Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. צריך להרגע החלפת פילטר הדלק לא מסובכת כמו שמתארים או מסוכנת . בסך הכל להרים את האוטו אם המערכת הידראולית להשים בוקים לביטחון ,לפרק מכסה מלמטה בדיוק שתי דקות למסוך את שתי הצינורות זה הולך עם קליפסים להחליפ את הפילטר לחבר את הצינורות גם עם הקליפסים לסגור את הפלטה מלמטה שתי דקות ושלום על ישראל. ומומלץ להחליף מדי פעם פילטר דלק זה לא קשור לאוטו בן 9 או יומיים.
  2. לא שמעתי על ג'סטי מנוע 1.6 ,ולא נראה לי שתקבל אישור להשים מנוע 2.0 ליטר על אימפרזיה שבאה במקור עם מנוע 1.6 ליטר . כמו למשל כך דוגמא סובארו ליאונה קיבלו אישור להגדיל את נפח מנועי 1.3 ליטר ל-1.6 ליטר אם אישור ממשרד הרישוי אבל להעלות מ1.6 ליטר ל-1.8 ליטר לא חוקי למרות שזה אוטו אותו בדיוק תשאל למה ?גם אני לא יודע לענות לך.
  3. אין ברירה היום יש תחרות כבדה בין במתחרות בלי מבצעים הם לא יתקדמו לשום עלייה במכירות
  4. תראה שדרוג מנוע 2000 זה לא חוקי ויעלה הרבה כסף והאוטו יצטרך לעבור טסט בקומבינה כמו שאומרים ,לא יותר פשוט למכור את הסובארו שלך ולקנות את מנוע ה2000
  5. angain

    VR6 עם קיט של GTI דור 6

    WOW נראה פצצה ,עבודה מאוד איכותית נראה כאילו מקורי.
  6. הבעיה שאתה לא יכול לעשות את זה מלמעלה עם פירוק הכיסא אתה חייב לפרק מלמטה
  7. הדגם הנ"ל הוא שתיין של דלק ,אבל אמין מרווח מאוד ומפנק,אבל יש עוד חלופיות יותר צפופות כמו פיג'ו 307 סטיישן ומאזדה 5 והם יותר חסכוניות בדלק
  8. לדעתי הגנטים מיד שתיים יראו קטנים על האוטו שלך ואת האמת הג'נטים שלך מאוד יפים על האוטו שלך אתה לא צריך להחליף
  9. ממש סופרב עם סמל של פולקסוואגן,יצא להם מהמם נראה חד ומדוייק כמו הסופרב
  10. בטח שיש פילטר דלק ,אתה מפרק את המכסה הגדול מתחת לאוטו במרכזו והפילטר יושב בול בין הכיסאות הימני קדמי לאחורי ימני . והפילטר בא עם שתי צינורים משתי הצדדים עם קליפסים כאלה .
  11. :lol:פשוט מטורף ,הג'נטים והגריל החדשני יושבים עליה בול ,תמיד ידעתי שלסיטרואן דה שבו יש פוטנציאל לרכב מירוץ
  12. עודף דמוי קרבון ,לא הטעם שלי ,אבל תתחדש
  13. לא נראה לי שתהיה שום בעיה להשים את הפנסים הנ"ל כי מאחורה זה בדיוק אותו אוטו
  14. אם יש לך עדיפות לנסיעות כביש אני במקומך הייתי שוקל את הויטרה הוא קצת יותר מרווח ,קצת יותר חזק ,קצת יותר בטוח ,אבל אם אותו צריכת דלק וכמעט מחיר זהה תלוי ברמת השיפורים.
  15. כמו שVPVI אמר אם הלקה לא התקלפה ,פוליש גס ולאחר מכן וואקס יעשה פלאים והפונטו תחזור להיות אדומה כמעט כמו פעם
  16. אמנם קלאץ' ידני הוא קצת בלתי נסבל בפקקים אבל תסתכל על היתרונות של אמינות גיר ידני וגם צריכת דלק חיובית יותר ,ולהתרגל לגיר הידני אחרי 7 שנים שלא נהגתה על ידני זה בדיוק חמש דקות של סיבוב בעיר
  17. וואוו איך אני מת על הסובריות האלה ועוד טנדר ,רכב חמוד להפליא תתחדש
  18. ממשלה שדאגת רק לתחת שלה הרי השרים לא משלמים דלק ,צריך לקום ולעשות בינתיים מצליח למצרים.
  19. אהבתי את תיקון הדשבורד עבודה יפה
  20. ++1:lol:
  21. angain

    נהג מונית על מרצדס AMG?

    באלי להתקשר אליו להגיד לו כמה עולה נסיעה הוא ישאל לאיפה אני יגיד לו שאן שאתה רוצה:lol:
  22. תתחדש
  23. טוראן יחרוג בהרבה מהתקציב ,והפיג'ו קצת תוף עם 7 מקומות אין לו בכלל תא מטען ,הקאיה קרניבל לדעתי הכי מתאימה לך עם 7 מקומות מרווחים ,ותא מטען ענק ,אם תמצא אחת כזאת דיזל שמורה ובמצב טוב אז תקנה כי אם היא לא תוחזקה כראוי היא תעשה לך חור בארנק
  24. angain

    הזמנתי שברולט ספארק

    כדאי ללכת על הצעה של חברת ביטוח גדולה עם שם מדבר מנסיון מר עם חברת ביטוח זולה ,לגבי הריפודים עם אתה רוצה ללשמור עליהם עוד לפני שאתה מוריד את הניילונים תשים עליהם עוד ריפודים,ואל תשכח למרוח את האוטו בוואקס כל שלשוה חודשים השמש הורגת את הצבע. נ.ב תתחדש על האוטו
  25. היא עשתה 21000 ק"מ בשנה זה לא מאוד גבוהה אך גבוהה ,כך את הרכב לבדיקה או אפילו למכונאי שאתה סומך עליו תתמקח על המחיר אם הרכב שווה זאת כמובן. בהצלחה בחיפוש אחרי היאריס
×
×
  • תוכן חדש...