברדיאטור, רציתי לדעת מה התקן לשמן מנוע של לאנטיס שנת 2000, מנוע 1840 FP, איזה סוג של מיים לרדיאטור צריך לשים, אם יש עוד דברים שחשובים לפי תקן אשמח אם תעלו אותם. אם יש למישהו את הספר רכב במחשב אני אשמח לקבל קישור או אם יש ספר פיזית שמישהו לא צריך אשמח לקבל. והאם יש מוסך מומלץ באזור המרכז שאפשרי לבוא אליו עם חלקים ולשלם לפי עבודה, פשוט אני רוצה לבוא עם חלקים שתואמים לרכב. תודה מראש.
-
הרכב הוא גרייט וול כמו בכותרת, ובקשר לירידת ערך זה לא ממש משנה כי אם הרכב יהיה אמין הוא יהיה אצלי 5/6 שנים.
-
שלום שוב, צירפתי קובץ טיפולים של רכב שאני חושב ללכת לראות, אשמח אם תחוו את דעתכם על הטיפולים, נראה שהחליפו דיפרנציאל אחורי, ומסרק הגה , יש מה לחשוש בזה? הרכב כרגע עם 85K ק"מ. תודה מראש. scan2016-01-25-112802.pdf
-
רכב נכנס ברכב עומד
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה רבה לכולם על התשובות, החכמתי. -
רכב נכנס ברכב עומד
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אתה יכול לתאר לי מקרה כזה בבקשה? או שזה רק אם מגיעים למשפט וזה החלטה של השופט? -
רכב נכנס ברכב עומד
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הנזק היה 1200 שקל, השכן אומר שככה הסוכנת ביטוח אומרת, לא שמענו אותה ובגלל זה נשמע לי מאוד תמוהה שרכב שעומד בצורה לא חוקית יהיה אשם בתאונה, יש מצב שבבית משפט יגידו שיש אשמה תורמת לזה שחנה לא חוקי ויחיבו אותו? הסיפור של החבר רק הדליק שאלה שעניינה אותי, בניהם זה נסגר שישלמו חצי חצי מהתיקון. -
רכב נכנס ברכב עומד
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
חבר שלי זה עם הרכב העומד בצורה לא נכונה, הרכב שנכנס בו זה של שכן והוא השאיר לו פרטים על השמשה , הוא לא התוודה על כלום, בהתחלה רצה לוותר לו על הכל אבל אישתו התעקשה שיקח חצי לפחות. אני גם חושב כמוך שרכב שעומד לא יכול להיות אשם אבל מעניין אותי איך הסוכנת ביטוח אמרה שגם אם הם יתבעו את הביטוח לא ישלמו לו כי הוא לא אשם. -
היה מקרה לחבר שלי שמישהו נכנס ברכב שלו כשהרכב עמד אבל הרכב שלו עמד קצת רחוק מהמדרכה, הבחור שנכנס בו אומר שהוא לא אשם כי הרכב חנה רחוק מהמדרכה וגם הסוכנת ביטוח שלו אמרה לו שהוא לא אשם, הנזק היה פחות מההשתתפות עצמית אז הם סגרו על חצי חצי בתשלום, השאלה שלי האם יש מצב חונה בתחנת אוטובוס או כל חנייה אסורה אחרת ומישהו יכנס בי ואני ואני יהיה אשם ? תודה מראש.
-
תודה על הקישור אבל הוא לא עוזר לי, הרשתות שם מגומי. חשוב לי להדגיש שהרכב זה לעבודות גינון, לא נראה לי שרשת גומי תעצור משור/מברג או כל כלי אחר במקרה תאונה. בעבר שאלתי במכון טסטים אם מותר לעשות רשת קבועה בין הנהג לנוסעים והרב בוחנים אמר לי שאסור אז אם יש איזה תכנון שאפשר לעשות אצל מסגר זה גם יהיה טוב, אבל חשוב שזה יהיה שליף. מבחינת סוג רכב אני אהיה גמיש אם ימצא פיתרון של תאונות בפריבט. תודה לכולם על התשובות בינתיים.
-
יש לך אפשרות להביא לי קישור לרשת? אני מדבר על רשת מברזל, רשת מגומי לא נראה לי תעזור בתאונה במהירות של 30 ומעלה.
-
חשבתי על פרייבט עם עגלה, באזור המרכז קשה למצוא חניה לרכב, למצוא חניה לרכב עם עגלה זה כמעט לא אפשרי. כרגע יש לי רכב פרטי 5 דלתות ובאמת שהוא הרבה יותר זול לתחזוקה וכיף לנהיגה מאשר טנדרון/טנדר, במקרה של תאונה כל הכלים יכולים לעוף עלי וזה יכול להגמר מסוכן מאוד בסתם מכה קטנה, איזה רשת אפשרי יהיה לפרק אותה ולהחזיר בקלות? בעבר בסיטרואן ג'מפי עשיתי הפרדה בין הקבינה לארגז, אבל זה היה מולחם ולא היה אפשרי להסיר בלי דיסק. האופציות שיש לי זה או סטייד בנזין, או מאזדה/איסוזו וכ"ו סולר, הבנתי שמזרקים בסולר עולים הרבה מאוד כסף, {לא יודע מה התדירות של החלפת מזרקים}, ב60K ש"ח אני יכול לקנות סטייד בנזין 2012 עם 70Kק"מ, או מאזדה 2006/8 עם 160/220K ק"מ, אני מחפש רכב שיהיה אמין כמה שיותר ושיהיה גבוה קצת, הסטייד נותן לי את כל הפיתרונות גם אם זה 2*4, במאזדה אני יעדיף 4*4 כי הוא יותר יפה בעיני ואז אני נכנס לעוד אפשרויות של דברים שיתקלקלו, טנדרון מבחינתי זה כמו פריבט, במקרה של תאונה הכל עף עלי. שוב תודה לעונים.
-
תודה, אני מדבר על חלקים כמו טמבון/פנס. לפי איך שזה נראה לא ממש הולך להם ואם הם יסגרו אז יהיה מצב שלא יהיו חלקים בארץ? ביד 2 יש את הרכב רק בשנת 2012, לא הביאו עוד/לא קונים אותו? אשמח אם מישהו יענה כמה שווה לשלם על רכב עם נתונים של 70K ק"מ שנת 2012 ומחירון של 71.5K אחרי שקלול.
-
ערב טוב, אני מקפיץ את השרשור כי אני חושב שזה עדיין קשור אם לא אז סליחה, כמה נראה לכם שווה לשלם על סטיד 2*4 שנת 2012, שהמחירון שלו 71.5K, הייתם חוששים מזה שיש מצב שלא יהיו חלפים לרכב? תודה מראש.
-
תודה לכולם, אני אתחיל לחפש רכב כזה.
-
שלום לכולם, בהמשך לשרשורים הקודמים שלי אני חושב על טנדר לעבודות גינון עקב הסיכון במקרה תאונה עם רכב פרטי וכלי גינון , חשבתי על איסוזו או מאזדה אבל הבנתי שמזרק באיסוזו עולה משהו כמו 5K, אז אני מאמין שככה זה בכל הסולר החדשים, יש את הגרייט וול סטיד שהוא בנזין עם גז, רציתי לשמוע חוות דעת על הטנדר הזה אם יש/היה למישהו, התקציב שלי הוא כ60K ואני נוסע כ15/20K בשנה. צריכת דלק פחות חשובה לי, יותר חשוב האמינות. תודה מראש.
-
יש מתחת למגבים תעלת ניקוז של מיים וצינורית שהמיים נשפכים לכביש ממנה תפתח את הפלסטיק הזה ותראה אם הצינורית נחסמה מבוץ או עלים תנקה אולי זה יעזור, לי בעבר היה את זה בסיטרואן שבכל כניסה לשטיפה היו נכנסים מיים עד שעליתי על זה.
-
רכב לנסיעות פרטיות ולעבודות גינון - עד 30K.
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
Slowride מה שZvit אמר זה נכון מאוד ואתה יכול לראות שבעבר היה לי טנדר, השקעתי עליו יותר מ10 בשנה, יותר חשוב היה לי בזבוז ימי עבודה שהרכב היה במוסך ובמקרים שהיה צריך שכרתי רכב בשביל לעבוד, אז זה גם עוגמת נפש וגם הוצאות שלא קורות לי היום ולא קרו לי בעבר עם רכב פרטי. כיום עם מאזדה 323F ובעבר עם סובארו גראנד לאונה סטיישן. לאח שלי יש רנו לוגאן, זה לא רכב לצעיר רווק אבל התחלתי לשקול אותה בין היתר בגלל הטיפולים והחלקים הזולים. -
רכב לנסיעות פרטיות ולעבודות גינון - עד 30K.
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה שוב, אני רוצה ידני, פוקוס סטיישן אמרו פה שאין ידני ושהם חלשות מידי, ההעדפה שלי היא לא לסקודה וכל הגרמניות בגלל חלקים יקרים, ניסאן נוט גם כן בעיה שיש רק אוטומט, והיאריס היא גם אוטומט וגם מנוע 1.3. יש עוד הצעות או שאני יתחיל לחשוב על אופטרה, או טנדרים? -
רכב לנסיעות פרטיות ולעבודות גינון - עד 30K.
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מעדיף להמנע מהטנדרים אבל אם לא תהיה ברירה אני יקנה טנדר בסוף, סטיישן חשבתי והייה לי בעבר סובארו גרנד לאונה סטיישן, איזה סגנון סטיישן יכול להתאים לי אבל משהו מעל שנת 2002? כל הרכבים הישנים כשיש לך איזה תיקון לעשות זה בעסה כי כל תיקון זה השווי רכב, זה מה שקורה לי עכשיו עם המאזדה, -
רכב לנסיעות פרטיות ולעבודות גינון - עד 30K.
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הB3 עם מנוע 1.5, כמעט כל הנסיעות שלי הם לבד, השאלה מה זה אומר ציון נמוך? הרכב יתפרק לי במקרה של תאונה במהירות 40? בוקי היה לי בעבר טנדר סיטרואן ג'מפי שלפחות פעם בשבוע {אני רציני שאני אומר פעם בשבוע} היה במוסך והוצאתי עליו בשנתיים שהיה אצלי סכומים מטורפים עד שמישהי נכנסה בי והשביתה לי אותו למזלי, כי הוא היה לפני ראש מנוע בפעם השניה. העגלה שיש לי היא סגורה שמתאימה גם לרכבים פרטיים, עד 500 קילו, מובן לי שזה לא נראה טוב אבל לרוב האוטו לא עמוס בכל הכלים, אני כל יום מעביר את הכלים שאני צריך לאותו יום מהנגרר לרכב ובסוף היום מחזיר, אני עושה את זה גם בגלל גניבות וגם בגלל נוחות שאני לא צריך לנסוע עם נגרר ולחפש חניה לשני רכבים באזור המרכז , ברוב הגינות שלי לא צריך גם סולם וגם מכסחת אז רק שיש גם סולם וגם מכסחת יש לי בעיה קטנה ואז אני שם את הסולם במושב לידי. בן, הרכבים שהצעת הם 1.3 ולא נראה לי שהם יכולים לסחוב נגרר אפילו שהם דיזל, חוץ מזה שהם כ15K מעל לתקציב שלי וזה כבר מכניס לי גם את הנושא של ביטוח מקיף שיהיה יקר מאוד לגילי. -
רכב לנסיעות פרטיות ולעבודות גינון - עד 30K.
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שוב תודה על התשובות, בוקי אני מעדיף לא לקנות טנדרים מבחינת עלויות אחזקה, הדייהטסו אוטו נחמד אבל הוא עם מנוע 1300 עד 2007 ולא נראה לי שיהיה אפשרי לסחוב נגררת עם ה1300, מ2007 אין ידני, גם סוזוקי איגניס וגם היאריס הם עם מנוע 1300, הפוקוס יש אוטומט שנכנס בתקציב שלי, ידניות לא יודע אם יש, כרגע אין כרגע ביד 2 בכל אופן, אפשר עוד הצעות? לפי מה שאני רואה ביד 2 יש, סובארו C4 ,B3 סיטרואן ושברולט אופטרה שנכנסות לי לתקציב, איך הם מבחינת אמינות? איך הם מבחינת גובה כיסאות? נגיד במאזדה 6 הגובה כיסאות בסדר, חשוב לציין שהמאזדה שיש לי זה ה323F בין השנים 97/98, לא הלאנטיס סטיישן ואני מסתדר עם מה שיש לי רק שהיא ישנה ולא מתאימה לצרכי המשפחה, -
שלום לכולם, אני מחפש רכב 5 דלתות, צריכת דלק חשובה אבל היא פחות חשובה אם זה בא על חשבון אמינות. אני נוסע כ- K15/20 ומעדיף רכב עם מנוע 1.6 מינימום בשביל שיוכל לגרור נגרר כמה פעמים בשנה, עדיפות לגיר ידני. חשוב שהרכב יהיה גבוה ככל הניתן מכיוון שרכב נמוך מונע ממני לקחת איתי קרובי משפחה שמתקשים בכניסה למאזדה 323F שאני מחזיק היום. יש צורך שהמושבים האחוריים יתקפלו שיהיה אפשרי להכניס כלי עבודה ארוכים וכמובן שמשטח ההטענה יהיה נגיש ולא בעל מדרגה שתקשה על הכנסת והוצאת כלים מהרכב. התקציב כמו שצוין בכותרת הוא 30K אך אני מעדיף לקנות בפחות על מנת לא לבצע ביטוח מקיף. יש לציין שאני בטווח שבין גיל 24 ל-30 כך שהביטוח יוצא יחסית יקר בגילאים אלה. תודה מראש
-
העלות של דשא אלטורו היא כ20 ש"ח למ"ר ללא עבודה והובלה. דשא חזק זה האלטורו שאמרת, ויש את הדרבן גרס. בקשר למערכת השקיה, יש לך גם טפטפות וגם דשא? אם כן זה אומר מחשב 2 קווים או יותר, שיהיה יקר יותר מקו אחד, המחיר למחשב גלקון נע בין 400 לקו אחד ל700/800 ל4 קווים. החברה הכי מומלצת למערכות השקיה היא גלקון, מחשבים פשוטים לתפעול ועמידים לשנים ארוכות. אם תרצה עוד יעוץ בשמחה.
-
לא הייתי זקוק לו במקרה של תאונה אבל הביטוח שלי הוא מגיל 24 וכשהייתי צריך לבטח לנהג צעיר ליום אחד הוא עשה לי את זה בחינם, גם שאני רציתי לנהוג ברכב של אחי שיש לו מגיל 30 הוא הרחיב את הביטוח ליום אחד בחינם.
