Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. ברוך השב ישה. תודה רבה הוגש גם בקשה להמיר לאזהרה על שם אישתי. אעדכן בהתפתחויות.
  2. הרכב נקנה ממכרז ואני נרשמתי במכרז אז לא היה אפשרי לשנות שם אחרי הזכיה. לשנות עכשיו שם/להוסיף בת זוג זה להוסיף יד משהו שלא כל כך רציתי אבל אני רואה שזה מסבך אותי בדוח של מצלמה אז כנראה שנבצע את ההעברת בעלות.
  3. תודה רבה לכולם. ישה הרבה זמן לא ראיתי תגובות שלך אז או שאני פחות פה או אתה 😃😃 ביצעתי בקשה להעברת הדוח על שם אישתי. ביצעתי בקשה להמרת הדוח שלי לאזהרה. אחרי שיעבירו את הדוח על שם אישתי נבקש המרה לאזהרה על ה250₪ האלו גם כן. אני יכול לבקש להמיר לאזהרה את הדוח שלה עכשיו לפני שענו שהעבירו על השם שלה?
  4. תודה רבה. אישתי עם 9 שנים וותק וגם ללא שום דוחות אז לא רציתי שיקרה מצב שאני מעביר אליה את הדוח של ה250 ושורף לה את העבר הנקי וגם שלי נשרף עם ה500 ו6 נקודות. אבל אם הנקודות נמחקות אז שווה את הניסיון. תודה רבה. השוטר אמר לי שזה כבר שנתיים לפחות. אני חושב שזה מאז שפרקו את רשות השידור. שאני חושב על זה אני לא מצליח להבין למה ביטלו את השמאלה גם ככה לכולם יש אדום שלצד שאני הגעתי ממנו יש ירוק.
  5. תודה רבה. בדקתי עכשיו בגודל מפס גם כן ויש תמונות מ2018 שגם היה מותרת פניה שמאלה. וכן השוטר לא עומד שם סתם בטוח. בהפרש של רבע שעה אני ראיתי ש5 כולל אותי קיבלו דוחות. במידה והמירו לי את הדוח לאזהרה הנקודות נמחקות גם כן?
  6. שלום לכולם. היום בצהריים נסעתי בירושלים ופניתי שמאלה ברמזור שזכור לי שהיה מותר לפנות שם שמאלה. עצר אותי ועוד אחד מאחורי (זה הרגיש כמו טרמפיידה כי שניה לפני שעצר אותנו הוא שחרר מישהו ואחרי זה חזרתי למקום לראות אם יש באמת תמרור וסימון על הרמזור והוא עצר עוד מישהו) שוטר ואמר לי שאסור לפנות יש תמרור, אני מ2008 נוהג ללא שום דוחות אז ביקשתי ממנו שימיר לאזהרה.השוטר אמר לי שאם יהיה אפשרי הוא ימיר לי אחרי כמה דקות הוא חוזר אלי עם דוח 500₪ ו6 נקודות ואומר לי שיש לי עוד דוח על מהירות (250₪ בלי נקודות) מ31/03/25 על הרכב השני שעל שמי ואישתי נוהגת בו ולכן לא יכול להמיר לאזהרה. השאלה שלי היא כזאת. אם אני מעביר את הדוח של המהירות על השם של אישתי האם אני יכול לבקש להמיר לאזהרה את הדוח שקיבלתי היום? חשוב לי הרישיון שלי (אני עובד עם הרכב) אז אני מנסה לחסוך את הנקודות. תודה מראש.
  7. לא יודע למה שיהיה לסמיר משענת ראש? הוא מתעסק בשטיפת רכבים ולפי הודעות שרצות בוואטסאפ בלילה בגניבת רכבים שנשטפים אצלו עם אייר טאג. הייתי מנסה אצל מוסך נג'יב שנמצא גם כן בגבעון 0522211567 אם מגיעים מכיוון רמות מגיעים לצומת הראשונה(לפני הצומת המרומזר) של גבעון החדשה לוקחים שמאלה, אחרי זה שוב שמאלה לכיוון גבעון, מתעגלים עם הכביש ממשיכים ישר עד הצומת T פונים ימינה(השטיפה של סמיר אחרי הימינה היא בצד שמאל) בצומת ואחרי זה שוב ימינה המוסך נמצא אחרי 100 מטר בצד ימין.
  8. פרסום בקבוצת פייסבוק/וואטסאפ של השכונה שזה נמצא בה. אני מקבל לא מעט הודעות כאלו בקבוצת וואטסאפ השכונתי ומישהו מכיר את הבן אדם ומקשר בניהם.
  9. כמו שאמרו. המטרה הייתה להראות את כולם אבל עברתי שם שוב וצילמתי יותר טוב.
  10. בדיוק ראיתי היום ברמות ירושלים פיגו כזאת. צילמתי קצת מרחוק.
  11. שלום לכולם. אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב שבכותרת חושבים לקנות ולא מצאתי שום הע/ארות על הרכב פה ובאינטרנט. בתודה מראש ניסים.
  12. בטור ירושלמי דתי אני לא אוכל עם "כשרות" של צהר בעיני זאת לא כשרות, ברגע שאפשרי בישולי גויים מבחינה הלכתית זה בעייתי. באוכל חלבי זה הרבה פחות בעייתי מבשרי אבל עדיין אם יש לי מסעדה עם כשרות טובה/רבנות אני יאכל שם ואם יש צהר אני אפילו לא אכנס. מכיר הרבה אנשים שלא ישאלו מה הכשרות כי יסמכו על זה שזה רבנות אבל אם ידעו שזה צהר לא יכנסו/יחזרו. יש לי גיס עם עסק בשוק שעשה כשרות של מחפוד בלא מעט כסף כל חודש ומכשירים בשביל לקנות את כל סוגי הקליינטים.
  13. החזית פלסטיק מחוברת על 5/6 ברגים בד"כ(תוכל לצרף תמונה) תוציא אותם ואז הכיסוי פלסטיק אתה מפרק מלמטה ללמעלה. אם לא הולך לך חלק למעלה יש לך 3 קליפסים כאלו ואתה יכול לשחרר מלמעלה ללמטה. כמובן שהכל עושים אחרי שמוציאים מהחשמל. גומיות לא מחליפים אלא מחליפים את כל המאיץ/מנוע רק הגומיה בצד שמאל של המאיץ אפשרי להחליף וזה נדיר מאוד שהיא הולכת. אם אתה מאזור ירושלים אוכל לעזור לך עם החלק אם מאזור אחר אז כל חנות מיזוג אמורה למכור לך אם יש את החלק. אתה יכול לבדוק את זמינות החלק לפי הדגם המדויק של המזגן בחנות מיזוג.
  14. לגבי ברווז מה שצריך בשביל להחליף מאיץ בגדול זה מברגה עם מאריך/מברג ארוך וכוח בידיים לפתוח ולסגור 15 ברגים+- אם תרצה תשלח לי בפרטי הודעה ואעשה איתך שיחת ווידאו עם הסבר. לגבי השאלה שלך יוסי. יכול להיות רגש אוויר חוזר/סוללה (אם כבר מחליפים מחליפים את שניהם)
  15. בד"כ כמו שאיציק רשם זה מאיץ. נדיר יותר שזה לאגרים/גומיה במנוע.
  16. מקרה שקרה לי לאחרונה אצל לקוח. אחרי 7 שנים +- מההתקנה(תדיראן) הלך לו קבל של המנוע מאיץ ביחידה הפנימית. לא השאירו פתח שירות להחלפת הקבל היה צריך לפתוח גבס. פתחתי עם מולטיטול את הגבס החלפתי קבל והוא הביא איש גבס שישים לו פתח שירות 60×120 לשירות עתידי. אין מה לעשות צריך פתח שירות למזגן ופתח של 60×60 בד"כ לא מספיק/יספיק ויחייבו אותך על כל פעולה במזגן הרבה יותר עבור האקרובטיקה של הטכנאי. כדאי לשים עכשיו פתח שירות נסתר 60×120 ולא לסגור חזרה עם גבס ולפתוח עוד כמה שנים בתקלה הבאה.
  17. אולי זה משהו שאפשר לתקן בpdr? זה נראה נזק לפס ניקל לא?
  18. עברו כמה חודשים אבל אני חוזר לעדכן בשביל העתיד. הייתה קונה לרכב וכשבאנו להעביר בעלות אמרו לנו שלא אפשרי להעביר בעלות ללא צוואה שמורישה את הרכב לאישתו. הרכב ישב 3 חודשים+- בצד עם התנעות וסיבוב קצר פעם בשבוע/שבועיים עד לקבלת אישור שהירושה עברה על שם אישתו. השבוע העברנו את הרכב על שם אישתו (לא נוספה יד) והעליתי את הרכב למכירה שוב. בתקוה למכירה מהירה. תודה רבה לכולם. בתקווה לבשורות טובות אמן.
  19. nisim91

    לימוד נהיגה באשקלון

    יש לי חבר מורה נהיגה בירושלים ובעבר הוא היה טסטר, הוא אמר לי שבמודיעין יותר קל לעשות טסטים בגלל רוחב הכביש ודלילות התנועה לעומת ירושלים. תוכלו להתייעץ איתו 0544915740 אסף. כל עוד והרכב אוטומט ההנדברקס לא אמור להשפיע על מהלך הנסיעה אלא רק בחניה ואחרי שלומדים איך להוריד אני לא רואה הבדל בין חשמלי למכני.
  20. תודה רבה לך היורשת הגדולה היא בת 14 (עדיין לא יורשת) אנסה את הדרך שאמרת ואעדכן בהתפתחויות. תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...