Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. הקסרה הכי מומלצת מבין מה שהצעתה . היא גם יפה לדעתי . אמינה , חסכונית בדלק ,ומרווחת .
  2. הכי מומלצים זה הפביה והמאזדה 2
  3. angain

    איך לא לתקן רכב

    בטח מי שמכר אותו אמר שזה אוטו ללא תאונות. זה לא מצחיק יש פה בארץ מקומות שעושים את זה .
  4. לא מסכים איתך . לי היה לפני הסיטרואן C5 שיש לי עכשיו , פיג'ו 405 1.9 דיזל ידני מונית לשעבר עם 800000 ק"מ ומכרתי אותה אחרי ארבע שנים עם 920000 ,ובארבע שנים האלו החלפתי רק צמיגים ומצבר . הסיטרואן קסרה דיזל אוטו מאוד אמין מומלץ אפילו משנתון נמוך
  5. אין לי מילים . אז אני פשוט יצדיע לך
  6. אל תעשה את זה !!!!!!! זה לא יפה ככה אני חושב. וגם לא נראה לי שזה יעבור טסט.
  7. למכירה סיטרואן C5 שנת 2002 מנוע 2000 סמ"ק רמת גימור SX אוטומט. ק"מ נמוך רק עשה 88000. יד שלישית במשפחה . כל הטיפולים והתיקונים בוצעו רק במוסך המרכזי שרתון ברשל"צ. עכשיו עבר פוליש וואקס ידני. 0544532273:אור
  8. angain

    בוק ל106 ראלי MK2

    תמונה יפה ביותר
  9. היה לי את אותה בעיה בוולוו 740 , לאחר ששמעתי את עלות התיקון הבנתי שמעיל יותר זול
  10. את האמת הוא הגיע תיק תק למאה קמש וגם למאה ארבעים . מה יש מצב שאולי היה שם טורבו בלי שאני ידע :lol::lol:. ואגב לא היה לא רקבונות חוץ מחלודה קטנה של ס"מ על ס"מ מתחת לכנף הקידמית . וכמו מטומטם מכרתי אותה :evil:
  11. יש מצב שהאלטרמטור נדפק תבדוק את העניין
  12. בשביל מה לתקן . ממילא לא קר אצלנו בארץ
  13. דווקא הוא לא נסע כמו אופניים. הוא היה מגיע למהיריות לא חוקיות בלי שההגה ירעד .
  14. הכל תלוי . יש רכב שעשה 300000 ק"מ אבל החליפו לו מנוע וגיר . צריך לבדוק עם האוטו עבר תיקונים או החלפות חלקים.
  15. angain

    נסיעה לאילת באונו 95

    מה ההתפלאות להגיע עם אונו לאילת . אם האוטו מתוחזק כראוי , אין שום סיבה שהוא לא יגיע . ובכול מקרה אונו זה לא קונטסה 900
  16. אין לי ארץ אחרת . לא עוזב בכל מחיר.
  17. תתחדש . ובהצלחה בפרוייקט.
  18. אהבתי את העיצוב
  19. קודם כל עדיף ידני . אבל עם כבר בחרתה אוטומט, אז אני הייתי ממליץ על פולקסוואגן פולו 1.4. רכב אמין מאוד עם צריכת דלק חסכונית , ומתאים לצעירים . או הונדה סיוויק 1.6 אבל משנתון יותר נמוך . גם כן אוטו אמין עם צריכת דלק סבירה .
  20. הבחירת צבע ואיכות הצביעה לא פחות ממדהים .
  21. angain

    רכב מוזר שראיתי היום

    קאיה אופריוס נשמע הכי מתאים לתיאור שלך
  22. כן בדגם הנ"ל מותקן תיבת הילוכים AL4 גם ב1800 וגם ב2000 סמ"ק. הC5 זהו אותו מצויין אם הוא מטופל . זה הרכב הכי טוב שתוכל להשיג בתקציב שלך . הרי איזה עוד רכב ברמה הזאת תמצא במחיר של 25K. דגם ה2000 סמ"ק יותר מומלץ מאשר ה1800 סמ"ק גם מבחינת סכיבות , שכירות ,וחיסכון בדלק. הרכב הוא מאוד נוח , מרווח , בעל תא מטען ענק , וחיסכוני.
  23. אני דווקא כן בטוח . גם לא האמינו שכל הפיאטים האלפות והלנצ'יות למניהם לא ישרדו בגלל החלודה
  24. גם אני חושב אותו דבר כי עוד 20 שנה אנשים יתחילו לשפץ מאזדה 3 וניונדאי גטס . וכשזה יהיה רכבי אספנות אף אחד לא ירצה לגרוט אותם ואנשים יצטערו על המילים שהם אמרו בקשר לגרוט מאזדה או יונדאי
  25. עבודה יפה תמשיך להעלות עבודות
×
×
  • תוכן חדש...