Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. מופקע?! ממש לא תעשה חישוב שלפי החוק חובה 28 שיעורים זה כבר 2800 שקל לפי 100 לשיעור משהו שבקושי קיים היום. ברוב המקרים עוברים טסט שני זה עוד 1200 בערך איזה 450 למורה ועוד אגרה לא זוכר כמה סביבות ה600 לטסט כולל האגרה. אז הוא יצא בזול לפי מה שהבנתי היום קבלנות זה בערך 4,500/5,000
  2. שלום לכולם. למי שקורא את השרשורים הקודמים שלי אני עדיין בהתלבטות אחר רכב עכשיו אני בוחן את היונדאי H1. השאלה שלי היא האם מישהו יודע כמה יעלה לי אוברול או גיר {שני הדברים הכי יקרים ברכב}. והאם במכון בדיקה לפני קניה יכולים לדעת אם שמו שמן דבש במנוע? תודה מראש.
  3. טוב. תודה רבה לכם על התשובות נראה אולי אני אקח את הרכב לאיזה מוסך שיבדוק לי מה הבעיה שם.
  4. עכשיו דיברתי איתו והוא אומר שהדיפרנציאל לא מחובר בגלגל השמאלי {נשמע לי הזוי שאם זה פשוט לחבר איזה חלק ויש את החלק למה הוא לא מחבר}אז שאלה אחרונה להיום האם יש מצב כזה שזה פשוט לא מחובר או שזה יותר מסובך להרכיב את זה או כל תשובה אחרת תתקבל בברכה.
  5. תודה רבה רבה על הפירוט הברור. שאלה נוספת יש אפשרות שדיפרנציאל אחד עובד {גלגל ימני} והשני לא עובד {גלגל שמאלי}?
  6. הוא אמר משהוא על הגלגל האחורי השמאלי וגם בא איתי לגלגל האחורי להראות לי שזה מנותק. השאלה מה זה יכול להיות אם לא לוקרים?! חבל לי לקחת אתו לבדיקה {בערך 1000ש"ח} ובסוף לדעת שתיקון של דבר כזה עולה 10K+-.
  7. אז איזה נעילה יש בגלגלים האחוריים כי בעל הרכב אמר שבגלגל הימני זה מחובר ובשמאלי זה לא מחובר {תקין אבל לא מחובר} ותודה על התשובה המהירה.
  8. אני מעוניין לקנות טויוטה היילקס והבחור שמוכר אותה אומר שיש בעיה בלוקר שמאלי אחורי. לפני שאני לוקח לבדיקה אני מעוניין לדעת האם יש משהו שיודע כמה עולה לוקר שמאלי אחורי. ושאלה נוספת האם יש מצב שאם הלוקר לא תקין אז גם הדיפרנציאל לא תקין והבנתי שתיקון של דיפרנציאל יכול להגיע גם ל20K. תודה מראש.
  9. יש לי גם גרנד לאונה וקרה לי ולגיסי את זה לפני איזה 4/5 חודש פשוט ניתקתי את האזעקה עם המפתח. {כנראה זה התקופה של מחלת האזעקות בגרנד לאונה} תרשום בבקשה אם תיקנת את זה ואיך. תודה מראש.
  10. nisim91

    נהג מיכלית דלק

    לגבי שעות או הובלה אני בטוח שהוא אמר לי שזה לפי הובלה. את הסכום להובלה אני לא זוכר.
  11. nisim91

    נהג מיכלית דלק

    אם זכרוני אינו מטעה אותי דיברתי עם נהג בפז שהייתי מתדלק הוא אמר לי 150 ש"ח להובלה {שוב אם אני זוכר טוב}. אבל נראה לי קשה מידי כל היום להיות לבד וזה משאית שזה מצריך יותר ערנות מרכב.
  12. nisim91

    למה יש גדר הפרדה.

    ואז בכלל יהיה לך פקק רציני במחלף שיבא. אני חושב שפשוט יורידו את זה וזה יפטור הרבה בעיות.
  13. nisim91

    למה יש גדר הפרדה.

    אם תעבור שם שוב ותסתכל ביציאה משיבא לכביש 4 הנתיב מתחיל ב2 נתיבים ואז מתפצל נתיב אחד ל471 והשני ל4 אז הימני זה נתיב האצה סביר מאוד בשביל להאיץ ויש לך כניסה של שני נתיבים ל471 בהמשך ככה שזה אמור להיות מעולה אם יורידו את הגדר הזאת {זה ממבט עניי שאני קטונתי מלהיות מהנדס} ובקשר לקוקה קולה ביציאה מבני ברק/גבעת שמואל עשו עוד טעות שכנראה לא ניתן למנוע אותה זה שתחנת האוטובוס באמצע הנתיב האצה וזה גורם לאנשים לצאת מהנתיב האצה לכביש מהיר במהירות אפסית זה מה שנראה לי הגורם לפקק עד לבר אילן ולא הכניסה לבני ברק/גבעת שמואל.
  14. nisim91

    למה יש גדר הפרדה.

    אז אני נוסע שם ממוצע פעם בשבוע. לפני חצי שנה זה היה כל יום ואם אתה לא מהאזור אז אתה לא יודע אבל אחרי בערך 200מ' של הגדר אתה יכול לעלות כבר להילוך חמישי אז בגלל זה אני חושב שהבעיה היא בגדר.
  15. nisim91

    למה יש גדר הפרדה.

    אני לא מהאלו שנכנסים למחלפים האלו. אני ממשיך ישר לכיוון צפון וכמעט כל פעם קורה שם בלימות חירום כי אתה ממשיך ישר ופתאום הגאון שלפניך "נזכר" שהוא צריך ימינה ועוצר לך באמצע נתיב. אני עדיין לא מהנדס אבל אני מאמין שאם יבטלו את הגדר הפרדה הזאת זה יפתור את הבעיה. כי הרבה נכנסים משם בשביל מחלף קרית אונו/כביש המכבית ואם תתן להם להמשיך עם התנועה עד המכבית אז הם יתמזגו באמצע וזה ימנע לך עומס במחלף אלוף שדה. חוץ מזה הגדר שם ממש מפחידה. הנתיב קצת קטן ויש לך בורות ביוב אז כל פעם אתה מפחד שיהיה לך בור ביוב ותגיע למעקה איתו. שאני שם לרוב אני נמצא בנתיב אמצעי.
  16. אני מעוניין לדעת למה יש גדר הפרדה בן מחלף אלוף שדה למחלף בר אילן {כיוון צפון} כל יום מחדש יש פקק רציני לכניסות לתל השומר וקרית אונו וכולם עוקפים בסוף הטור וזה יוצר פקק גם למי שממשיך ישר ולא רוצה להיכנס למחלף. למה לא להוריד את הגדר לעשות 5 נתיבים?! תודה מראש.
  17. חברת אוויס משכירים לצעירים אבל תתכונן למחיר יקר. ונראה לי רק באשראי. אם יש לך באזור של הבית חברות קטנות אני מאמין שיעשו לך במזומן.
  18. בד"כ הפיוזים בתוך הרכב נמצאים מתחת להגה יש רכבים שזה בצד איפה שהדלת.
  19. יש טריק ישן {יש את זה אצלי ברכב} לחבר חוט עם כפתור למנוע וברגע שאתה מוריד את הכפתור אי אפשר להניע. שומעים סטרטר אבל לא מניע. מומלץ מאוד לעשות.
  20. nisim91

    חווית נהיגה בשלג

    אתה מדבר כאילו הייתם אתה והפורד לבד בכביש. הייתי גם בכביש והיו פקקים מטורפים לשני הכיוונים והייתה אפילו משאית אחת שנעצרה באמצע העליה {לא יודע למה ואני לא מאמין שהיא פרפרה} ועקפו אותה מהימין ואני נתקעתי לידה וזה יצר פקק יותר רציני ובעצת אח שלי בטלפון שמתי הילוך שני והאוטו זרם יותר טוב. עם כל זה שאני אוהב לנהוג באמת מסוכן לעשות ניסוים של abs או כל מערכת אחרת במצב של שלג.
  21. nisim91

    השכרת סקודה רומסטר

    יש איזה חברה {אם אני זוכר טוב בירושלים} שבודקת בשבילך את חברת ההשכרה הכי זולה {בטח היא עובדת עם כל החברות} קראתי על זה פה בפורום פעם אז כדאי לשאול אותם. אם מישהו מכיר את החברה הזאת שיגיד.
  22. יש לך במושב אחיסמך פירוקיה הוא לקח לי על 2 צינורות למזגן לסובארו אימפרזה 97 100 שקל {שרצו לאחד 150} 0577726718 {לא יודע איך קוראים לו}
  23. תסתובב תמיד עם החומר הזה. http://www.autodepot.co.il/default.asp?catid=%7B3C2F2068-DF15-4810-A89D-33B098AEF4E1%7D&details_type=1&itemid=%7B00000073-0000-0000-0000-000000000000%7D ואם לא נסעת עם הרכב בזמן פנצ'ר והגעת למצב שנקרע לך הצמיג אז אתה יכול לסמוך על החומר בעניים עצומות {מניסיון של איזה 4 פעמים}.
  24. אם הבקבוק סגור אז זה בסדר שיהיה באוטו. לפני חצי שנה בערך היה לי בקבוק וודקה פתוח באוטו ובירה סגורה השוטר אמר לי לשפוך את הוודקה ועל הבירה הוא לא דיבר. {אבל לא ידעתי שזה אחרי 9 בלילה כי לי זה קרה ב2 בצהריים בערך}
  25. אני הייתי מבוטח אצלם שנה שעברה ועשיתי תאונה {שרשרת} הונדה ובמוו. השוטר שהיה במקום אמר לי שאני אשם רק לרכב שפגעתי בו {ההונדה 98} והביטוח אומר שאני אשם לשניהם. אפילו שלא קרה לשני הרכבים כלום רק שריטה קטנה בטמבון של ההונדה שפגעתי בה הם אמרו לי שבעל ההונדה טובע 6,500 שאלתי על מה הם אמרו הוא לקח שמאי משלו וזה מה שהוא טובע אתה מודה באשמה ומשלם את ההשתתפות או שזה יגיע למשפט אז שילמתי כי לא היה לי למה להגיע למשפט כי אני אשם ואחרי 3 חודש נגמר לי שם הביטוח אז כמובן לא חידשתי. זאת הייתה תאונה ראשונה שלי ולא צילמתי כלום עכשיו אני יודע שזה ככה אז להבא {שלא יקרה} אני אצלם את הנהג גם :lol: .
×
×
  • תוכן חדש...