Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. איזה כיף לראות את כל המוטוריקה הישנה הזאתי
  2. יהי זכרו ברוך. לא להאמין שאתמול קראתי עליו כתבה .
  3. לדעתי משלושת האפשריות הרנו מגאן הכי טובה .
  4. מאזדה 3 של היום זה הסובארו פשע של פעם. תחשבו על זה מאזדה פשע
  5. לי יש סיפור לא כל כך נחמד. שהייתי ילד קטן אני ואחותי נסענו עם אמא שלי בראשון והיא עצרה במעבר חצייה כחוק כדי לתת לאיש לעבור את מעבר החצייה . לאחר שהיא עצרה וביינתיים האיש חוצה את הכביש התקדם אלינו רכב טויוטה לנדקורזר במהירות של 100 קמ"ש בתוך העיר !!! וכנראה שלא ראה את הסובארו לגאסי סטיישן שהייתה לנו באותה תקופה , והוא אפילו לא האט והוא נכנס בנו בכול המהירות עפנו עם הסובארו איזה ימש מאות מטר קדימה ונעצרנו בתוך עץ באורך נס אני ואחותי ניצלנו . בסוף התברר שהנהג בדיוק חזר מאירוע והיה שיכור .
  6. angain

    רכב עד 7-10K

    אני הייתי ממצליץ לך במקום הסופר לנסר זה הונדה סיוויק מהשנים 92-94 ידני . בעל צריכת דלק יותר חסכונית מהסופר לנסר , התנהגות כביש טובה , ומחירי חלקים ותיקונים זולים יותר . ולא מומלץ לך לקנות שום רכב עם גג נפתח בגלל שיש גומיה אשר אוטמת את החלון בגג והיא נוטה להתייבש והגג מתחיל לדלוף בחורף. וגומיה כזאת עולה הרבה .
  7. נראה לי קאיה קפיטל מתחילת שנות התשעים
  8. בודדים בארץ קנו אותו
  9. אין לי נסיון עם המקום הזה אבל לפעמים בעור אי אפשר לעשות פס תפירה כי זה יראה מגעיל אתה תראה פס תפירה בכיסא אחד . וכיסא אחד בלי , לפעמים צריכים להחליף את כל המרובע של כיסא העור (50 ס"מ *50 ס"מ)
  10. המגאן RS פשוט מהממת .
  11. ראיתי את שני הרכבים שלך החכול והאדום במפגשים של סובארוהוליק , הם במצב פשוט מדהים לא להאמין שזה צבעים מקוריים . אבל את הלבנה לא ראיתי לפי הגלריה בסובארוהוליק הבנתי שיש לה מזגן?
  12. זה לא אותו האוטו אבל באמת שהיא יפה . את השרשור פתחתי לא כי אני רוצה לקנות סובארו כזאת , אולי לא עכשיו שנה הבאה . סתם רציתי לדעת מה קרה איתה לפי שהבן אדם המכרתי לו אותה טען שהוא רוצה לשפץ אותה . רוב הסיכויים שהיא הועברה לשטחים . בעוד שנה אני מתכנן לקנות סובארו כזאת ידנית לא אוהב אוטומט . ולשפץ אותה .
  13. שקניתה את הרכב מהבן אדם הייתה צריך לעשות זכרון דברים פשוט . אם לא עשיתה מומלץ לחזור לאותו בן אדם ולעשות.
  14. השמועה נכונה להרבה מהרכבים מהדגם הזה יש מפתח זהה .
  15. לא מסכים איתך , גם אני חשבתי ככה לפני שקניתי את הC5 שלי . כנראה שאתה מדבר בלי ביסוס. הצריכת דלק שלו יחסית חסכונית 1:11 בנסיעה בבין עירוני עם מזגן .ולא רחוקה מהאיביזה או מהדמיו. הטיפולים שלה זולים . החלפים שלה זולים משמעותית מהיפניות ומהגרמניות שהצעתה . והוא רכב מאוד אמין לדעתי אם מטפלים בוא כמו שצריך .
  16. ההנמכה פשוט מהממת
  17. סיטרואן c5 שנת 2002 יהיה בתקציב שלך ויש בוא כל מה שאתה דורש . הוא נוח מרווח ועם קלאסה
  18. הפיג'ו 308 תענה על דרישותיך
  19. היות הדגם הנדיר המחיר בהחלט סביר . ואל תשכח שתמיד אפשר להתמקח על המחיר.
  20. עליות האחזקה בין הפג'ארו לביין שני המיניוואנים שמיים וארץ. אני הייתי ממליץ לך ללכת לכיוון של הסיטרואן C4 פיקאסו רכב נוח מרווח וגם יש אותו עם מנוע 1.6 דיזל מאוד חסכוני.
  21. angain

    סוואנות משטרתיות

    הם לא מקבלים כספי סיוע שיוכלו לקנות מכוניות . הם מקבלים את המכוניות !
  22. איך אני בודק לפי מ"ס . יש לך דרך?
  23. תלך יותר לכיוון של סובארו ג'סטי 1.2 ידני או פיג'ו 1.6 1.0 סמ"ק ידני. שני נרכבים הללו חסכוניים ביותר , אמינים ,ועונים על הדרישות שלך.
  24. הרומסטר יעשה את העבודה לא צריך את היטי . גם המחיר של היטי לא מצדיק את ה40000 אלף יותר מהרומסטר בשביל איזה כמה פלסטיקים חיצוניים וכאילו 4*4 . ומבפנים אין שוני בין הרומסטר לבין היטי .לדעתי זה תלוי ברמת גימור
  25. באוטו אלגנס ביהוד יתקנו לך את זה
×
×
  • תוכן חדש...