אני הייתי ממצליץ לך במקום הסופר לנסר זה הונדה סיוויק מהשנים 92-94 ידני .
בעל צריכת דלק יותר חסכונית מהסופר לנסר , התנהגות כביש טובה , ומחירי חלקים ותיקונים זולים יותר .
ולא מומלץ לך לקנות שום רכב עם גג נפתח בגלל שיש גומיה אשר אוטמת את החלון בגג והיא נוטה להתייבש והגג מתחיל לדלוף בחורף.
וגומיה כזאת עולה הרבה .