מהסתכלות כללית המונדאו נראה הרבה יותר טוב מהסונטה .
והוא גם נראה הרבה יותר איכותי מבחינת הכול .
אבל על צריכת הדלק הגבוה גם שמעתי , אבל אני לא חושב שבסונטה הבדל.
לפני כשנתיים עשיתי את טעות חיי.
ומכרתי את הסובארו ליאונה שלי לאיש מירושליים שטען שהוא רוצה לשפץ אותה מהבורג.
האם מישהו נתקל בה לאחרונה ?או ראה אותה ?או שיש לא תמונה עדכנית שלה ?
מה כל כך רע באוואו ? מה טוב באוואו צריך לשאול .
רכב לא בטוח בכלל , מנוע חלש , לא נוח , לא מרווח , מכוער לטעמי.
לגבי שני האאודים , שניהם רכבים מפנקים ואמינים אבל אחזקתם יקרה למדיי.
אני הייתי מוותר על העניין , כמו ש-TALROZE אמר לא כל המכוניות אותו גובה .
וגם מבחינת יופי לטעמי זה רק מכער.
אבל על טעם וריח אי אפשר להתווקח , בכל זאת תתחדש