Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. חתיכה שחורה קטנה. אפשר לרשום בגוגל צ'יפ למפתח רכב/אימובילייזר ולראות בתמונות.
  2. תכלת: מאזדה 2 כחול: אולי מיצובישי גלאנט? אדום: טויוטה קורולה/אווריס סטיישן צהוב:פורד פוקוס סטיישן
  3. לא מכיר אישית אבל יש ברחוב המכבים בפרדס כץ חברה מ.ב נגררים
  4. מן השמים תנוחמו שלא תדעו עוד צער,
  5. אף פעם לא שמתי עלשינוי בן תריס חשמלי לתריס רגיל, בשני הסוגים אתה לוקח מידה של הu תריס רוחב פנים פנים מוריד חצי ס"מ, גובה אתה לוקח מהאבן למטה עד לאבן למעלה מוסיף עוד 10 ס"מ בערך שזה עוד 2/3 שלבים, כמובן שאם יש לך תריס פלסטיק הייתי ממליץ להחליף לתריס מוקצף בגלל כל מיני יתרונות והסכום לא גדול אם העבודה מבוצעת לבד, בהצלחה,
  6. לרוב צריך לקצר את הוואל, אפשר עם דיסק ברזל, צריך למדוד מצד לצד ולהוריד 5 ס"מ אם אני זוכר טוב, עם המנוע אתה צריך לקבל סט מתאמים. חשוב לבחור עוצמה של מנוע לפי המידות של התריס, במידת הצורך להחליף וואל (צינור) ליותר גדול תלוי בגודל של המנוע שצריך. מבחינת הכנה אתה צריך הכנה של חשמל אז כמו שאיציק אמר אתה יכול לעשות עם תעלה חיצונית או חציבה, המנוע מגיע עם 4 חוטים, פאזה, אפס, הארכה, עליה וירידה. חשוב למדוד את המנוע ולשים בורג בפלסטיק בסוף שלו כדי שהוא לא יזוז בתוך הוואל שלו ובצד השני איפה שהפין גם כן לשים בורג שלא יזוז ויברח מהתושבת, לכוון את המנוע, צריך להוריד את המנוע עד הסוף למטה, לחבר את התריס בצד אחד להרים טיפה, להשוות את הצד השני שהאור יהיה שווה בפתיחה, ואז להרים את התריס עם כיוון תוך כדי אם צריך. בהצלחה.
  7. הוצאתי לפני חצי שנה בערך רישיון למשאית עד 12 טון לאחר שהיה לי רישיון לרכב פרטי 10 שנים בערך ועדיין היתה החובה הזאת לבוא למשרד הרישוי לפני התאוריה, שאלתי במשרד הרישוי שהגעתי להחתים אותם והאמת שהתשובה לא ממש סיפקה אותי "משרד הרישוי רוצה לבדוק שאתה כשיר להוציא את הרישיון" אם אני לא כשיר אז למה אתם לא לוקחים לי את הרישיון b? זה הנהלים אדוני, בזבוז זמן של האזרח והפקידים.
  8. nisim91

    כיוון חלון הזה

    שלום קודם כל תסגור את הכנף כמעט עד הסוף תראה אם המרווח אור שנשאר הוא אחיד ככה תדע כמה צריך לסובב את הבורג ולאן, הבורג שבתמונה זה אלן 4 והוא לכיוון הגלגלים ימינה להעלות שמאלה להוריד את הגלגלים, אם לא מסתדר המרווח עם הבורג שי עוד שיטה עם חתיכת עץ אבל זה כשיש ממש הפרש בין החלק העליון לתחתון, תבדוק אם יש את הרעש הזה כאשר שני הכנפיים בצד אחד ככה תבטל את האופציה שרעש נוצר מהנושק בין הכנפיים,
  9. כשעבדתי בטור מנעולן בארצות הברית והיה נאבד ללקוח המפתח היינו מוציאים מידות חיתוך למפתח חדש לפי מספר שילדה, חותכים מעדכנים במחשב רכב את המפתח החדש ותוך כמה דקות הלקוח היה נוסע עם מפתח חדש. אבל הכל היה דרך אתרים של הדילרים שהיית משלם בשביל המידות חיתוך אז אני מאמין שהיה נשמר מי ביקש מידות חיתוך לאיזה רכב. פה כנראה האקרים פרצו למחשבים של הדילרים ולקחו מידות חיתוך למפתחות.
  10. הוא התכוון לתחתית של הדלת שאפשר להגביה אותה )במידו ועשו הדבקה של ריצוף רוצים להרים את הדלת טיפה אז לא מחליפים דלת אלא החלק התחתון של הדלת מוחזק עם ניטים ואפשר להרים אותו לגובה הרצוי. הציר התחתון אמור להיות עם פין כמו הציר העליון, אם תצרף תמונה המצב יהיה ברור יותר.
  11. nisim91

    בעיית חשמל מוזרה

    אם אתה אומר שכל המטבח יושב על אותו מא"ז והשקע המדובר מוזן משקע אחר אז יש מצב שהתנתק בשקע שמזין את השקע שהתנתק ובגלל זה בשקע שפתחת הכל נראה תקין.
  12. הוצאתי לא מזמן על משאית. עשיתי מבחנים באפליקציה "ל" אחרי שראיתי שעברתי את הרוב הלכתי להבחן ועברתי. חשוב מאוד לקבוע טור. אם לא תקבע טור אתה יכול לשבת שם שעתיים/שלוש בכיף.
  13. יש את א.קרמר בתלפיות ירושלים לא יודע אם מתעסקים עם יחידה אחת אבל הם עושים הכל.
  14. אם יש מקום במטבח באזור הכיור זה יכול להיות טוב, לשים בשביל המים מחבר T צד אחד לחבר לקיר צד שני את הברז ניל של הברז מטבח צד שלישי ברז למכונת כביסה, בקשר לניקוז אתה יכול לקנות y שיתחבר אליו ניקוז של מכונת כביסה ושל כיור.
  15. אז מחר אני ינסה את ירון ונראה מה הוא אומר. תודה רבה לכולם בינתיים.
  16. התקשרתי לירון ואני ישלח את אישתי מחר בבוקר אליו בעז"ה. אלעד הייתי לוקח למוסך גבע אבל כמו שאמרתי אני לא יכול לשלוח את אישתי והילדה לבד למרכז עם רכב שעושה בעיות ואני לא יכול לקחת יום חופש כרגע בשביל זה. אם לא יסתדר עם ירון אני ביום שישי יסע אליהם למרכז כבר.
  17. תודה רבה. התקשרתי אליו הוא לא מתעסק עם סוג הרכב,
  18. תודה רבה על ההמלצה, מכיר את מוסך גבע ורציתי לעשות את התיקון אצלהם במהלך השבוע אך לי לא יצא להיות באזור המרכז ויש לי חשש לשלוח את אישתי והילדה עם הרכב בגלל הרעשים לכן אני מחפש משהו מומלץ בירושלים.
  19. כמו בכותרת מחפש מוסך מומלץ בירושלים לסיטרואן קסארה 2007, יש רעש מוזר מאזור הרצוע/ות. תודה מראש.
  20. שלום לכולם. יש לי רישיון לרכב כ11 שנים, אני רוצה להוציא רישיון למשאית עד 12 טון, הוצאתי טופס ירוק עשיתי בדיקת עיניים+בדיקת רופא, קבעתי תור לתיאוריה ואחרי התשלום אמרו לי שאני צריך להחתים גם את משרד הרישוי, התקשרתי למוקד הטלפוני לנסות להבין למה צריך להחתים גם את משרד הרישוי אם אין לי פטור מהתאוריה והפקידה אמרה לי שמשרד הרישוי שינו את החוק לפני שנתיים ורוצים לבדוק אותי גם, מישהו שמע על זה? נשמע לי ממש מוזר שצריך ללכת למשרד הרישוי להחתים
  21. אתה יכול לבדוק ביד 2 יש אנשים שמקבלים לחתונה/מהצבא מתנה ומוכרים חדש באריזה. קניתי את שלי לפני כמה חודשים של bekoב1000 חדשה באריזה בא טכנאי של החברה להתקין, מכונה שעולה בחנות 1500/600 קח בחשבון שאם אין לך קבלה אז אין אחריות אבל עדיין יבוא טכנאי של החברה להתקין לך.
  22. אתמול קיבלתי בוואטסאפ את זה(תמונה). שווה לבדוק באושר עד ראיתי באינטרנט שהוא נמכר בסביבות ה2000.
  23. מישהו??
  24. לא יודע אם בכל הגנים בארצות הברית זה ככה אבל יש לי חברים שגרים שם והם רואים דרך הפלאפון שלהם מה קורה בגן מתי שהם רוצים דרך הפלאפון. לא כדאי להתחיל להתעקש שזה יהיה המצב גם פה? או שזה כמו המצלמות בניידות/על השוטרים יעברו שנים רבות עד שיפנימו שזה מה שצריך ועדיין לא יעשו עם זה כלום.
  25. מישהו שמע/ ניסה את מצלמת נקסאר? המחיר הוא 179₪ מתחבר לאפליקציה בפלאפון, יש כרטיס זיכרון ועוד כל מיני פונקציות, על פניו נשמע טוב.
×
×
  • תוכן חדש...