Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. אתה לא צריך לקנות את הערקה תשייף את הפנס בנייר מים מ"ס3 אחר כך מ"ס 6 ואז מ"ס 9.לאחר מכן הפנס יראה קצת יותר אחור ממה שהוא היה ואז אתה לוקח פוליש טוב ומשפשף את הפנס חזק מבלי להתבייש .ואז למרוח עליו וואקס איכותי והפנסים נראים יראו יותר טוב מאשר הייתה קונה את הארכה , וגם כך תחסוך בכסף
  2. מודול של המזגן זה מין מחשב שמפקד על המזגן
  3. אני הייתי ממליץ על סיטרואן C5 זהו אוטו בעל צריכת דלק טובה והוא מאוד מפנק נוח ומרווח ובתקציב שלך אתה יכול לקנות שנת 2006-2007
  4. לדעתי הסקודה הרבה יותר מפנקת , יפה ,אמינה ,אבל התיקונים שלה יותר יקרים . אני הייתי לוקח את הסופראב
  5. angain

    מחפש רכב עד 30K

    אני הייתי ממליץ לנסיעה כזאת כל יום על רכב דיזל . בתקציב שלך אתה יכול לקנות סקודה אוקטביה דיזל מודל 2003 אוטו מאוד מומלץ ואמין וגם יש לו צריכת דלק נמוכה .
  6. angain

    פגיעת שאסי קלה

    אם זה פגיעה של 7 אחוז אז במקום המחירון המקורי של האוטו שהוא 53000 המחיר ירד ל-49000.
  7. סליחה טעות שלי התכוונתי לדגם האלטו
  8. גש למוסך .לדעתי זה או גז או מודול של המזגן
  9. עבודה יפה .נראים טוב החלקים באדום
  10. בעוד כמה שקלים תוכל למצוא סוויפט 2010 אוטומט . זהו אוטו לדעתי יותר מומלץ מהסמארט
  11. מכל שלושת האפשריות שלך הבאלנו נראת הכי מתאימה לתנאים שלך כי היא אמינה מאוד,ואפילו תוכל למצוא אחת שמורה בפחות מהתקציב שלך. על המאזדה לא הייתי ממליץ כי במחיר שאתה מציע ובשנתון שאתה רוצה אולי תמצא מאזדה במצב גרוע. אבל תמיד אני הייתי ממליץ על צרפתיות כמו סיטרואן קסארה או רנו מגאן שאותך תוכל למצוא במחיר ששאתה רוצה אפילו בשנתונים גבוהים כמו 2002-2003.
  12. תתחדש . זהו רכב בעל התנהגות ספורטיבית במחיר מוזל . תמונות
  13. נשמעת מערכת פצצה
  14. אם אתה לוקח את הרכב בליסינג , אני הייתי ממליץ על הג'טה.
  15. גם אני ראיתי את הפרק של אנשי החוק . ולדעתי הוא סתם לקח אותו לתחנה
  16. angain

    פגיעת שאסי קלה

    כמה אחוז פגיעה השמאי העריך? רק לפי האחוזים אפשר לדעת
  17. פרוייק ברמה גבוהה . כל הכבוד על ההשקעה.
  18. angain

    alfa sprint

    מדהיים. אבל מה עם הפסי קישוט כדי להסתיר את הברגים?
  19. אנחנו רוצים להזיז דברים . אבל בממשלה לא מזיזים כלום .
  20. היא אולי טיפה שייפה את הרפידות של ההנדבראקס . מתיחה של הכבל תעזור כי השחיקה של הרפידות הורידה מכוח העצירה של ההנדבראקס
  21. עם לא מעניין אותך העיניין של סחירות עתידית . אני הייתי מאוד ממליץ על הפג'ו 207 אוטו יותר מרווח מהשתיים האחרות . נוח יותר . ויפה יותר אבל זהו עניין של טעם.
  22. angain

    כתמי חלודה

    תמונות
  23. תנקה את השמשות עם ספרריי כחול ומטלית.
  24. יצא יפה .והעיקר שאתה אוהב את זה , אל תקשיב לאחרים.
  25. צודק לגמרי אנשים צריכים להפנים בההבדל בצריכת הדלק בין גיר אוטומט לידני זה בערך 40%.
×
×
  • תוכן חדש...