רגע והפיג'ו 107 יותר בטוחה ,והתשובה היא בטח הסמל של פיג'ו מגן מפני תאונות .
ועכשיו רציני כמו רבים מכאן שאמרו את זה הוא פשוט מכניס פחות כסף למדינה אז בגלל זה אוסרים יבוא .
ומה זה השטיות האלה ,המדינה תגיד לי אם אני רוצה רכב בטוח או לא ,עוד מעט תוציא הוראה לגרוט את כל המכוניות שהם לא חמש כוכבים .מדינה שמתעסקת בטפל.