צריך להרגע החלפת פילטר הדלק לא מסובכת כמו שמתארים או מסוכנת .
בסך הכל להרים את האוטו אם המערכת הידראולית להשים בוקים לביטחון ,לפרק מכסה מלמטה בדיוק שתי דקות למסוך את שתי הצינורות זה הולך עם קליפסים להחליפ את הפילטר לחבר את הצינורות גם עם הקליפסים לסגור את הפלטה מלמטה שתי דקות ושלום על ישראל.
ומומלץ להחליף מדי פעם פילטר דלק זה לא קשור לאוטו בן 9 או יומיים.
לא שמעתי על ג'סטי מנוע 1.6 ,ולא נראה לי שתקבל אישור להשים מנוע 2.0 ליטר על אימפרזיה שבאה במקור עם מנוע 1.6 ליטר .
כמו למשל כך דוגמא סובארו ליאונה קיבלו אישור להגדיל את נפח מנועי 1.3 ליטר ל-1.6 ליטר אם אישור ממשרד הרישוי אבל להעלות מ1.6 ליטר ל-1.8 ליטר לא חוקי למרות שזה אוטו אותו בדיוק תשאל למה ?גם אני לא יודע לענות לך.
בטח שיש פילטר דלק ,אתה מפרק את המכסה הגדול מתחת לאוטו במרכזו והפילטר יושב בול בין הכיסאות הימני קדמי לאחורי ימני .
והפילטר בא עם שתי צינורים משתי הצדדים עם קליפסים כאלה .
אם יש לך עדיפות לנסיעות כביש אני במקומך הייתי שוקל את הויטרה הוא קצת יותר מרווח ,קצת יותר חזק ,קצת יותר בטוח ,אבל אם אותו צריכת דלק וכמעט מחיר זהה תלוי ברמת השיפורים.
אמנם קלאץ' ידני הוא קצת בלתי נסבל בפקקים אבל תסתכל על היתרונות של אמינות גיר ידני וגם צריכת דלק חיובית יותר ,ולהתרגל לגיר הידני אחרי 7 שנים שלא נהגתה על ידני זה בדיוק חמש דקות של סיבוב בעיר
טוראן יחרוג בהרבה מהתקציב ,והפיג'ו קצת תוף עם 7 מקומות אין לו בכלל תא מטען ,הקאיה קרניבל לדעתי הכי מתאימה לך עם 7 מקומות מרווחים ,ותא מטען ענק ,אם תמצא אחת כזאת דיזל שמורה ובמצב טוב אז תקנה כי אם היא לא תוחזקה כראוי היא תעשה לך חור בארנק
כדאי ללכת על הצעה של חברת ביטוח גדולה עם שם מדבר מנסיון מר עם חברת ביטוח זולה ,לגבי הריפודים עם אתה רוצה ללשמור עליהם עוד לפני שאתה מוריד את הניילונים תשים עליהם עוד ריפודים,ואל תשכח למרוח את האוטו בוואקס כל שלשוה חודשים השמש הורגת את הצבע.
נ.ב תתחדש על האוטו
היא עשתה 21000 ק"מ בשנה זה לא מאוד גבוהה אך גבוהה ,כך את הרכב לבדיקה או אפילו למכונאי שאתה סומך עליו תתמקח על המחיר אם הרכב שווה זאת כמובן.
בהצלחה בחיפוש אחרי היאריס