זה נובע מכך שלא מעריכים מספיק מכוניות צרפתיות בארצנו .
אבל לך זה לא צריך להפריע אתה רק נהנה מכך כי אתה קונה רכב מפנק במחיר נמוך ויותר מהמחיר הזה לא ירד הרבה כך שלא תפסיד הרבה .
ובכל זאת אני גם מחזיק בסיטרואן C5 2002 ברמת גימור SX מנוע 2000 ומאוד מרוצה מהאוטו .
האחזקה זולה , צריכת דלק סבירה של 1:11 , נוח שאין כמוהו ועוד הרבה דברים שלא תמצא בשום רכב אחר במחיר הזה.
האוטו אמין למדיי עם מטפלים בוא כמו שצריך.
עדיף לקנות את המנוע 2000 סמ"ק ולא ה-1800 סמ"ק.
דברים שכדאי לבדוק הם תושבות מנוע , טיפולים שהאוטו עבר , תקינות תא נוסעים וכל הכפתורים החשמליים למניהם , המערכת ההידראולית.
בצע נסיעת מבחן לפני הקניה , ובמשך הנסיעה הגבר מהירות עם הרכב ותעביר בתיבת ההילוכים את הידית הילוכים למצב נסיעה מרגיל (אוטומט) לטיפרוניק (תפעול ידני) אם נשמע איזה צליל קראק מהתיבה תדע שהגיר גמור , אלא אחת השיטות לבדוק את תקינות הגיר.
אבל בסך הכל אל תקשיב לאנשים שאומרים לך צרפתיות זה חרא הרכב הכי טוב שנותן את התמורה לרכב ואני תמיד ממליץ על סיטרואן C5 לאנשים שמחפשים לקנות רכב עם אחזקה זולה בתקציב נמוך.