זוהי אכן צריכת דלק שאינה אמרוה להיות באוטו מהסוג הזה .
אבל זה גם תלוי באופי הנהיגה שלך ?
בכול אופן עם אופן הנהיגה שלך היא עם רגל עדינה על הדוושה , אז תפנה למוסך שיבדקו מה מקור הבעיה.
אתה יכול לקחת רכב של חבר למגרש חניה יחסית ריק לעשות שם כמה סיבובים ומיד תזכר בנהיגה .
ואם אתה רוצה שיעור רענון עם מורה לנהיגה ובמקרה אתה גר באיזור המרכז תפנה אליי בפרטי ואתן לך פרטים על מורה טוב .
ברשותי סיטרואן C5 שנת 2002 בנזין .
ורציתי לדעת כמה יעלה לי טיפול במוסך מורשה בחלפים מקוריים בלבד .ללא רצועת טיימינג .
והאם ישתלם לי לקנות את החלפים ולעשות את הטיפול בבית .
תודה מראש אור.
חישוביך קצת אופטימיים מידיי.
ואני מדבר מנסיון, אוטו כזה אוכל 1:10 בנסיעה ממש רגועה.
ולגבי הביטוחים חובה כמו שאמרתה 2800 ש"ח.
אבל מקיף בגלל שאתה נהג צעיר וגם אני צריך לשלם לא פחות מ-4300.