Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. ברשותי רנו קליאו 2001 דיזל מנוע של הקנגו. בחודש האחרון התחילו צפצופים בדרך כלל בתחילת נסעה מאיזוא רצועת המנוע ,אולי היא יבשה או שהמותחנים עשו את שלהם . מישהו יודע כמה אמור לעלות לי מותחנים עם רצועה ,כי מחר אני רוצה לנסוע לסדר את זה ,ורציתי לדעת גודל מחיר לפני שאני הולך . אור.
  2. אני תמיד הייתי מורח סולר על הפלסטיק מחזיק להרבה זמן
  3. האוטו שלי רנו קליאו B דיזל . 970 ק"ל של פח ואני אחד כזה שנוסע תשעים אחוז בתוך העיר השגתי ממצע של אחד לעשרים מדוד!!
  4. גם במשפחתי היה סיטרואן C5 ,תנתק את המצבר חכה דקה תחזיר תמצבר תפתח ותסגור את הסוויץ שלוש פעמים ותניע . אם הבעיה לא נפתרה וזה מלחיץ אותך גש למוסך. אור.
  5. מחפש כסאות של רנו קליאו ספורט מהשנים 2000-2006 מאיזור המרכז. .
  6. שלום לחברי הפורום התחדשתי ברכב ראשון ,רנו קליאו B דיזל . ורציתי לפנק אותה בחישוקים קלים ומכיוון שאני ממש שונא את כל "ג'נטים סיניים מגנזיום" רציתי לשאול אם אני יכול מבכינה חוקית להרכיב את החישוקים של דגם הספןרט בעל מנוע 2000 סמ"ק שהוא 15 אינצ' בעוד שהחישוקים שלי הם 14 אינצ' ואם כן למי יש סט מגנזיום כזה או של דגמי רנו ספורט שמעוניין למכור אני מאיזור המרכז .תודה מראש אור.
  7. אם אמרו לך שאין סיבה לדאגה .אז למה אתה דואג? כל אוטו ישן יש לו תרעשים שלו . פשוט תגביר את המוזיקה ותזכור איפה שלא צריך לזרוק כסף תחסוך חבל על התיקון שעוד כמה חודשים יופיע רעש חדש
  8. אני הייתי ממליץ על הסיטרואן סטיישן מכיוון שאני מחזיק אחת כזאת ונוחות הנסיעה שלה לא משתווה לשום רכב אחר אפילו לא רכבי יוקרה
  9. רציתי לדעת כמה יעלה לי אגרת רישוי לסיטרואן C5 דיזל . מכיוון שמחירי הטסט לרכבי דיזל יותר גבוהה מבנזין ,אבל שמעתי שהורידו את המחירים . זה דחוף לי אז עם מישהו יכול לעזור אני מאוד יודה לו .
  10. הסיטרואן C5 שנת 2002 מנוע 2000 בנזין שלי עברה טיפול טיימינג בשנת 2007 שהאוטו היה עם 62,000 ק"מ והוא כלל רצועת טיימינג ,מזירי שמן,מותחנים ,ורצועת מנוע . היום האוטו עומד על 92,000 ק"מ האם אני צריך לעשות טיפול טיימינג עכשיו ואם לא אז באיזה ק"מ רצוי /כמה זמן . תודה מראש.
  11. אךך פשוט קונצרט המנוע הזה :
  12. המוסטאנג הראשונה פשוט מעלפת רציתי לקנות אותה אבל משרד התחבורה היה מוריד לי אותה מהכביש כי הפנסים האחוריים מושחרים :lol::lol:
  13. הדבר היחידי שאתה תיפול בו הוא שלרכב אין אחריות מלאה כמו כל הרכבים 3 שנים אלא שנה אחת בגלל שהוא היה מונית
  14. בכל אופן אני לא הייתי משלם שום שקל עד שאני לא רואה את הרכב בעיניים ובודק שהוא לשביעות רצוני. לא הספיק כבר המקרים שאנשים שלמו מקדמות אפילו גבוהות מ500 שקל ולא ראו את הרכב כמו שאמרו להם וגם לא את המקדמה שהם שילמו. אם אתה כבר מתכוון לשלם את המקדמה קרא טוב את השורות התחתונות
  15. חבר שלי מתעניין לגביי סקודה יטי 4*4 היא עוד לא הגיע לארץ לכן אי אפשר לבצע נסיעת מבחן . רציתי לשאול האם זהו אותו רכב כמו הסקודה רומסטר רק עם תוספות שינויים עיצוביים ,ואם הוא יגיע עם מנועי 2.0 ליטר טורבו ומגדש על . האם מומלץ לקנות רכב זה ומי שמחזיק את הדגם 4*2 שיכול לתת חוות דעת על הרכב . ועוד דבר אחד ידוע שהוא יבוא עם תיבת הילוכים DSG כפולת מצמדים רציתי לשאול מה נותן פעולת שתי המצמדים יחד שלא נותנת פעולת מצמד אחד. תודה אור.
  16. בטח שמותר לך לינסוע איתה בשטח אתה יכול להיות רגוע שאתה הולך לשתות את הקפה עם חברים
  17. הבעיה לדעתי היא לא המצבר להחליפו לך ,אולי הישן היה גמור אבל זה לא רק הבעיה . אלא לדעתי זה האלטרנטור שהוא לא מטעין את המצבר ובגלל זה המצבר מתרוקן והאוטו לא מניע
  18. אין סיבה שלא ככה גם יפתחו לך במוסך תקנה ותהנה
  19. אצלי בסיטרואן זה נפתח עם היד אחרי מאמצים של כמה דקות אבל בטיפול שלאחר מכן החלטתי שאני קונה מפתח אוניברסלי בעלות של 30 שקל באוטו דיפו הוא עשוי משרשרת של אופנים עם ידית כזאת וכן אתה יכול להשתמש בזה לקורולה
  20. ועכשיו החלון עולה ויורד רגיל כאילו לא קרה כלום ?או שהוא לא עולה ?
  21. angain

    ניסאן GT-R ב 795 אלף שקל

    מת כבר לראות אותו על הכביש ,הפנים של האוטו קצת מבולבל כזה .
  22. הרכב בעל מנוע מודרני וחזק ,הוא יעלה את עליות ירושלים אפילו יותר טוב ממכוניות 1.6 בגלל משקל קטן ומנוע 1.4 זריז
  23. אם אפשר לפרק את החלק הזה והוא לא איזה יציקת פלסטיק אז תחפש בפירוקיות אם יש את החלק
  24. אין לך מה לעשות ,אתה פשוט לא תקבל
  25. ראיתי עכשיו את התכנית טסט ראשון בערוץ אחד ,ואני רוצה לומר שפשוט או שבמדינת ישראל לא יודעים לייצר תכנית רכב כמו שצריך או שפשוט סתם חברת הפקה כושלת שחושבת שימשיכו לראות את התכנית . להביא שלושה מתמודדות מאזדה שתיים ,סקודה אוקטביה,ופיאט בראבו שכבר במילה עדינה חפרו עליהם במגזיני הרכב במבחני השוואה ,או בכורה,ולעשות עליהם תכנית שלמה פשוט בושה . לקחו פיג'ו 3008 לטיול ואפילו לא דברו על האוטו ,(אבל הראו שתא המטען תפתח בשתי חלקים . מה אתם אומרים על תכנית הרכב המצחיקה הזאת?
×
×
  • תוכן חדש...