Jump to content

nisim91

  • הודעות

    456
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. התבלבלתי אם תוכלו להעביר לטכני אני אשמח תודה ומצטער.
  2. אני יודע שחפרו על זה פה אבל לא מצאתי תשובה עניינית לשאלה שלי. אני מעוניין להחליף מים ברדיאטור {יש לי מי ברז עכשיו} השאלה שלי היא האם ההחלפה יכולה להזיק למנוע אם כבר נוצרה אבנית ועדיף להשאיר את מי הברז או להחליף למים ופה נכנסת השאלה הבאה איזה סוג מים שמים בסיטרואן ג'מפי 1998 בספר רכב כתוב לי רק מק"ט של המים שזה מחייב אותי לקנות מהם. ועוד שאלה על הדרך בספר רכב כתוב לי לשים שמן 10w40 או 15w40 כבר קניתי בטעות 5w40אם אני ישים את זה זה יותר טוב {הבנתי ש5w40זה הכי טוב לסולר} או להחזיר ולקחת מה שכתוב בספר? תודה מראש לעונים.
  3. 7.46 סולר תחנת דלק סונול ר"ח הסיבים פ"ת כולל שטיפה חיצונית בתדלוק מעל 180 ש"ח {המכל 600 ש"ח} :roll:
  4. אם אני זוכר טוב גם אן כניסה.
  5. כמו שאני מכיר את העיריה התמרור יהיה חלודה לפני שהם יבואו לקריאה שתושב פתח.
  6. באסה אני לא יודע איך להעלות את התמונה אז. בכול אופן המצב הוא כמו שרשמתי תמרור אן כניסה ולידו תמרור חד סטרי.
  7. להיכנס או לא? {מקווה שעלת התמונה אם לא אז בתמונה שצילמתי אצלי בשכונה יש תמרור אן כניסה ולידו תמרור של רחוב חד סטרי}
  8. כן אחי עם מקוש. {תחנת דלק פז בקוקה קולה מי שהיה שם מבין מה הולך שם}
  9. שעבדתי בתחנת דלק אז איזה נהג משאית חסם את הכביש והלך לאכול. מישהו {קצת מטורף} שהמשאית חסמה אותו יצא מהאוטו עם מקוש נתן לו 2 חורים בגלגלים הקדמיים ויצא משם ברוורס, כנראה שרק ככה מלמדים אנשים.
  10. nisim91

    עזרה במציאת עבר הרכב

    בסוף מצאתי במקרה מדבקה של מוסך דאוד אבו דאוד בת"א התקשרתי אליו והוא לא עובד עם מחשב אז הוא לא יכול להביא לי היסטורית טיפולים אבל הוא אומר שהוא זוכר את הרכב והשקיעו בו כל מה שצריך תמיד. תודה רבה לכל העוזרים.
  11. nisim91

    עזרה במציאת עבר הרכב

    הייתי היום במוסך המרכזי של פי'גו סיטרואן בבני ברק והם אמרו לי שיש את ההסטוריה עד 2006 במוסך בת"א ומ2006 עד לפני חצי שנה הרכב טופל במוסך 11{הם לא יודעים מה השם כי הם הפסיקו לעבוד עם המוסך הזה} ולפני חצי שנה עשו טיפול אחרון במוסך בחולון. עכשיו מה שאני רוצה לדעת זה איזה מוסך עבד על האוטו מ2006 {וזה בטוח מוסך מורשה כי בסיטרואן אמרו לי שזה מוסך שעבד איתם} עד לפני חצי שנה. להתקשר לבעלת הרכב זה לא אפשרי כי קניתי את הרכב מסוחר.
  12. nisim91

    עזרה במציאת עבר הרכב

    הטיפול האחרון בוצע במוסך מורשה בחולון {לפני חצי שנה} לפני זה בן 2006 עד לפני חצי שנה הם טיפלו במוסך שאני לא יודע איפה זה וגם סיטרואן לא יודעים איפה זה הם רק יודעים שהם עבדו עם המוסך הזה פעם מוסך 11.
  13. קניתי ביום שישי סיטרואן ג'מפי. הייתי היום במוסך המרכזי בבני ברק הם אומרים לי שאת הטיפול האחרון עשו בחולון ולפני זה במוסך 11 שהם לא יודעים איזה מוסך זה כי הם הפסיקו לעבוד איתו מישהו יודע איך אני יכול למצוא את הסטורית הטיפולים לרכב? תודה מראש ניסים.
  14. אני לא מאמין שיש מורה שיסכן את כל זה בשביל 100 שקל אבל עדיין כל אחד ומה שהוא מוכן לסכן בחיים שלו בשביל כמה פרוטות.
  15. טופס ירוק אפשרי להוציא מגיל 16 שיעורים אפשר להתחיל מ16 וחצי טסט כיום אפשרי לגשת בגיל 17 בחודש יולי אומרים שזה ישתנה ל16.9 למה משנים את זה אני לא יודע כולה 3 חודש אבל מה שעושה למדינה טוב שיעשו הם גם ככה לא שואלים אותנו בכלום. חחחחחחחחחחחחחחח אתה חושב שלמורה נהיגה אכפת מהטופס ירוק או התאוריה? כל עוד אתה לא ניגש לטסט אתה לא צריך את זה כי 90% מהמורים ילמדו בלי זה. כסף זה כסף החוק הזה לא מעניין אף אחד תזכור שאנחנו חיים בישראל רוב המורים והטסטרים מושחתים. ומורה שאכפת לו מהמשפחה שלו, מהפרנסה שלו, מהרישיון שלו, ומהעתיד שלו כנראה שלא יעשה שיעורים למישהו שלא עשה טופס ירוק. יש מורים שעושים שיעורים לפני תאוריה וזה בסדר אבל לפני טופס ירוק אני לא מאמין שיש מישהו שמוכן לסכן את העתיד שלו בשביל 100 שקל. הציטוט יצא לי בטעות ככה מודגש ואני לא יודע איך לסדר את זה.
  16. נגררת לא בא בחשבון כי אני עובד במרכז ולמצוא חנייה כפולה זה ממש קשה. ואני חושב רק על גיר ידני. וזהו בקשר לטורבו וכל זה התקשרתי לכמה בעלי יונדי H1 שנות2003-2005 כל אחד אומר לי עשה אוברול עשה מנוע נשמע לי קצת מוגזם בשביל רכב שכולה 10 שנים לעשות דברים כאלו לעומת זאת טויוטה היילקס שנת 97 עוד לא עשתה מנוע ועם 500K נשמע הרבה יותר טוב ואמין. לגבי הג'מפי אני לא יודע מה להגיד כי עדיין לא נכנסתי לחיפושים אבל בכללי אנשים אומרים לי אוטו נחמד. מאיזה כמות קילומטרים כדאי לי לרדת מהרכב מישהו יודע? כי נגיד בהיילקס אפילו עם 500K זה סביר אז בג'מפי כמה קילומטר זה עוד סביר למנוע {עד כמה מנוע כזה אמור להגיע}. תודה מראש לעונים.
  17. האם גם השנים הישנות הם בסדר? 2002-2005
  18. nisim91

    רכב בימנו - אסון כלכלי?

    מה לגבי אופנוע בא בחשבון? אתה יכול לקנות אופנוע 250 סמ"ק בK10 במצב טוב ביטוח עוד 4,500 כל טיפול שם זה כמה מאות .מיכל דלק 90+- שקל שמספיק לך +- ל250 ק"מ. גם אם אתה צריך לעשות רישיון זה עדיין שווה {בערך 1200 רישיון}.
  19. שלום לכולם. אני מעוניין לקנות רכב לעבודה בגינון יש כמה רכבים בסכום שיש לי 30K עכשיו השאלה איזה רכב עדיף 1. טויוטה הילקס או כל טנדר אחר חד קבינה אן להשגה {כבר חודש בערך אני מחפש ואן חד קבינה למכירה השאלה אם שווה לחכות}. 2. טויוטה או כל טנדר אחר ד.ק וקצת להיות דחוק עם הכלים. 3. סיטרואן ג'מפי סגורה אבל עם דעה קדומה של צרפתיות לא טובות. אם יש לכם עוד סוגים של רכבים שנכנסים לי בתקציב אני אשמח חשוב שלא יהיה לרכב חלונות אלא יהיה סגור עם ברזלים. מבחינת מקומות אם יש לי מקום ועוד מקום אחד לידי זה בסדר גמור. תודה מראש ניסים.
  20. אני מדבר על עוד 10 לשיעור ואל תשכח שצריך להביא משהו למורה בטסט אז בוא נגיד עוד 150 למורה. אז 30 שיעורים {נלך על המינימום} כבר הפסדת 300 שקל ועוד 150 הגעת ל450 במקום 400.
  21. אני מסכים איתכם שזה מחיר יקר אבל עדיין זה חד פעמי בחיים אז כן שיקחו עוד 400 שקל. וכמו שאמרת אם יורידו את המחיר הזה אז יקחו יותר על השיעור. אז תחשוב ששיעור יעלה לא 110 אלא 120 זה יעלה לך בסופו של דבר יותר יקר מאשר שיקחו את ה400 בסוף. אז אל תפתחו פה :lol:
  22. אתה יודע מה הבאתי דוגמה לא טובה תנסה לשבת לייד מורה נהיגה ולראות הכול כנראה שלא תראה. המראות הקטנות לא אמורות להיות לטסטר הם אמורות להיות לתלמיד שיראה יותר שטח. ועשיתי טסט לפני 5 +-. בקשר לביטוח זה לא ביטוח רגיל לא יודע כמה עולה בדיוק אבל עולה יקר מאוד יש לך, מקיף, ג', חובה, כל נהג, לימוד נהיגה. אז תחשוב שאם לאבא שלך עולה 10K שהוא לא מורה נהיגה תחשוב כמה עולה למורה נהיגה אז מישהו צריך לשלם על זה ועל הטיפולים ועל הדלק ועל הבלמים ועל הטסט ועל הבחינות שהמורה עושה ועל הזמן שהוא יושב וממלא את הטפסים ועל המע"מ ועל ועל ועל יש לי עוד רשימה ארוכה לכתוב כנראה שהבנת את הפואנטה. {אני מדבר איתך כעצמאי ואני מבין איך זה שנכנסים לבן אדם לכיס ומנסים להוריד אותו 50 שקל. כאילו זה יעשה לך טוב אם תשלם פחות 200 שקל זה לא שכל יום או כל חודש אתה משלם את זה זה כולה פעם או פעמיים בחיים}
  23. בקשר לתאונה יש מצב שתהיה תאונה בטסט זה ממש לא הזוי. אפילו שאתה והטסטר באוטו עדיין מה שאתה רואה לא בטוח שהטסטר רואה עם כל זה שזה מבחן תנסה שיצא לך לשבת ליד נהג ולראות את הכול. התפקיד של הטסטר זה לראות שאתה נוהג לא מהר מידי ,לא חותך אנשים, עוצר במעברי חציה ובתמרורי עצור עושה חניות כמו בן אדם ולא דופק רכבים של אנשים, והרשימה עוד ארוכה אבל בסיטואציה שאתה לוקח שמאלה ואיזה אופנוע נמצא לידך הוא לא רואה אותו. אז כן אני מצדיק את זה שהמורה יקבל את ה400 שקל האלו על זה שהוא מביא את הרכב. ובמצב של תאונה אפילו אם המדינה משלמת את ההשתתפות עצמית המורה בסופו של דבר סופג את ההעליה בפרימיה {ומי שלא יודע ביטוח למורה נהיגה עולה בערך 10K} המורה הוא זה שסופג את הימים שהאוטו יושב במוסך והוא לא עובד אז אן על מה לרתוח על ה400 שקל.
  24. תחשוב על הצד של המורה במקרה שעשית תאונה בטסט או בשיעור מי ישלם את ההשתתפות עצמית? המורה. אז בגלל זה גם כן המחירים גבוהים חוץ מזה שמכל הסכומים האלו לא נשאר לו כלום אחרי מיסים, דלק, בלאי, ביטוחים, ועוד...
×
×
  • תוכן חדש...