Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. מקפיץ בקטנה, קניתי בלנדר מארצות הברית של חברת Vitamix דגם 5200, (מצורף קישור) Vitamix 5200 Blender,... https://www.amazon.com/dp/B008H4SLV6?ref=yo_pop_ma_swf על המכשיר לא כתוב כמה הספק watt של שנאי צריך, בשיחה עם חברת Vitamix נאמר לי שאני צריך שנאי של 3,000 watt מתמשך, בחוברת של המכשיר(יש בקישור של אמאזון חוברת להורדה) רשום שהמכשיר עובד גם על 220v ושיש כפתור מתחת למכשיר לשינוי מצב מ110v ל 220v. השאלה שלי היא למה אני צריך שנאי אם המכשיר עובד גם על 220v? תודה מראש לעונים, ניסים.
  2. מתעלק על השרשור. מה אתם אומרים על שנאי כזה למיקסר/ מטענים של כלי עבודה https://www.amazon.com/dp/B00ER52DMW/ref=cm_sw_r_wa_apa_D8hOBbQPDYCNB השקע נראה בתמונה שקע אמריקאי, לא מצאתי שרשום איזה שקע זה. אם זה שקע אמריקאי איך משנים אותו לארופאי? תודה מראש ניסים.
  3. קראתי פעם על מישהו שהיה מביא קוד שגוי לקודן. ואז שהיו מתקשרים מהמוסך הוא ידע שהתחילו לעבוד על הרכב.
  4. nisim91

    שכירות רכב בארה"ב

    אם לא מאוחר מידי בחיפוש רכב תיכנס לאתר הזה http://www.rentalcars.com/ שכרתי דרכם כמה פעמים רכב ולא היו בעיות. הוספתי ביטול השתתפות עצמית דרך חברת ההשכרה ב14$ ליום.
  5. nisim91

    שתיל פלפל גוסס

    בשביל להרטיב אדמה שהתייבשה ככה אתה צריך לשים את כל הכלי בתוך דלי מלא במים ל10 דקות, האדמה סופגת את המים וחוזרת לקלוט מים בהשקייה. תדאג שתמיד האדמה תהיה לחה כדי שזה לא יחזור למצב שהמים לא יקלטו.
  6. התכוונתי לעגלה סגורה עם רמפה שתוכל להכניס בה את הטרקטורון. אם יש לך עלות בשטח חקלאי עגלה אולי עדיפה כי גם תוכל להחנות אותה לייד הבית או באזור ייעודי ולשלם רק על ביטוח וטסט.
  7. תוכל לקנות עגלה נגררת, השקעה גדולה חד פעמית ואחרי זה רק ביטוח וטסט.
  8. אם למשל הוא קונה רכב בנבאדה ונוסע איתו לקליפורניה הוא יצטרך לשלם עליו מיסים שם?
  9. nisim91

    פריצת רכב

    https://www.uhs-hardware.com יש לך פה הכל. לא יודע אם הם עושים משלוחים לארץ, החברה של ישראלים.
  10. Vin number: KMHCT4AE6GU032536 לא מצאתי את הדגם מנוע שדיברת עליו בשום מסמך. אשמח אם תבדוק לי סופית באיזה מנוע מדובר. אם תוכל לבדוק איזה גיר יש לי ברכב אני אשמח. הגיר שיש לי הוא 6 הילוכים. תודה רבה לכולם על המענה.
  11. אדם. הi25 בקישור זה עד 2011 והאקסנט זה עד 09. רמי. הבחירה של הרכב הייתה בלחץ, בעייני לא הבחירה הכי נכונה הן מבחינת כוח מנוע והן מבחינת זה שאני רגיל לרכבים 5 דלתות, כרגע הרכב חדש ואמין וזה מה שאני צריך בשביל העבודה שלי (עושה בסביבות ה60k ק"מ בשנה) רציתי לרשום דגם מנוע כשפתחתי את השרשור אבל לא מצאתי איפה זה רשום. ברישיון רכב לא רשום, על המנוע רשום GDi. תודה מראש לעונים.
  12. שלום, ברשותי יונדאי אקסנט 2015, אני מעוניין לדעת האם יש ברכב שרשרת או רצועת טיימינג? אם קיימת רצועה מתי אמורים להחליף? הרכב עבר 48k ק"מ (30k mil). איזה טיפול צריך לבצע ? אני גר בלאס ווגאס (מזג אוויר מדברי) אם זה משנה. תודה
  13. השביתו לי 3 רכבים וכל פעם בא גרר עד לבית שלי לקחת את הרכב. הרכבים היו במצב נסיעה ועדיין בא גרר, היה לי רק ביטוח צד ג', נהג הגרר הביא לי 10% מערך הרכב מזומן/צ'ק ואת השאר חברת הביטוח הביאה. לא נשמע לי הגיוני שאתה צריך לחפש קונה לרכב שעבר תאונה שלא באשמתך.
  14. תודה רבה לכל העונים קודם כל. אני מבין שאין מה לבנות על עבודה בבתים, מה לגבי רכבים יצא למישהו להתקע בלי מפתח לרכב? בעקרון זה גם הרבה יותר כסף וגם לא כל אחד יכול לעשות את זה. אגב סיבת החזרה היא בגלל ההרגשה של הריחוק מהמשפחה ולא עקב אי חוקיות שבינתיים אני חוקי פה ועובד על הגרין קארד.
  15. שלום לכולם. לפני כחצי שנה עברתי לארה"ב ואני עובד כמנעולן שכיר, לרוב יש פה עבודה כל היום. במקום בו אני עובד כשמישהו צריך מפתח לרכב אנו מגיעים אליו ומייצרים לו מפתח כולל פגרום למחשב של הרכב במחיר שהוא קצת יותר זול מהיבואן. סוג המנעולים לבית בארה"ב שונה לגמרי מהמנעולים בישראל והמחירים בישראל יקרים בצורה משמעותית. כשחייתי בישראל לא נתקלתי בצורך של אנשים לקרוא למנעולן. שמעתי רק פעם אחת על מישהו שהצטרך מפתח חדש לרכב בגלל שהמפתח נהרס. אשמח לשמוע מכם האם הצטרכתם לקרוא למנעולן לבית מכל סיבה שהיא (איבוד מפתח לרכב/משרד, פריצה וכו'). השאלה נובעת מכך שייתכן שנחזור לישראל ואני מעוניין לדעת האם יהיה ביקוש לנושא. האם קיימת אפשרות להתפרנס כעצמאי מהתחום בישראל ? תודה רבה ניסים.
  16. הצחיק אותי איך שהתאונה הגיעה בדיוק בחצוצרה של סיום השיר.
  17. אני גר בוקומה חמישית בערך 40 מ' מכביש אם המושבות {יש קיר של הפחתת הרעש} ולפעמים אני מתעורר מאופנועים שחושבים שזה כביש מרוצים באמצע הלילה יש גם צפירות של משאיות לפעמים אבל זה יותר ביום.
  18. לא יודע אם כדאי לך ללכת אולי כדאי שתשלח מישהו, יש סיכוי שאם הוא גנב את הרכב הוא יודע ממי הוא גנב אותו .
  19. למסירה מתקן לתליית טלויזיה צמוד לקיר, ישבה על המתקן טלוויזית 42", אם לא ידרש בזמן הקרוב ילך לפח.
  20. שלום לכולם, יש לי נזילה מהסנרוף ברכב הגומיה החיצונית נפתחה בכמה מקומות ואני חושב שזה ממנה, אשמח להצעה לדבק שיכול להדביק את הגומיה הזאת. תודה רבה.
  21. התעסקו עם המערכת לאחרונה? יש לך מגבר?
  22. עשיתי לפני חצי שנה תאונה עם טוטלוס והורידו לי על ירידת ערך קודמת כששאלתי אם אפשר לבדוק ברכב שאני קונה אם הייתה לי ירידת ערך בשביל לדעת אם להוריד את זה מהמוכר נאמר לי על ידי הביטוח שהם לא עושים את זה אלא אם כן הרכב עובר טוטלוס ואז הביטוח {שרוצה לשלם כמה שפחות} בודק את זה.
  23. בדיוק עכשיו אני בחיפוש אחר רכב עם וו גרירה ליום אחד, באלבר הציעו לי סובארו פרוסטר אז אמור להיות להם.
  24. אסף אשמח אם תפנה מקום להודעה פרטית. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...