Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. כמו שכתוב בכותרת אני מעוניין לדעת על מה משלמים שמגיעים לטסט על הרכב עוד 103 ש"ח בסולר, {בבנזין זה 96} לא מספיק להם האגרה?!
  2. תנסה לפתוח שרשור בטכני על דבר כזה.
  3. המשאית נכנסה לפני זה {נראה שבמשאית אחרת} ואתה יכול לראות בתמונות שכל השמשה שלה שבורה אז זה לא אפשרי להמשיך ולעצור במקום בטוח יותר.
  4. מספיק להגיד אני גנן או שצריך לפרט: תשתו תאכלו תעשנו פתחו חלון תסגרו תעשו מה שאתם רוצים רק תכנסו עם נעלים כי יש קוצים וזבל ברצפה.
  5. אני ראיתי משהו הפוך, תתארו לכם שאתם רואים פקח שם דו"ח למישהו עם משאית ואיך שהוא שם את הדו"ח הנהג משאית {הר אדם}רואה אותו אתה רואה את הפקח דפק את הריצה של החיים שלו.
  6. התכוונתי ששום דבר לא ימנע ממנו להזיז את הפטריה אפילו אם תכניס אותה באדמה.
  7. תהיה בטוח שאם איזה ערס או כל אחד שירצה להגיע עם הרכב עד הבית לא יעצור אותו הקיבוע של הפטריה לאדמה.
  8. יש מצב שיש לך נזילה של שמן ואתה מריח ריח של שמן שרוף? קרה לי ברכב הקודם.
  9. לפני חודשיים קניתי סיטרואן ג'מפי {שלי מסחרית אבל יש גם מקומות} בהמלצת חבר בפורום vladclar, בנתיים אני מרוצה מאוד והאוטו נוסע ונוסע ונוסע בוא נגיד שכבר הספקתי לנסוע לטבריה פעם אחת וירושלים 3 פעמים, מבחינת דלק, שלי זה 1.9TD לא HDI אז הוא לוקח קצת יותר דלק אבל הצלחתי להגיע איתו בנסיעה מעורבת ל1:13.
  10. בד"כ לא מקבעים אותה כי מה הסיכוי שמישהו באמת ירצה להזיז אותה.
  11. נראה לי פשוט להרים את האוטו על ג'ק ולמשוך משם את הפטריה.
  12. כמובן שהעבודה היא גם יקרה אבל נראה לי שהחלקים יותר כי כמה זמן לוקח לחפור בור להכניס כבלים ולסתום. לעומת זאת הכבלים העמודים הרמזורים הארון של החשמל זה מחיר משמעותי. אז למה פשוט לא להוציא 4 ברגים מהרמזור ולהעביר אותו למקום אחר את הכבלים תחתוך כנ"ל לגבי הארון.
  13. אבל אם המחיר כזה יקר אז למה לא להוציא אותם ולהעביר למקום אחר?
  14. שווה ללכת לבדוק שהתמרור אכן קיים ומוצב כנדרש (זוג תמרורים, אחד בכל צד של הכביש) אם אין תמרור או שאחד התמרורים חסר אז יש קייס לטעון שהמהירות המותרת 90 קמ"ש ואז הקנס צריך להיות 250 שקל ללא נקודות. היום קיבלתי עוד קנס בדואר על אותו יום באותו בכביש בדרך חזרה, הפעם ב 107 קמ"ש , מה אפשר לעשות? ללכת ולהוריד את התמרורים :-D
  15. תנסה לדבר עם חברת אורדן יש להם מגרש {ענק} במושב אחיסמך, מול לוד. אם תרצה יש לי מספר של האחראי במגרש הזה.
  16. למה לקנות eBay אם אתה יכול לקנות מפירוקיה? יש פירוקיה במושב אחיסמך קניתי ממנו פקד למזגן+ראש לידית הילוכים+גומייה לחלון+פלסטיק כיסוי לרמקול לסיטרואן ג'מפי ב100 שקל {רק על הפקד למזגן רצו 250 במקום אחר}. זה חברת אורדן יש כמה סניפים לפי מה שהבנתי, יש לי את המספר של האחראי באחיסמך תגיד לי אם תרצה.
  17. אני היה לי אותו דבר בסיטרואן ג'מפי שקניתי, והתקנתי שלט{זוג שלטים} נוחות ב350 ש"ח.
  18. שאומרים שהדלק ירד מדברים רק על בנזין זה תופס גם לסולר או שהסולר לא יורד?
  19. אן לי רישיון על אופנוע ולא ניסיתי לעשות אף פעם אבל עדיין אני מאמין שיש לך כמה שיעורים ראשונים בתוך המגרש ושם מלמדים אותך הכול עם הקונוסים והכול ורק אחרי זה אתה יוצא לכביש הראשי. זה לא שעל השיעור הראשון אתה יוצא לכביש אז כנראה שמלמדים משהו ולא סתם נותנים לך אופנוע אומרים לך סע איתו במגרש תיפול תקום תיפול תקום עד שתלמד.
  20. סמוך עלי שזה אפשרי לעבור טסט גם בלי שיעורים אני אישית מכיר סיפור שכששמעתי את זה הייתי בהלם הוא לא שילם פשוט עשה משהו שמצא חן בעני הטסטר {אגב מי שהעבירו אותו החליק איזה 4 פעמים עם האופנוע והוא הוציא רישיון לפני איזה חודש}
  21. נשמע לי ממש מוזר שאחד שלא עלה על אופנוע בחיים שלו יעשה מבחן שליטה ובמקרה שהוא מצא חן בעני הטסטר הוא עולה על הכביש עם אופנוע.
  22. אם יש לי 3 שנים רישיון על רכב אז אני עושה רק מבחן שליטה {זה טסט?} ויש לי רישיון על אופנוע?
  23. אני יודע שחפרו על זה פה אבל לא מצאתי תשובה עניינית לשאלה שלי. אני מעוניין להחליף מים ברדיאטור {יש לי מי ברז עכשיו} השאלה שלי היא האם ההחלפה יכולה להזיק למנוע אם כבר נוצרה אבנית ועדיף להשאיר את מי הברז או להחליף למים ופה נכנסת השאלה הבאה איזה סוג מים שמים בסיטרואן ג'מפי 1998 בספר רכב כתוב לי רק מק"ט של המים שזה מחייב אותי לקנות מהם. ועוד שאלה על הדרך בספר רכב כתוב לי לשים שמן 10w40 או 15w40 כבר קניתי בטעות 5w40אם אני ישים את זה זה יותר טוב {הבנתי ש5w40זה הכי טוב לסולר} או להחזיר ולקחת מה שכתוב בספר? תודה מראש לעונים.
  24. זה תלוי מאיפה אתם עוברים לאיפה תחשב כמה דלק זה עם רכב קטן ואם יש לך כאב ראש לנסיעה הזאת וכמה עולה להשכיר רכב כזה +דלק ואם אתה מסיים את ההובלה בפעם אחת או שיותר {אם זה נגיד 5 פעמים הלוך חזור ברכב גדול אז אתה חייב להשכיר כי ברכב פרטי זה יהיה 20 אם לא 30 פעם}וכנראה שתבין מה התשובה.
  25. התבלבלתי אם תוכלו להעביר לטכני אני אשמח תודה ומצטער.
×
×
  • תוכן חדש...