Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. שלום EREZA23 קודם כל ברוך בואך לפורום הנהדר ושנה טובה. אם אתה מתכוון לנסוע 20 אלף ק"מ בשנה אני הייתי ממליץ יותק על הניו פליסיה בשל צריכת הדלק הנמוכה שלו בהשוואה לפיאסטה . ובכללי הוא רכב אמין למדיי אם אחזקה זולה .
  2. אולי גם השוטרים היו שיכורים ?
  3. לדעתי אין צורך לתדלק 98 .אלא 95 . על מה ממליץ היצרן?
  4. האם הרכב הוא מליסינג ? אם כן לא מומלץ . בכללי מאנשים שדברתי איתם שמחזיקים בדגם המדובר מרוצים מהאוטו. אם הרכב טופל כמו שצריך , לא עבר תאונה , אז תשקול בחיוב לקנות אותו .
  5. 80 שקל זה סביר להחלפת שמן . תלך אליהם ותעשה את זה שם .
  6. לדעתי זה לא ראש מנוע כי עם ראש מנוע עומד ללכת אז המים לא נשפכים על הרצפה אלא הם מתערבבים עם השמן . נראה לי שצריך רק לאתר את מקור בנזילה ולסתום אותו.
  7. זה נובע מכך שלא מעריכים מספיק מכוניות צרפתיות בארצנו . אבל לך זה לא צריך להפריע אתה רק נהנה מכך כי אתה קונה רכב מפנק במחיר נמוך ויותר מהמחיר הזה לא ירד הרבה כך שלא תפסיד הרבה . ובכל זאת אני גם מחזיק בסיטרואן C5 2002 ברמת גימור SX מנוע 2000 ומאוד מרוצה מהאוטו . האחזקה זולה , צריכת דלק סבירה של 1:11 , נוח שאין כמוהו ועוד הרבה דברים שלא תמצא בשום רכב אחר במחיר הזה. האוטו אמין למדיי עם מטפלים בוא כמו שצריך. עדיף לקנות את המנוע 2000 סמ"ק ולא ה-1800 סמ"ק. דברים שכדאי לבדוק הם תושבות מנוע , טיפולים שהאוטו עבר , תקינות תא נוסעים וכל הכפתורים החשמליים למניהם , המערכת ההידראולית. בצע נסיעת מבחן לפני הקניה , ובמשך הנסיעה הגבר מהירות עם הרכב ותעביר בתיבת ההילוכים את הידית הילוכים למצב נסיעה מרגיל (אוטומט) לטיפרוניק (תפעול ידני) אם נשמע איזה צליל קראק מהתיבה תדע שהגיר גמור , אלא אחת השיטות לבדוק את תקינות הגיר. אבל בסך הכל אל תקשיב לאנשים שאומרים לך צרפתיות זה חרא הרכב הכי טוב שנותן את התמורה לרכב ואני תמיד ממליץ על סיטרואן C5 לאנשים שמחפשים לקנות רכב עם אחזקה זולה בתקציב נמוך.
  8. רכב פשוט מהמם
  9. חזית הרכב קרבית ביותר
  10. angain

    סאאב 99 חוות דעת!

    אז ככה זמינות חלקים גרועה , מנועי סאאב הם בעלי נפח גבוהה ומיושנים ולכן צורכים הרבה דלק , אבל בכל מקרה האוטו אמין למדיי ולפי דעתי אין בעיות מיוחדות עם הגיר . עכשיו לשיקולך ?
  11. איזה דבר מגניב זה
  12. angain

    ציור שציירתי על הונדה.

    פשוט אומן . כל הכבוד עבודות יפות מאוד
  13. angain

    קניית רכב מחברת השכרה

    זה כמו לקנות רכב יד 200. וכל ה-200 ידיים נהגו כמו שזה לא הרכב שלהם כך שהם לא כל כך שמרו עליו
  14. אם זה לכלכוך שלא יורד עם סמרטוט רטוב אז זה שומן ושומן אצלי באותו אני מנקה עם פנטסטיק ומים ומשפשף עם סקוטץ בעדינות ונראה כמו חדש
  15. הכל תלוי בתקציב.?
  16. היאריס הכי ממולצת גם מבחינת אמינות , שכירות , ועלות חלקים
  17. angain

    רכבים צבאים

    הג'יפ הוא GAZ69 והרכב השני הוא פורד בייבי
  18. לאוטו שלך תספיק קופסת פוליש אחת רצוי של טורטל זה עולה בסביבות ה-30-40 שקל , לא צריך בשביל זה את איביי מוכרים את זה גם באוטו דיפו . אתה שוטף את האוטו שלך הולך למקום עם צל מחכה שהפח יתקרר ואז מתחיל במלאכה בתנאי שאתה יודע איך לעשות פוליש ?. אם כן אז אחרי שאתה מסיים עם הפוליש אתה קונה קופסת וואקס אני משתמש רק בטורטל . זה עולה פחות או יותר כמו הפוליש מורח את הוואס על כל האוטו אחרי זה מוריד את שכבת הוואקס וזהו.
  19. דווקא לפי התמונות נראה שיצא עבודה יפה .
  20. פשוט מהמם . עבודה מקצועית ביותר , המשך כך.
  21. מזה הצביעה הזאת ?? לא מתאים בכלל לכסוף כל הפסים הצבעוניים האלה . אפילו גאנטים מגנזיום לא יכלו לשים ?. פשוט בדיחה גרועה כל העניין הזה
  22. לפי דעתי שני הדגמים המדוברים בנויים על אותו מכלולים , אז מכאן אני מסיק שזהו אותו גיר בשני הדגמים.
  23. angain

    ברכות לשנה החדשה

    שנה טובה ומלאת הצלחות וללא אכזבות לכולם
  24. ממש לא נכון , רק הקונה צריך לשלם את הבדיקה . כי מצד המוכר שלא תעשה בדיקה
  25. אני הייתי ממליץ לך על רנו מגאן שנת 2003. זהו רכב מרווח יותר בעל צריכת דלק סבירה ,מרווח והכי חשוב בטוח
×
×
  • תוכן חדש...