Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. היא לא דרשה שיפוץ מאסיבי אפילו לא היה לה ריקבונות . אני לא זוכר את השם של הבן אדם אבל הוא מבני דודינו.
  2. קצת באיחור עשיתי את הטיפול בסוף במוסך המרכזי עלה לי 1100 ש"ח
  3. מהסתכלות כללית המונדאו נראה הרבה יותר טוב מהסונטה . והוא גם נראה הרבה יותר איכותי מבחינת הכול . אבל על צריכת הדלק הגבוה גם שמעתי , אבל אני לא חושב שבסונטה הבדל.
  4. לפני כשנתיים עשיתי את טעות חיי. ומכרתי את הסובארו ליאונה שלי לאיש מירושליים שטען שהוא רוצה לשפץ אותה מהבורג. האם מישהו נתקל בה לאחרונה ?או ראה אותה ?או שיש לא תמונה עדכנית שלה ?
  5. זה נראה לי כמו פיבר בעבודה לא מקצועית
  6. angain

    מפגש עם ניידת סמויה?

    לדעתי סתם בן אדם שרצה להסתלבט עליך
  7. לא אהבתי את העיצוב בכלל
  8. נדיר לראות ספויילרים על ליאונה אבל יפה
  9. לאאא . אני רוצה תמונות ,פשוט עבודה יסודית ומקצועית עם חשיבה רבה שכיף לראות את ההתקדמות שלה . מחכה כבר להשקה .
  10. יש לי רעיון לבעיית הקימוטים , תחליף את הכיסא הנג בשרפרפ ככה לא תתצטרך להישען כי אין משענת
  11. אם תגיד איפה אתה גר אולי נוכל להמליץ לך
  12. אם אתה מרגיש בהתנהלות לא תקינה של המורה ובשירות שלו אליך , תעבור מורה זה לא קשה
  13. אתה לא צריך לפחד ממשטרה אתה צריך להזהר מניידות של משרד התחבורה שמחכים לתפוס אנשים כמוך . פשוט אם אתה רואה ניידת כזאת כדיי שתעבור לנתיב השמאלי
  14. דיהטסו סריון מתאים לך , יש לו את כל הנתונים שאת דורשת. והוא גם בתקציב
  15. אם אתה צריך את הרכב לשימוש יום יומי אז עדיף לחגות עם המכירה עד שיגיעה הרכב החדש . אבל אם לא אז תמכור את הרכב ואז תקנה את החדש בראש שקט יותר.
  16. שלחו לנו גם . אבל למשאית של אבא שלי והוא נאלץ לרשום אותה .
  17. הפרארי הצהובה כזאת
  18. angain

    chevrolet C10 1966

    נראה במצב טוב יחסית . בהצלחה בשיפוץ
  19. סיטרואן C5 . רכב נוח , בטיחותי , התנהגות כביש טובה , הוא מנוע 2000. ובתקציב שלך תוכל להשיג כזאת שנת 2006.
  20. עדיף כבר לחפש מנוע מפירוק שלא עבר הרבה ק"מ לקנות אותו ולהרכיב אותו במוסך.
  21. פוולקסוואגן פולו 1.6 ידני יתאים לך .
  22. האוטובוס היה אצלנו בביה"ס. הם הסבירו לנו מה קורה שלוקחים סמים
  23. החלק האחורי נראה קצת כמו החלק האחורי של פורד טרייסר . לא אהבתי את העיצוב .
  24. מה כל כך רע באוואו ? מה טוב באוואו צריך לשאול . רכב לא בטוח בכלל , מנוע חלש , לא נוח , לא מרווח , מכוער לטעמי. לגבי שני האאודים , שניהם רכבים מפנקים ואמינים אבל אחזקתם יקרה למדיי.
  25. אני הייתי מוותר על העניין , כמו ש-TALROZE אמר לא כל המכוניות אותו גובה . וגם מבחינת יופי לטעמי זה רק מכער. אבל על טעם וריח אי אפשר להתווקח , בכל זאת תתחדש
×
×
  • תוכן חדש...