אתה יודע מה הבאתי דוגמה לא טובה תנסה לשבת לייד מורה נהיגה ולראות הכול כנראה שלא תראה. המראות הקטנות לא אמורות להיות לטסטר הם אמורות להיות לתלמיד שיראה יותר שטח. ועשיתי טסט לפני 5 +-.
בקשר לביטוח זה לא ביטוח רגיל לא יודע כמה עולה בדיוק אבל עולה יקר מאוד יש לך, מקיף, ג', חובה, כל נהג, לימוד נהיגה. אז תחשוב שאם לאבא שלך עולה 10K שהוא לא מורה נהיגה תחשוב כמה עולה למורה נהיגה אז מישהו צריך לשלם על זה ועל הטיפולים ועל הדלק ועל הבלמים ועל הטסט ועל הבחינות שהמורה עושה ועל הזמן שהוא יושב וממלא את הטפסים ועל המע"מ ועל ועל ועל יש לי עוד רשימה ארוכה לכתוב כנראה שהבנת את הפואנטה. {אני מדבר איתך כעצמאי ואני מבין איך זה שנכנסים לבן אדם לכיס ומנסים להוריד אותו 50 שקל. כאילו זה יעשה לך טוב אם תשלם פחות 200 שקל זה לא שכל יום או כל חודש אתה משלם את זה זה כולה פעם או פעמיים בחיים}