Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. שמים נעל קטנה למזל . למרות שהכרתי אדם שקנה בזמנו יונדאי לנטרה קופה חדשה מהחברה ושם נעל קטנה ליד האגזוז והנעל נדלקה באש כנראה מחום שהאגזוז שחרר והיא נשרפה . אז כנראה שהנעל לא כל כך נתנה מזל:lol:
  2. אין קשר בין לסמ"ק לכ"ס . כי במנועים המיושנים מנועי ה2000 סמ"ק היה בסביבות ה80 כ"ס וכיום יש 150 ואפילו עם סוחטים עם טורבו עוד כ"ס לדוגמא בS2000 יש בסביבות ה230 כ"ס
  3. ועוד סובארו נצפתה בנס ציונה . לא נראת במצב נסיעה ,אך לא נראית רע בכלל.
  4. נצפתה בראשון לציון סובארו 84 שעברה מסכת התעללויות לא קטנות ,שזה כולל החלפת פנסים אחוריים מקוריים לפנסים של הונדה סיוויק מהשנים 92-95 עם התאמה שיצאה לא יפה . ושימו לב לדלתות האחוריות שנאטמו, שהאוטו היה 4 דלתות. לדעתי הוא במצב נסיעה. למה להרוס למה ?:evil:
  5. הכל שטיות אתה ועוד איך יכול לנסוע לנסיעות ארוכות אפילו מאוד ארוכות . אני נסעתי בזמנו עם סוזוקי אלטו 88 מנוע 800 הרבה נסיעות ארוכות . אז עם מנוע 1400 עם 90 כ"ס אתה יכול לישון בראש שקט שהוא יסע לכול מקום כל עוד הוא תקין.
  6. לפני איזה שנתיים היה איזה כתבה בעיתון עם ישהו זוכר שרוצים להביא לבילוש קרייזלר קרוספייר
  7. יש מלא סוגי צירים תחפש בהום סנטר בטוח תמצא אחד שתואם לציר המקורי של סיטרואן
  8. למישהו יש להלוות לי מאה שקל להשלים לפראי ספיידר:lol:. עם כל הכבוד למכוניות האלו לא נראה לי שיקנו אותם בארץ וגם אם כן בודדות ביותר . אבל בכל מקרה שהיה בהצלחה ליבואן
  9. פשוט מדהים צריך סבלנות של פיל בשביל זה.
  10. אהבתי ג'יפ אחד היפים והקשוחים שקיימים
  11. angain

    מסלול קרטינג מומלץ?

    + 2 לקארטינג בילו . הייתי שם ומאוד נהנתי .
  12. כואב לי הראש לאן ללכת לגננן לנגר או לרופא ?:lol:. ועכשיו ברצינות לחשמלאי . ואם אתה מראשון יש לי להמליץ לך על חשמלאי מנס ציונה באיזור השוק.
  13. סתם שאלה הוא בצבע ירוק ?
  14. אני לא מופתע כל רכב בנזין שתיסע איתו 40K בשנה יעשה לך בעיות זה ק"מ גבוהה יחסית לרכב בנזין . אני הייתי ממליץ לך לעבור לרכב דיזל.
  15. כמובן לשטוף בלי סבון זה מוריד את שכבת הוואקס. אם תשטוף את האוטו לעיתים קרובות יותר לא תצטרך לשטוף עם סבון להוריד לכלוכים קשים.
  16. אם נשבר הפנס בC5 אתה הולך לפירוקייה וקונה ולא צריך להזמין מאיביי ולחכות שבועיים עד שיגיע . אם הייתי רוצה חלקים מאיביי בצרפת יש C5 כמו שפו יש מאזדה 3.
  17. את הוולווS40 הייתי שולל מכיוון שהוא אוטו קטן והוא יותר מיצובישי מאשר וולוו . אני מחזיק סיטרואן C5 שנת 2002 ומאוד מרוצה ממנה לא עשתה לי שום בעיות בשנתיים שאני מחזיק אותה . כל אוטו שמזניחים אותו לפי מה ששאלתה יזניח אותך . למליבו קצת יותר קשה למצוא חלפים לכן הם יותר יקרים לעומת הסיטרואן ששם עלות החלפים והחלקים זולה יותר . בהצלחה בחיפוש הרכב.
  18. נראה חייתי ביותר מת כבר לראות אותו על הכביש
  19. ככה הייתי רוצה את ה740 שהייתה לי בעבר :shock:
  20. לשטוף את האוטו פעם בארבע ימים בבית כדי שלא יהיו לכלוכים שלא יצאו מהפח רצוי לשטוף ביד ולא במכונות של התחנות דלק כי המברשות עושות שריטות. לעשות וואקס פעם בחודש רצוי טורטל. לפנים האוטו ספריי סקאי על כל האוטו דשבורד כולל הדלתות עם יש רפודיי עור אז גם עליהם. להחנות במקומות שלא ישרטו לך את האוטו. סע בדרכים טובות ותתחדש על האוטו .
  21. בעניין הגיר הידני הוא בטח אמר לך את זה בגלל המחיר שההסבה הזאת תעלה לך . ואמרתה שהוא שוקל פחות ממאזדה 3 כמה הוולוו שוקלת ? לי היה וולוו 244 ו-740 ולי הם הרגישו מאוד כבדות
  22. המומלצים לדעתי :פיג'ו 106 מנוע 1.1 KID,או פיאט אונו ,סוזוקי סוויפט. שלושתם חסכוניים ואמינים רצוי למצוא אחת שמורה עם ק"מ נמון ושהיה ידנית . בהצלחה בחיפוש.
  23. מאחורה נראה כמו סיריון חדש אבל בכללי נראה מכוער בצורה יוצאת דופן.
  24. אצלנו במשפחה נוסעים רק על צרפתיות:סיטרואן C15 ידני,פיג'ו 405 בנזין אוטומט,פיג'ו 405 דיזל ידני,סיטרואן קסנטיה אוטומט,סיטרואן קסרה דיזל אוטומט ,ועכשיו סיטרואן C5 בנזין אוטומט. למה ? 1.אחזקה זולה (טיפולים,חלפים,וכ'ו)יחסית למתחרות . 2.חסכוניות בדלק לדעתי יותר מהיפניות ומהגרמניות. 3.אמינות (יהיו כאלה שיצחקו עכשיו )אבל אוטו שמטופל כמו שצריך יטפל בך כמו שצריך ולא יעשה לך בעיות ותאמין או לא עם אף אחת מהצרפתיות שהחזקנו במשפחה המצומצמת לא נתקלתי בבעיות שדרשו תיקון שעובר את הסכום של ה600 שקל וגם כן פעם ב-. ככה שאני מאוד אוהב צרפתיות ומאוד ממליץ לך לקנות גם אחת כזאת בתקציב שלך נכנסת קסרה טורבו דיזל ידני שהוא חסכוני מאוד ויש לו גם לא מעט כוח. וגם רנו מגאן ידניות למניהם ,אישית הייתי ממליץ לך בכול כיוון לקנות דיזל ידני כי הם הרבה יותק חסכוניות . בהצלחה הכל מקרה.
  25. בוא נתחיל מיזה שאת הפס קישוט בכנף הקדמית תדביק לא עם דבק נייר ותעשה זאת עם דבק מכע או SUPER GLUE:lol:. אבל בכללי האוטו נראה מהמם . בתור אחד שהחזיק כמה וולווים לא נראה לי שתצליח להפחית משקל מהאוטו בצורה חוקית . אפשר להתחיל בהנמכה של האוטו. צמיגים זה ברור .ועם אתה מעוניין ביותר כוח יש אולי אפשרות להשתיל מנוע חדשני יותר מהנפח שלך או אפילו מנועי טורבו של וולוו בנפח שלך אבל זה כבר עניין של תקציב. בכל מקרה בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...