Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. אני הייתי משלם עליה בין 80-85K . אוטו ממש טוב הוולוו S80 למרות שאני הייתי מוותר על המנוע טורבו והולך דווקא לאטמוספרי.
  2. זוהי אכן צריכת דלק שאינה אמרוה להיות באוטו מהסוג הזה . אבל זה גם תלוי באופי הנהיגה שלך ? בכול אופן עם אופן הנהיגה שלך היא עם רגל עדינה על הדוושה , אז תפנה למוסך שיבדקו מה מקור הבעיה.
  3. angain

    פקק התנועה של תשעה ימים

    פשוט לא להאמין שקורה דבר כזה
  4. רק סיטרואן C5 . דבר איתי בפרטי עם אתה מעוניין לאחת כזאת , בנזין עם ק"מ מאוד נמוך .
  5. סליחה התבלבלתי באתי לשאול עם הוא מוכן לצבע
  6. האוטו מוכן כבר לפחחות
  7. הרכב שנהגתי בוא עם ההתנהגות הכי זוועתית שיש הוא פג'ו 405 1.9 דיזל מונית לשעבר עם לא פחות מ-950,000 ק"מ .
  8. תודה , איפה לקחו לך 300 שלק כולל עבודה ?
  9. ישר כוח , עבודה יפה ומקצועית .
  10. בשפת מכונאים קוראים לזה השטאנגה של ההילוכים וזה עשוי מאוקולון , זה לא עולה הרבה ואפשר להחליף לבד עבודה של לא הרבה זמן.
  11. אוטו מאוד מומלך , עם הרכב שאתה מדבר עליו שמור מבחינה מכאנית שווה כל שקל . זהו אוטו אמין מאוד , וצריכת הדלק שלו בסביבות ה1:11 בנסיעה רגועה.
  12. חכמים ממני אמרו "אם אין לך דיי כסף לקנות אותו כשהוא חדש אין לך גם כסף להחזיק אותו שהוא ישן"
  13. אז כנראה שהוא לא באמת בן אדם טוב עם עשו לו כזה דבר
  14. תודה iwalup רק מישהו יודע כמה יעלו לי הפילטרים אוויר,שמן,דלק,פלאגים,שמן מנוע? כדי לעשות זאת בבית.
  15. אף אחד לא יודע ?
  16. angain

    ההולנדי המעופף

    איזה מגניב
  17. או שזה הגה של מיצובישי לנסר מאמצע שנות התשעים או של מיצובישי קולט מאותם השנים
  18. לדעתי זהו בעיה בטרמוסטט של המזגן ..הייתה לי את אותה בעיה בפג'ו 405
  19. אתה יכול לקחת רכב של חבר למגרש חניה יחסית ריק לעשות שם כמה סיבובים ומיד תזכר בנהיגה . ואם אתה רוצה שיעור רענון עם מורה לנהיגה ובמקרה אתה גר באיזור המרכז תפנה אליי בפרטי ואתן לך פרטים על מורה טוב .
  20. צריך להציע הצעת חוק שמי שיפרוץ מחסום רכבת ישללו לו את הרשיון לצמיתות . ולא נראה לי שמישהו יתגרה בעונש כזה .
  21. ברשותי סיטרואן C5 שנת 2002 בנזין . ורציתי לדעת כמה יעלה לי טיפול במוסך מורשה בחלפים מקוריים בלבד .ללא רצועת טיימינג . והאם ישתלם לי לקנות את החלפים ולעשות את הטיפול בבית . תודה מראש אור.
  22. מהממת . אני חושב שזוהי האסקורט הכי יפה ומושקעת בארץ.
  23. angain

    ה403 שלי

    תתחדש
  24. חישוביך קצת אופטימיים מידיי. ואני מדבר מנסיון, אוטו כזה אוכל 1:10 בנסיעה ממש רגועה. ולגבי הביטוחים חובה כמו שאמרתה 2800 ש"ח. אבל מקיף בגלל שאתה נהג צעיר וגם אני צריך לשלם לא פחות מ-4300.
  25. תתחדש . ממש יפה לראות מישהו שכל כך מעריץ סוג מסויים של רכב .
×
×
  • תוכן חדש...