Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. אהבתי את האימפרזיה בסוף מרוב הגודל של הספויילר מאחורה הוא הציף את הבאגז' למעלה
  2. קודם תפקר את הפנס ואז תראה עם יש שיטה לפתוח אותו ,זאת אומרת בטוח יש שיטה לפתוח אותו הרי אם לא איך יצרו אותו
  3. איזה שליטה פשוט אלוף
  4. רגע והפיג'ו 107 יותר בטוחה ,והתשובה היא בטח הסמל של פיג'ו מגן מפני תאונות . ועכשיו רציני כמו רבים מכאן שאמרו את זה הוא פשוט מכניס פחות כסף למדינה אז בגלל זה אוסרים יבוא . ומה זה השטיות האלה ,המדינה תגיד לי אם אני רוצה רכב בטוח או לא ,עוד מעט תוציא הוראה לגרוט את כל המכוניות שהם לא חמש כוכבים .מדינה שמתעסקת בטפל.
  5. תתחדש קניתה רכב באמת מיוחד ,נסעתי פעם על פאסאט V5 והוא היה חיה רעה אז מה שלך?תתחדש
  6. angain

    רכב ידני ב 20K~

    רנו מגאן מהדור הקודם הוא אמין עם טיפלו בוא כראוי כמו כל אוטו אחר מהשנתונים האלה ,טוב שאתה לא הולך לפי סטיגמות ,לגבי אופל אסטרה נמכרו מעט דגמי בנזין ואני לא יודע עם פותח השרשור יעדיף בנזין או דיזל .
  7. angain

    רכב ידני ב 20K~

    אפילו רנו מגאן שנת 2002-2003 חמש דלתות מרוווחת בטיחותית יחסית ויפה לדעתי יכולה להתאים.
  8. angain

    מה קורה בשוק המכוניות

    קודם כל ישנם הבדלים ברוב במקרים בין רכבים פרטיים לרכבי ליסינג כי רכבי הליסינג באים ברמת גימור הנמוכה ביותר ועם כמה שפחות איבזורים ,אז כך שאתה מוכר רכב פרטי יש מצב שהוא יהיה ברמת גימור ואיבזור טוב יותר ולכן אתה יכול לשחק ע זה במכירה מבחינת מכיר הרכב. אבל בשורה התחתונה רכבי הליסינג שנמכרים במחירי זנות, ברור שהם מורידים את מכירי המכוניות הפרטיות.
  9. לא יודע למה הרבה מתלהבים מהניסן ג'וק ,אבל שהוא עובר מולי ברחוב באלי להקיא,הוא פשוט מכוער.
  10. המניע היחידי שהמכוניות באירופה נשמרות הרבה יותר טוב מאשר בארץ שלנו זה השמש ! ולא החינוך הקפדני באירופה
  11. angain

    וולבו 760

    אחלה אוטו החזקתי כזה במשך שנתיים שנת 88 לו שמעתי מוסך ,אבל מכרתי אותו רק בגלל זלילת הדלק שלו 1:5.5
  12. לך תדע מהיכן הם ידעו שהקורבט נצבעה בצבע אחר .:lol:סתאם. שמח בשביל הקוסם שמצאו לו את האוטו.
  13. נוזל בלמים יכול לאכול גם אתה הפלסטיק שלא ינסה ,אבל אפשר לנסות עם אצטון
  14. ברור שהמכסה איך שאתה קורא לו אצלנו קוראים לו פקק יפתח בסיבוב. ולהחליף שמן גיר אוטומט צריך להרים אותו על ליפט או כל דבר אחר לשפוך את השמן ולמלא שמן מהמקום ממנו הוציאו את השמן . בהצלחה
  15. יש לך את האיביזה שזה אחלה אוטו אפילו אאודי A3 1.6 ידני או פולקסוואגן גולף .
  16. סליחה התבלבלתי רצועת מנוע לא מתוחה .
  17. angain

    צביעת ג'אנטים

    לדעתי זה נראה כאילו לאוטו היה טאסות והם נפלו אבל זאת רק דעתי ואם אתה אוהב את זה אז קטונתי מלהעיר לך . ולדעתי עדיף להשאיר את הג'אנטים של הסיאט כמו שהם.
  18. לי זה נשמע כמו רצועת טיימינג לא מתוחה .מתי ביצעתה טיפול טיימינג?
  19. לא על כל הדגמים 7 שנים אחריות ! רק על הקאיה סיד וגם כן שלוש שנים אחריות על הכל ועוד ארבע רק על ציריות ומנוע.
  20. angain

    רנו 4 כדאי?

    רם ראיתי את השיפוץ והוא פשוט מדהים . סע בדרכים טובות.
  21. לא שיש לי נסיון עם כל הדגמים הרשומים ,אך נסעתי לא מעט על סיטרואן C4 פיקאסו והוא אחלה של אוטו מרווח נוח ומקומות איכסון בכל מקום שאפפשרי .יש תחושה נעימה באוטו.
  22. angain

    ריפוד לרכב

    תמיד יהיה חייב להזמין, כי בכל אוטו מיקום כריות האוויר משתנה וישנם מידות שונות. אז מין הסתם שלא יהיה בחניות את כל הריפודים לכל הדגמים.
  23. משתתף בצערך ובצער המשפחה.
  24. תשמע הרנו מגאן בכללי הוא אחלה של אוטו ,אם האוטו שאתה מדבר עליו הוא מטופל ושמור כמו שצריך אז אין שום בעיה לקנות אותו ולהיפך הייתי ממליץ (ככה זה חולה צרפתיות). בקשר לגיר האוטומט AL4 יש לי את אותו הגיר בסיטרואן C5 אני לא אומר שהוא לא מעצבן בהתחלה שקניתי את האוטו אבל אחרי זה מתרגלים אליו ולומדים אותו . שלא יבלבלו לך את המוח בעיות חשמל או "צרפתיות"כי אנשים חושבים שהיפניות החדשות או הגרמניות החדשות זה הסובארו לאונה של פעם ,הכוונה שלי היא שלכל המכוניות היום יש בעיות חשמל כולם כבר עם מחשבים ,חישנים ועוד אביזרי אלקטרוניקה שנוטים להתקלקל. עכשיו תעשה את השיקול שלך.
  25. הרכב מאוד יקר לי אך אני סומך עם הידיים שלי . האם אני יכול לקנות את הלקה בספריי כי אין לי קומפרסור ופיסטולט ואם כן אז איפה קונים ומה העלות .?
×
×
  • תוכן חדש...