שווה ללכת לבדוק שהתמרור אכן קיים ומוצב כנדרש (זוג תמרורים, אחד בכל צד של הכביש)
אם אין תמרור או שאחד התמרורים חסר אז יש קייס לטעון שהמהירות המותרת 90 קמ"ש ואז הקנס צריך להיות 250 שקל ללא נקודות.
היום קיבלתי עוד קנס בדואר על אותו יום באותו בכביש בדרך חזרה,
הפעם ב 107 קמ"ש ,
מה אפשר לעשות?
ללכת ולהוריד את התמרורים :-D