Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. אופס מצטער לא הסתכלתי טוב
  2. לפי חישוב 16 ליטר למאה קילומטר זה יוצא 1:6.4 אם כל הבסיעות שלך התבצעו בתוך העיר הייתי אומר שזו הצריכת דלק הנורמאלית של רכב זה . אם תוכל להגיד היכן רוב הנסיעות שלך מתבצעות אז נוכל לעזור לך יותר. ואל תשכח צריכת הדלק תלויה גם באופי הנהיגה שלך.
  3. אף אחד לא צבע עם לקה שהוא יכול לעזור לי ?פשוט מאוד מציק לי הקילוף הזה ורציתי לתקן אותו בעצמי
  4. מסכים עם חלק ממה שאתה אומר וגם הבאתי דוגמאות מנסיוני שלושת המכוניות שבתמונות עברו פוליש גס ואפילו עצבני אני אומר ידני . בסובארו לאונה הכחולה שם אני מסכים איתך יש שם גוונים לא אחידים ניתן גם לראות זאת גם בתמונה אבל שם מצב הצבע היה גרוע ולא אחיד גם לפני הפוליש ,בסיטרואן אין שום גוונים לא אחידים ניתן לראות בתמונה ואין שום שריטות מקרוניות ,ופיג'ו הלבנה צבע הדומה לצבע הרכב של פותח השרשור עבר גם פוליש על ידי גס והתוצאה שם לא פחות ממדהימה לא שריטות ולא נעליים . אז אני לא יודע לאיזה פוליש גס אתה מתכוון שעושה שריטות אצלי לא עשה שום דבר .
  5. יש לי סיטרואן C5 שבדלת תא המטען התקלפה הלקה לא בכל הדלת אלה בחלקה ,אז השאלה שלי האם אני יכול לעשות שלייף סבון זאת אומרת לשייף את הדלת עם נייר 1200 עם מים וסבון ולהוציא ממנו את הלקה ואז לצבוע רק עם איזה שתי שכבות של לקה ? תודה מראש לעונים
  6. לא מסכים איתך אני קניתי את הסיטראן שבסמל בצד כמה ווקס שלא עשיתי לה היא הייתה נראת גרועה כי הצבע דהה קצת אבל אחרי שעשיתי לו פוליש גס ידני בבית הוא נראה פצצה ואחרי זה עשיתי את הווקס אז רק זה הוסיף לו את הברק .ובנוגע לצבע לא אחיד שאמרתה שיהיה לאוטו של פותח השרשור עם הוא ישתמש בפוליש גס אז תרשה לי לתקן אותך מדובר באוטו לבן.
  7. angain

    התחדשתי בסיטרואן XM

    אךך איזה דגם אם רק הייתי יכול לשים עליו את היד.
  8. האוטו שלך לא חדש וספג הרבה שמש כל ווקס שתשים לא יעזור רצוי לעשות פוליש גס לאוטו אפשר לעשות בבית הייתי ממליץ על פוליש גם של טורטל ואז רק לעשות ווקס לאוטו גם הייתי ממליץ של טורטל ואז תראה תוצאות במיוחד שהאוטו שלך לבן.
  9. עדיך כמו שאתה אוומר להשתפשף קצת . האיביזה 1.6 ידנית נראת עסקה טובה ולדעתי מבחינת עיצוב עדיפה על דגמי ה2007 גם עם זה דגם הקופרה,אבל זאת רק דעתי.
  10. רכב ממש חמוד נראה שיצליח בארץ אם יביאו אותו .בלי שום קשר שברולט הביאה קפיצה עם שיווק חזק של הקרוז שלדעתי אחלה של אוטו . וגם ראיתי את האוואו החדש שעומד לבוא ממש יפה רק לא אהבתי את המנועים שהוא יציע
  11. אחת הGTI היפות שראיתי בחירת הג'נטים מצויינת יושבים בול.
  12. angain

    סיטרואן C6

    תרשי לי לספר לך שמחירי החלפים של המתחרות הרבה יותר יקרים מסיטרואן.מדבר מניסיון
  13. רנו מגאן במנועי ה1.5 דיזל יעשה בשבילך את העבודה הוא מרווח למשפחה נוח לנסיעה ומאוד חסכוני בדלק . הדגמים האלו נמכרו גם עם גיר ידני/אוטומט ככה שיש לך האפשרות לבחור.
  14. יש סיכוי שזהו קבל הגז (איך שאומרים)שעושה את הבעיות .
  15. angain

    איך יוצאים מהבוץ?

    יש טויוטה קורולה 4*4?? ועכשיו ברצינות הטיפ היחידי הוא לא להכנס עם רכב כזה לבוץ
  16. הבן שלי בן 16 ורוצה להעביר בעלות על שמו ,האם זה אפשרי?
  17. הוא לא מעוניי בשום דוושה חדשה . החלק בצורת U היה פעם בצורת מלבן פשוט הוא נשבר תרתח את החלק תרכיב אותו כמו שהיה ותמשיך לנסוע.
  18. angain

    מדבקת קארבון המלצות

    השילוב צבעים בתוך האוטו שלך כזה יפה שעדיף שתשאיר אותו כך ,אבל זה הטעם שלי.
  19. שלושתם מהממות רק המיני עם המדבקת קרבון נראת קצת מוזרה אבל עדיין יפה
  20. ראיתי עליו משהו הבגה לפני כמה שנים בערך אז ככה שזה לא חדש . ורציתי להגיד שהחלק האחורי פשוט מזעזע ,שחלק האחורי של רנו 4 המקורית יפה הרבה יותר.
  21. לי יש שאלה . אם הרכב היה לך כל כך טוב ,למה מכרתה אותו??
  22. היו לי שתי פיג'ו 405 שנת 96 ו95 בשניהם מד הק"מ עבר את ה900000 כי הם היו מוניות לשעבר . כל אחת החזקתי קצת יותר משלוש שנים עד שהלך הראש מנוע באחת ומנוע בשניה אבל זה בגלל הק"מ הגבוהה . חוץ מיזה לא נכנסתי עם האוטו למוסך חוץ מהחלפת מצבר וצמיגים ואני מדבר ברצינות או שהיה לי מזל או שפשוט הם רכבים אמינים ויש עליהם מלא דעות קדומות .לשיקולך
  23. אני נסעתי עד לא מזמן על פיג'ו 405 דיזל מונית לשעבר עם 950000 ששם כבר הלך המנוע למרות שראש מנוע בפעם הראשונה הוא עשה רק ב720000 . והמשאית וולוו פול טריילר של אבא שלי שעשתה יותר ממליון
  24. לדעתי צריכים להחזיר את הפס יצור של החיפושית הישנה ... נראה לי שזה ילך כל הקטע הזה של אוטו ישן חדש:lol:
  25. פיג'ו 306 XSI או אפילו קבריולט או יונדאי קופה יענו על צרכיך
×
×
  • תוכן חדש...