Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. הציוד נכנס גם ברכב סטיישן אבל זה מצריך להעלות אותו כל יום לבית משהו שלא אנושי, סיטרואן ג'מפי ודומיו יקרים לאחזקה אז אמרתי שאני ילך על רכב פרטי עם נגררת, היילקס לא נוח לעבוד איתו כי הכלים לא נכנסים בשלמות ואז צריך להכניס הכל באלכסון או לעשות חור בגג ואז בגשם יש בעיה, ובסכום שאני רוצה אם אני לא קונה נגררת אז זה 25K בערך אני קונה אחת ישנה מאוד,
  2. העסק הוא גינון, הייתה לי סיטרואן ג'מפי מסחרית והיא הייתה כל יומיים במוסך על משהו אחר וכל תיקון היה יקר אז אני רוצה לנסות נגרר ורכב פרטי. shellcase ברוב הנסיעות שלי אני לא יוצא לכביש מהיר ככה שלרוב אני לא אמור לעבור את ה70 עם הנגררת.
  3. במישור, עדיפות לתיבה ידנית,הגרירות הם למטרה עיסקית, בגלל זה ביקשתי שאם יש שאלות שאתם חושבים עליהם תשאלו כי לא עלו לי עוד פרטים שצריך.
  4. תודה אלעד, רכב עם כמה כוח סוס אמור להתאים לגרירה של עד 750 ק"ג?
  5. שלום, אני מעוניין לקנות רכב פרטי ונגרר ורציתי לדעת מה המגבלות של הנגרר מבחינת משקל או שזה בכלל קשור לרכב הגורר המשקל המירבי, טסט וביטוח לפי מה שקראתי זה בערך 400 שקל בשנה, איזה רכב עדיף לי לקנות שיגרור טוב ולא יעשה לי בעיות, עם כמה כוח סוס? רוב אם לא כל הנסיעות שלי עם הנגרר יהיו באזור המרכז, אם יש לכם עוד עצות או דברים שלא חשבתי עליהם אשמח אם תעלו. תודה מראש, ניסים.
  6. למסירה ספר רכב לסיטרואן ג'מפי עד שנת 2000 {1.9 TDI}.
  7. דשא סנטטי מגיע ברוחב של 2/4 מטר אז עדיף לך לקחת רוחב של 4 מטר ולחתוך יש קווים של התפר ועם סכין יפנית אתה חותך. יש בדשא סנטטי חורים של ניכוז מים. שמתקינים דשא סנטטי על אדמה אז צריך לשים מצע ופלריג ולקבע עם מסמרים מחשש של עשביה, אבל במקום עם מרצפות אפשר פשוט להניח את זה לא הייתי מדביק אפילו למקרה שתרצה להוציא את זה לניקוי או להחליף. פשוט מאוד לעשות את זה לבד. שבלול בקשר לשאלה שלך לעלות של 3*7 מטר, בגלל שצריך לקנות 4 מטר רוחב זה יוצא 28 מ"ר, מחיר של דשא סנטטי טוב נע בין 55/75 למ"ר .
  8. nisim91

    סיוטים בחלומות

    אני לא יודע איפה שמעת אותו ומה שמעת עליו אבל אני חושב שזה רב גדול, בן אדם עדין וטוב, אתה לא חייב להסכים איתי אבל אני חושב שתצטרך לשמוע אותו קצת יותר מאיזה סרטון בשביל לקבוע עליו דברים.
  9. nisim91

    סיוטים בחלומות

    אני בחור דתי ואני אומר לך חד משמעית רב שלוקח כסף זה לא רב, אם אתה רוצה לתרום לו אז בכיף אבל בשביל לקבל ברכה/ עזרה/יעוץ אני חושב שאם התורה נמצאת בו הוא לא אמור לקחת כסף על עזרה לזולת. אם אתה מכיר את הרב זמיר כהן ותרצה לדבר איתו אני ישלח לך בודעה פרטית את המספר שלו בשמחה.
  10. שלום, הבורג שהוא מדבר עליו נמצא קצת לפני הקסטה, אמור להיפתח עם T10/8, אתה מכניס לשם קצת גריז עם מגרזת והגריז נכנס לסליל שעובר בין הידית גז לקסטה וגורם לה להסתובב.
  11. אני עשיתי הסרת שיער בעצמות לחיים, סיימתי לפני כמה חודשים 12 טיפולים וזה לא עזר בכלל והייתי אומר שהצמיחה נהייתה מהירה יותר אפילו, יש לי עוד 2 חברים שעשו ולא עזר להם, מהחברה של הליזר ניסו להגיד לי ש12 טיפולים זה לא מספיק וצריך רק עוד כמה טיפולים, כששאלתי אם היא מוכנה להתחייב לי שאם אני לוקח עוד 12 טיפולים זה בטוח לא יצמח היא התחילה עם סיפורים שזה משתנה בן בני אדם אז אמרתי לה תודה, אבל לא תודה.
  12. לפני כשנתיים העברתי בעלות ממשהי ורכב שאח שלי קנה ללא נוכחות אח שלי הבאתי את הת.ז/דרקון של אחי את הת.ז שלי ויפוי כוח.
  13. בדקת את האפשרות שהצעתי לך? זה לא הוספת יד אלא הוספת שותף {אמא שלך} לרכב. תבדוק אם הביטוח מכסה במצב כזה ואם כן אז פתרת את הבעיה. אם לא אז אני הייתי הולך על העברת בעלות לאמא ועוד 3 שנים נראה מה יהיה. אני אישית פחות היה חשוב לי יד מאשר מצב הרכב בקנית רכב.
  14. תבדוק בעבודה שלה אם הרכב רשום על שניכם אם יבטחו אותה. כי יש אפשרות לעשות סוג של שותפות על הרכב { לא יודע איך זה עובד בדיוק}.
  15. תחשוב אולי לחכות עם התיקון הזה עד סוף החורף, כי אולי יהיו עוד ברד כזה.
  16. http://www.d.co.il/61389110/25825/ תנסה אצלם, לא יודע אם הם מוכרים לפי ס"מ
  17. לא הבנתי יש לך טפטפות? איך אתה רוצה לחבר את המחשב? זה לא יבטל לך את המים במטבח? בעיקרון מחשב ממש מומלץ זה של גלקון 7001 קו אחד. {עבדתי כגנן} והייתי מסביר ללקוחות דרך הטלפון איך לכוון אותו מרוב שהוא פשוט לתפעול, גם המחשב הזה כמו שכתב הבחור מעלי עובד על סוללה {מחליפים כל חצי שנה/שנה} מה שלא הבנתי זה האם אתה צריך ווסת לחץ מסנן מים? אם אתה כן צריך מחשב עם ווסת לחץ ומסנן מים זה יעלה לך בערך 450 ש"ח . בד"כ כן צריך ווסת לחץ כי אם לא תשים אז עם השנים שהצינורות יתישנו הטפטפות יתפוצצו לך.
  18. אולי לא הסברתי נכון. האינסטלטור אמר שכששוטפים את הבית אז חודרים קצת מים לחול ומזה נהיה לחות באדמה למטה ולאט לאט זה אוכל את הצינורות מברזל ולכן שהרמנו את הריצוף הכל היה חלודה.
  19. אני לא אינסטלטור עדיין אבל לפני כחודש כשהיה לנו את הפיצוץ בבית הזמנו אינסטלטור והוא אמר שהחול עם הלחות אוכל את הצינור {כנראה לא ממש הבנתי} אבל הוא צדק ובקירות הצינורות {מברזל} היו נראים כמו חדשים. אגב תיקון כזה היה אמור לעלות כולל שבירה וסגירה בערך 12,000 ועלה לנו כ2,000 כי עשינו את זה לבד.
  20. אצלנו הדירה בת 20 ולפני כחודש החלפתי את כל הצנרת בבית לבד ולא החלפתי את הצינורות בקיר {הם היו נראים מצויין} החלפתי בחלק מהם את המחברים. אני הבנתי שבגלל ששוטפים את הבית אז החול שברצפה נרטב ואז הוא אוכל את הצינורות ברזל שהיו מרכיבים פעם. ובקירות הקיר נושם ואז הצינור לא נאכל.
  21. יש לך את סוגי האלונים, עץ אדר.
  22. ההיביסקוס שהציעו פה בתחילת השרשור יכול להיות מצויין.
  23. הפיקוס הזה נקרא פיקוס בנימינה אבל אני לא הייתי מתקרב לפיקוסים השורשים שלהם נכנסים לביובים ולכל מקום אפשרי {תראה תמונות של סביון} הייתי הולך על צאלון נאה עץ ממש יפה אבל תתכונן לנקות הרבה, או שכמו שהציעו לך עץ לימון טוב מכל הבחינות. {אם אתה שומר מסורת תדע שעכשיו אסור לשתול כבר עץ פרי בגלל שנת השמיטה}
  24. לי יש ג'מפי שנת 98 מסחרית {נהג ו2 נוסעים לידו} הרכב די זריז ונחמד היה לי הרבה עוגמת נפש, אומנם דברים שהם עניין של בלאי אבל עדיין עוגמת נפש {ראש מנוע, ציריות, צמיגים, משולש, מזגן, ועוד כל מיני דברים קטנים}. אני חושב שהרכב נחמד מאוד, היה שקט שנה ו3 ימים בדיוק אחרי שנה ו3 ימים עלה על גרר עם צינור מים שהתפוצץ עקב לחץ במנוע וראש מנוע,
  25. nisim91

    הנעה בדחיפה

    אני מכיר את האות N אבל לא ידעתי שאפשר להניע כשהידית בN. אן לי רכב אוטומט אבל אם זכור לי נכון גם בN לא אפשרי להניע אבל כנראה שאני טועה אם אתה כל כך בטוח במה שאתה אומר.
×
×
  • תוכן חדש...