לי יש ג'מפי שנת 98 מסחרית {נהג ו2 נוסעים לידו} הרכב די זריז ונחמד היה לי הרבה עוגמת נפש, אומנם דברים שהם עניין של בלאי אבל עדיין עוגמת נפש {ראש מנוע, ציריות, צמיגים, משולש, מזגן, ועוד כל מיני דברים קטנים}. אני חושב שהרכב נחמד מאוד, היה שקט שנה ו3 ימים בדיוק אחרי שנה ו3 ימים עלה על גרר עם צינור מים שהתפוצץ עקב לחץ במנוע וראש מנוע,