nisim91
-
הודעות
455 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nisim91
-
יש בכל מזגן כפתור הדלקה ידני באזור של הכרטיס. תשלח תמונה של הכיסוי פילטרים פתוח אסמן לך איפה הכפתור. אם המנורה לא נדלקת יכול להיות שהפיוז נשרף והחלפת כרטיס לא תעזור כי יש משהו ששורף אותו(בד"כ מנוע מאורר)
-
יש כפתור להפעלה ידנית מתחת הכיסוי חזית בצד ימין. תלחץ עליו תראה אם המזגן נדלק.
-
גנרטור רגיל/מושתק לקמפינג מה אני צריך לדעת?
nisim91 פרסם הודעה בנושא של cohen motor 377 בתוך אוף-טופיק
אנחנו כל שנה עושים בגני חוגה עם אוהלים, אחי עם המשפחה, כמה חברים ואנחנו, מקרר פחות קריטי בעיני זה ממש קרוב לבית שאן(10/15 דקות נסיעה) בבוקר נוסעים לקנות מה שצריך ובערב קופצים שוב לקניות. יש שם גם מכולת שיש בה כמעט כל מה שצריך. מביאים אמגזיות, מנגל, צידניות עם קרח ובקבוקי מים קפואים ששומרים על הקור בצידניות עד שמפשירים ושותים אותם. מקפיאים גם חלב ששומר על הקור בצידנית ומפשירים אותו שצריך. לגבי מזגן עדין לא מצאתי פתרון אבל יש בריכות עם מים קרים מאוד אז כשחם נכנסים למים. לא חשבתי על מצנן לאוהל יש ביד 2 אני רואה כאלו ב300/800₪ אפילו חדשים. אשמח לדעת אם יש פיתרון לעניין החשמל. קבל מאריך לא רלוונטי במקום שאנחנו הולכים אליו אז לא גנרטורים. -
-
אם נכנס ל3 שניות ויוצא. יכול להיות קבל. יכול להיות מדחס תפוס. ויכול להיות שתצטרך קבל עזר. תעלה סרטון מה הוא עושה ויהיה יותר אפשרות לעזור.
-
- 9,338 תגובות
-
- 15
-
-
-
תביעה מחברת אוטובוסים עקב פגיעה מעגלה נגררת
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא מעט נסיעות עם עגלות. על בסיס חודשי. כמעט תמיד היה לי וו גרירה על הרכב והיום יש על שני הרכבים. אתה צריך להבין שבמיקום שהייתי עם הרכב אני כבר לא רואה את הגלגל ואולי גם את העגלה במראה בצד ימין. דיברתי אתמול עם הביטוח ועם חברת העגלות וזה מה שהם אמרו לי גם כן. יש סיכוי שצריך לשלם פעמיים השתתפות עצמית?(הבחור מההשכרה אומר לי שכן אבל אני רוצה להאמין שלא) -
תביעה מחברת אוטובוסים עקב פגיעה מעגלה נגררת
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כמו שאמר tan tan הצומת בעייתית מאוד ומי שמכיר אותה יודע איך צריך לנסוע שם ומי שלא מכיר יכול לעמוד המון מחזורי רמזור עד שיגיע לצומת עצמה. אם כל הרכב וחצי עגלה כבר עברו זה אומר שהייתי כבר בתוך הנתיב (בערך 5 מטר) ואין לי איך להימנע מהתאונה, סבבה יכולים לתת לי דוח על קיפוח זכות של האוטובוס(שגם נדחף בג'ונגל)אבל זה לא מתיר לאוטובוס להכנס בי לא ככה? שאלה ששאלתי בפתיחה מי אמור לטפל בתביעה כזאת ביטוח העגלה או הרכב? -
תביעה מחברת אוטובוסים עקב פגיעה מעגלה נגררת
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הרכב מימין לא נותן זכות קדימה אלא יש לו רמזור אדום. למי שמכיר את הצומת זאת צומת שעשו בה שיפוץ לפני שנה +- ומאז הפקקים שם בלתי נסבלים מי שמגיע מאיפה שאני מגיע יכול לעמוד 15/20 דקות ב100 מטר לפני הרמזור כי כולם נדחפים וחוסמים את הצומת באדום. מי שמכיר את הצומת ואני והנהג אוטובוס כנראה מכירים את הצומת, באים בנתיב השמאלי שהוא זורם יותר ואז עד הצומת הבאה נכנסים את כל הנתיבים ימינה. האוטובוס והסקודה האפורה באו מהנתיב הימני, אני והסקודה השחורה באנו מהנתיב האמצעי. הנהג אוטובוס כנראה נתן לי זכות קדימה אבל פספס את זה שאני עם עגלה והמשיך לנסוע ונכנס בעגלה. זאת הזווית ראיה שלי כי כל הרכב שלי עבר ורק ברגע שהגלגל של העגלה עובר את האוטובוס רואים שהעגלה קופצת. -
תביעה מחברת אוטובוסים עקב פגיעה מעגלה נגררת
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מצרף סרטון מצד האוטובוס רואים שהוא נוסע ונכנס לי בעגלה. בנוסף העגלה לא יכולה הגיונית לזוז לכיוון האוטובוס אלא האוטובוס צריך להכנס בה. צומת רמות ירושלים למי שמכיר. Screen_Recording_20250717_184158_Chrome.mp4 -
שלום לכולם. בתאריך 2.2 נסעתי עם עגלה נגררת (שכורה)נכנסתי לנתיב ימינה בשביל לפנות ימינה בצומת הקרובה, אחרי שנכנסתי כמעט כולי הרגשתי מכה בעגלה, ירדתי מהאוטו וראיתי שאוטובוס נכנס בי בביטנה של הגלגל של העגלה. הסרטטי את האוטובוס ואת מה שקרה והמשכתי הלאה בחיים, התעקם קצת בעגלה יישרתי את זה אמרתי לבעלים והוא ואני אמרנו שטויות לא שווה לתבוע אותם. היום אני מקבל שיחה מהביטוח של החברת אוטובוסים שהם תובעים אותי על 9,040₪ על הנזק לאוטובוס. אשמח לעזרתכם קודם כל האם הביטוח של העגלה או הביטוח של הרכב אמורים לטפל בזה? דבר שני הדוח שמאי לא מדויק בעליל רשום שם על שריטות שלא בגובה של הביטנה של העגלה בכלל, דבר שלישי אם באמת המכה הייתה כל כך חזקה איפ. החתיכות של המילוי פחחים שנשברו נמצאות בסרטון שלי? דבר רביעי האם אני יכול לתבוע אותם בחזרה על יום עבודה שאני אבזבז בבית משפט? ניסיתי להגיד להם את כל הטענות האלו והם בשלהם. אני מצרף קישור ליוט יוב לסרטון שאני עשיתי כי הוא לא נותן לי להעלות אותו כי הוא כבד מידי. תודה שוב מראש ניסים.
-
תבדוק מחיר של מגש חיצוני. לגבי להחליף יחידה פנימית רק(מאייד) אם זה אינוורטר לא יהיה אפשרי להחליף לחברה אחרת ולא בטוח שתמצא רק מאייד. אם זה on/off לא תמצא משהו חדש ואם תמצא חדש זה יבוא רק פנים וחוץ ואז תחליף כבר לאינוורטר. החלפה של כל המזגן זה עלות של 15/20 אלף. לשים מגש במידה ואפשרי להכניס לשם יעלה לך 1000₪+-
-
תצלם את הסוללה אם היא סתומה אז צריך ניקוי , בכל מקרה במצבים כאלו כל עוד והמזגן עובד תקין אז בד"כ שמים מגש חיצוני ושוכחים מזה עד לבעיה הבאה.
-
תעשה מה שהבחור מעלי אמר. בנוסף תנשוף לפיתוח הניקוז במזגן אולי הסתיימה במזגן לפני הצינור ניקוז.
-
לבדוק את הניקוז שלא סתום בצינור ובתעלה. ובאלקטרה יש סיפון שצריך לבדוק שגם הוא לא סתום, אם אין את הסיפון אז להתקין אחד כזה.
-
תמיד עדיף שיהיה את שני הפילטרים. אם יש לך אוויר חוזר בחדרים אז האוויר שחוזר משם אין לו פילטרים ואז הפילטר על היחידה מסנן את מה שנכנס משם. בכללי את הרשת על האוויר חוזר מנקים פעם בחודש וחצי+- תלוי בשימוש ואת הפילטר על היחידה מנקים פעם בפעמיים של ניקוי הפילטר האוויר חוזר משמע פעם בשלוש חודש+-
- 8 תגובות
-
- 1
-
-
התייעצות על תאונה שקרתה לי לפני כמה חודשים.
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הרכב כשיר לנסיעה לפעמים יש תקלה מרדר ימין במחשב ולפעמים בעצירות הוא מתריע סתם, אני יכול לתבוע את חברת הביטוח שלו בתביעות קטנות? הוא הודה לי אבל לביטוח אמר תעשו מה שאתם חושבים ואחרי זה אמר להם שהוא רוצה לשנות גרסה ולהודות אבל אין לי איך להוכיח את זה. -
התייעצות על תאונה שקרתה לי לפני כמה חודשים.
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
שמאי קבע 21,000+- אתה רק סיבכת את המחשבות שלי עם הדעה שלך 😃😃😃 אני הייתי בטוח ב100%שהוא אשם ואז הגיע הסרטון שערער אותי אמרתי נתייעץ עם הקהל הרחב שהוכיח את עצמו עם הדוחות שקיבלתי שעיין לא בכיתי לך עליהם מרוב לחץ בעבודה 😃😃😀 השבוע הביטוח שלי התקשר אלי לבדוק מה אני רוצה לעשות ואמרתי להם בנציעם אני עדיין חושב. לא ניסיתי להיות חכם פשוט לא שמתי לב אליו. איך זה קרה אני לא יודע אחרי שראיתי את הסרטון אמרתי לעצמי אותו דבר איך לא שמתי לב אליו?!?!. לאחרונה משום מה אני מפספס הרבה דברים. הבעיה היא שאם אני רוצה למכור את הרכב לפי מה שהעו"ד של הביטוח שלי אמרה אני אהיה חייב לכתוב עם הקונה שההורדה במחיר נבעה עקב התאונה. ואם ההורדה תהיה פחות מ21 אז השופט יפסוק על פחות. אני בינתיים נוטה גם לכיוון הזה כי כרגע אני לא מתכוון למכור את הרכב וגם הנזק לא באמת מורגש בנסיעה חוץ ממיכל ווישרים שנשבר ומצריך החלפה שאת זה אבצע וגם ככה השוק שלו על הפנים ש21 מתחת למחירון זה יהיה בערך המחיר שאני אקבל עליו. -
שלום וברכה לכולם. מקווה שזה הנושא האחרון שאני פותח ביעוץ המשפטי 😄😄 לפני כמה חודשים נסעתי ישר עם הרכב ורכב אחר יצא מחניה במקביל למדרכה (מצרף סרטון שקיבלתי מהנהג השני לאחר הסרוב של הביטוח)לא שמתי לב אליו ונכנסתי בו. לקחתי שמאי פרטי, הוצאתי דוח גלובלי ותבעתי את הביטוח שלו, הנהג שיצא מהחניה הפעיל את הביטוח שלו על הנזק ואמר לי שהוא אומר לביטוח שאם הוא אשם שישלמו לי הגשתי את כל הפרטים לביטוח שלי והם הגישו תביעה לביטוח שלו, הביטוח שלו סרב לשלם בטענה שהנהג שלהם לא אשם, שהסברתי לנהג השני את המצב שהביטוח רוצה שאני אפעיל את הביטוח שלי גם כן הוא כעס והתנצל ואמר לסוכנת ביטוח שלו שהוא רוצה לשנות את הגרסה לזה שהוא מודה ושישלמו לי אך הביטוח שלו אמר לו שהוא לא יכול לעשות את זה עכשיו. אשמח לדעת מה הייתם עושים במצבי, 1: מפעילים את המקיף וסופגים את ההשתתפות עצמית, את העלות שמאי(שהיה לא זול בכלל משום מה) ואת עליית הפרימייה? 2: מפעילים את המקיף ותובעים את הביטוח של הנהג השני שאולי יחזירו את ההשתתפות עצמית? 3: ממשיכים לנסוע עם הנזק ותובעים בבית משפט שיקח נצח לפי מה שהבנתי מהביטוח שלי? אשמח לדעת מה אתם חושבים מי אשם בסיטואציה של הסרטון. תודה מראש ניסים. סרטון ממצלמת רחוב.mp4
